|
Post by lalalanubis on Jan 9, 2010 14:14:28 GMT -5
* Ik krijg eeen broeeeertje! Kan ik later samen voetballen! (*) R o y - zegt: *hoe oud ben je dan? Bennooiit. Janaikaenikverzinnenverhaaltjes:Dawesomee(; zegt: *14 *bijna toch (*) R o y - zegt: *Cool joh. *is hij wel 14 jaar jonger dna je Bennooiit. Janaikaenikverzinnenverhaaltjes:Dawesomee(; zegt: *Jan, maar dat vindt ik niet erg! Voor Sarah-> ik val op Linda..
|
|
|
Post by saraaaah on Jan 9, 2010 14:24:45 GMT -5
~SHELOVESYOU.// zegt: Weetje Ik val op een meisje uit me klas, Linda. ' Mindy zegt: Hahahaha die had ik ook al gelezen bij gva. voor Benoit; Ik moet je iets zeggen.. Ik ben verliefd op je.. al een paar maanden.
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 9, 2010 14:26:17 GMT -5
Steff^^. SNEEUW zegt: Ik moet je iets zeggen.. Ik ben verliefd op je.. al een paar maanden. Julie zegt: grapje zeker ? Steff^^. SNEEUW zegt: haha Neeh , Is voor Forum Julie zegt: ow Steff^^. SNEEUW zegt: Ik wil JUNE <3 Julie zegt: ik was al in shock Steff^^. SNEEUW zegt: ze vindt me wel leuk
Next ;; Hier ligt wel een centimeter ... euh een meter sneeuw!
|
|
|
Post by saraaaah on Jan 9, 2010 14:26:55 GMT -5
die was voor Benoit Benoit, neem die van mij zo maar (aaaa')
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 9, 2010 14:27:33 GMT -5
die was voor Benoit Benoit, neem die van mij zo maar (aaaa') Steffstyle
|
|
|
Post by mindy on Jan 9, 2010 14:33:35 GMT -5
Steff^^. SNEEUW zegt: Ik moet je iets zeggen.. Ik ben verliefd op je.. al een paar maanden. Julie zegt: grapje zeker ? Steff^^. SNEEUW zegt: haha Neeh , Is voor Forum Julie zegt: ow Steff^^. SNEEUW zegt: Ik wil JUNE <3 Julie zegt: ik was al in shock Steff^^. SNEEUW zegt: ze vindt me wel leuk Next ;; Hier ligt wel een centimeter ... euh een meter sneeuw! JUNE? ('A)
|
|
|
Post by saraaaah on Jan 9, 2010 14:41:55 GMT -5
Ja dat vroeg is dus ook xD Ik zei zo van Steff is in loveeee. hij zzo NEEE xD
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 9, 2010 14:45:41 GMT -5
Haha xD
|
|
|
Post by lalalanubis on Jan 9, 2010 15:58:24 GMT -5
Bennooiit. Janaikaenikverzinnenverhaaltjes:Dawesomee(; zegt: *Hier ligt wel een centimeter ... euh een meter sneeuw! Jenaa. zegt: *haha (: *by ons 15 cm fzo Bennooiit. Janaikaenikverzinnenverhaaltjes:Dawesomee(; zegt: *echt niet normaal Jenaa. zegt: *waar woont gy ook alweer? Bennooiit. Janaikaenikverzinnenverhaaltjes:Dawesomee(; zegt: *Aan de noordpool;d *ik deed mn voordeur open voor de post, Jenaa. zegt: *nee, alle serieus? Bennooiit. Janaikaenikverzinnenverhaaltjes:Dawesomee(; zegt: *en de sneeuw stroomde naar binnen;d NEXT-> Ik word eigenaar van dit forum!
|
|
|
Post by saraaaah on Jan 10, 2010 7:41:44 GMT -5
~SHELOVESYOU.// zegt: ik krijg net een mail van gva Filmpjes van show op youtube zetten!! [c=4]Luuk[/c] zegt: ? ~SHELOVESYOU.// zegt: Ik word eigenaar van dat forum Filmpjes van show op youtube zetten!! [c=4]Luuk[/c] zegt: hahahahahhahaha ahahahahhahahah ahhahahahhahahaha
next; ik ben door het ijs gezakt gisteren ;O ahahahhahahahahhah ~SHELOVESYOU.// zegt:
|
|
|
Post by lalalanubis on Jan 10, 2010 13:06:15 GMT -5
Bennooiit. GaatSarahinstuntblasterverslaaan(6) zegt: *ik ben door het ijs gezakt gisteren ;O *Ik dacht JOR DY! zegt: *COOL! Bennooiit. GaatSarahinstuntblasterverslaaan(6) zegt: *dat de rivier het wel zou houden *want er waren er nog een paar op JOR DY! zegt: *grapjee xD *maar? *jep *en toen/ Bennooiit. GaatSarahinstuntblasterverslaaan(6) zegt: *en toen *ploef *Ze hebben me dr gwn uit moeten trekken ;o JOR DY! zegt: *omfg!:-O Bennooiit. GaatSarahinstuntblasterverslaaan(6) zegt: *GVAXD *Nu was je er eens ingetrap hé(A) JOR DY! zegt: *OMFG *JAA *VOOR DE 1E KEER:P *SHIT* xD NEXT-> Amber was dr tekst kwijt tijdens de theatershow ;O
|
|