|
Post by Luuk on Dec 27, 2009 6:57:14 GMT -5
Dit topic vond ik altijd wel grappig op de oude GVA Iemand verzint een zinnetje, en dat moet je dan in je msn gesprek vertellen aan iemand. Als het is gelukt, kun je het gesprek hier op neerzetten Eerste: Maandag avond toen ging ik even naar de winkels, en toen kwam ik daar Iris Hesseling tegen
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 27, 2009 7:12:50 GMT -5
Seems so surreal zegt: *Maandag avond toen ging ik even naar de winkels, en toen kwam ik daar Iris Hesseling tegen Nathalie. zegt: *LEEEEEEUK. *Dat is wel vet. ;o Seems so surreal zegt: *Dat is voor een spel op een forum ;d Nathalie. zegt: *Haha. *oeps. Seems so surreal zegt: *xD Nathalie. zegt: *Haha, ik dacht echt; serieus? Seems so surreal zegt: *Niet dus :3 Next; Gisteren werd ik achterna gezeten door de politie omdat ik zogezegd iets gestolen had uit de Bart Smit!
|
|
|
Post by Luuk on Dec 27, 2009 7:26:06 GMT -5
• Luuk zegt (13:23):*Gisteren werd ik achterna gezeten door de politie omdat ik zogezegd iets gestolen had uit de Bart Smit! D: S@RA!> en ineens hangt lucien helemaal over je stoel met een planeet boven je kop x'D zegt (13:24):*wtf? • Luuk zegt (13:24):*raar he :-O S@RA!> en ineens hangt lucien helemaal over je stoel met een planeet boven je kop x'D zegt (13:24):*Ja *Waarom zou ge iets pikken in de bart smit ze hebben er toch niks goed:P • Luuk zegt (13:24):*geen idee :-O • Luuk zegt (13:25):*Gva(A)(A) S@RA!> en ineens hangt lucien helemaal over je stoel met een planeet boven je kop x'D zegt (13:25):*vraagteken ? *maar wat deed de politie dan x'D • Luuk zegt (13:25):*niks D: *het was voor GVA D: Volgende:Ik weet wel wat je allemaal over mij hebt gezegd.. :S
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 27, 2009 7:30:15 GMT -5
Seems so surreal zegt: *Ik weet wel wat je allemaal over mij hebt gezegd.. :S JOR DY! zegt: *wtF?! Seems so surreal zegt: *Jaja.. JOR DY! zegt: *NEE ZEG Seems so surreal zegt: *GVA xD JOR DY! zegt: *ICK HEB IKS GEZEGD MAN *waar?! Seems so surreal zegt: *http://geheimvananubiss.proboards.com/index.cgi?board=speel&action=display&thread=103 *xD
Next; Ga je straks mee Ben & Jerry's kopen in Antwerpen?
|
|
|
Post by Luuk on Dec 27, 2009 7:47:51 GMT -5
• Luuk zegt (13:46):*Ga je straks mee Ben & Jerry's kopen in Antwerpen? ~SEBSHINE. // (L) - HANGTZIJNGEWELDIGEUBERHIPPEPOSTERSVANSARAHOP! (a) zegt (13:46):*Ja? • Luuk zegt (13:46):*Oke waar D: ~SEBSHINE. // (L) - HANGTZIJNGEWELDIGEUBERHIPPEPOSTERSVANSARAHOP! (a) zegt (13:46):*In Antwerpen? xD • Luuk zegt (13:47):*ohja ;d ~ SEBSHINE. // (L) - HANGTZIJNGEWELDIGEUBERHIPPEPOSTERSVANSARAHOP! (a) zegt (13:47):*XD • Luuk zegt (13:47):*GVA (A) Volgende:Ik ben de grootste K3 fan van heeel de wereld!
|
|
vidyll
Nieuwe bewoner
|
Post by vidyll on Dec 27, 2009 7:55:03 GMT -5
DAVID zegt: Ik ben de grootste K3 fan van heeel de wereld! f zegt: huh echt? DAVID zegt: Jaa echt, ze zijn echt vet goed in zingen f zegt: echt? DAVID zegt: jaa f zegt: huh echt? DAVID zegt: nep f zegt: oh
Volgende:
Als je dat nog een keer weer doet krijg je echt problemen!
|
|
|
Post by arghus on Dec 27, 2009 10:18:22 GMT -5
geprobeert XD dit vage gesprek volgde: Jordy zegt: Als je dat nog een keer weer doet krijg je echt problemen! Korne zegt: Jij hebt meer problemen als ik Jordy (ik ben jordy ) zegt: Hoezo? -.- Korne zegt: Laat maar... next: waar ken je dat meisje van...
|
|
|
Post by jordysx on Dec 27, 2009 11:19:13 GMT -5
JORDY! zegt: *waar ken je dat meisje van? Seems so surreal zegt: *Dude, ik weet wel dat dat van dat topic komt :3
De volgende: Waarom heb je je oma's billen gekust?
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 27, 2009 11:22:09 GMT -5
*Waarom heb je je oma's billen gekust? - Celine Slaineee.(L) zegt: *omdat het lekker was (H)/// Seems so surreal zegt: *you nasty kid - Celine Slaineee.(L) zegt: *I know =d Seems so surreal zegt: *Dan is hte goed :3 **het - Celine Slaineee.(L) zegt: */// Seems so surreal zegt: *GVA btw :X
Next; Gaan we samen een liedje opnemen?
|
|
|
Post by Fabilicious on Dec 27, 2009 13:16:23 GMT -5
Maraa (L) 14/11 It's not fair how you're moving on so fast, i miss you(W) zegt: *Gaan we samen een liedje opnemen? JOR DY! zegt: *xD *Nee, want ik ken die van GVA al xD Maraa (L) 14/11 It's not fair how you're moving on so fast, i miss you(W) zegt: *PFFFFFF ni eerlyk ! xD
Next : Ik ga morgen naar de supermarkt om 30 flessen bier te kopen
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 27, 2009 13:19:54 GMT -5
Seems so surreal zegt: *Ik ga morgen naar de supermarkt om 30 flessen bier te kopen ❤ LOTTEEE(6)★★Gelukkig Nieuwjaar★★ ❤ Janne Dilaraa❤ zegt: *lol Seems so surreal zegt: *Echt hé? :3
Next; Loek is mijn beste vriendin
|
|