|
Post by Celine on Dec 27, 2009 10:57:04 GMT -5
Heej iedereen, in deze topic kan iedereen enge griezelverhalen neerzetten Ik heb er alvast eentje: De bedreigde babysitter Een jong stel met kinderen gaat een avondje uit. Het stel heeft een nieuwe babysitter en na een uurtje komt de vader erachter dat hij vergeten is zijn mobiele nummer aan de babysitter te geven zodat ze kan bellen als er wat mis is. De man belt naar huis en geeft zijn nummer door. De babysitter meldt dat de kinderen net in bed liggen en vraagt of ze in de slaapkamer van het stel tv mag kijken, zodat ze de kinderen beter kan horen als ze wakker worden. Geen probleem. Natuurlijk mag dat, antwoordt de vader. De babysitter heeft tot slot nog een verzoek. Of ze een doek over het standbeeld van de clown in de slaapkamer mag hangen. Ze wordt nerveus van de grijns op zijn gezicht. "Pak onmiddellijk de kinderen en ga meteen naar de buren", zegt de vader. "Ik bel nu meteen de politie. We hebben geen standbeeld van een clown op de slaapkamer." De politie weet de clown op te pakken terwijl hij de straat uitvlucht. Het blijkt een psychopaat te zijn die niet terug was gekeerd van proefverlof.
|
|
|
Post by arghus on Dec 27, 2009 11:03:59 GMT -5
hahaha een andere: 2 jongens lopen door het bos. Het is 12 uur en ze zien geen hand voor ogen. Ze kijken elkaar aan. Wat doen ze hier nog zo laat in dit enge bos? Er klinkt gekraak... Een vleermuis vliegt vlak over hen heen. Achter hen horen ze voetstappen... Wie komt daar? Is het de geest? De geest uit de legende van dit vervloekte bos? Maar dat kan niet! Dat is onzin. Het is gewoon een verzindsel van een paar kleine kinderen. Maar toch. Toch voelen ze dat er iets niet klopt. Een kei hard gil klinkt in hun oren. Ze deinzen achteruit en botsen tegen een man aan. Het is niet zomaar een man. Op zijn gezicht heeft hij een masker. Een masker van een raaf. Achter de man komt rook naar boven. De jongens gillen het uit en rennen snel weg. Ineens valt één van de jongens. Midden op de weg is een valkuil gemaakt. Dan loopt ook de andere jongen in een val. Wat hierna gebeurt is weet niemand, want de jongens en de man met het raven masker zijn nooit meer terug gezien. En nu durft er niemand meer na 12 uur het bos te betreden uit angst dat de man met het masker terug komt
|
|
|
Post by Luuk on Dec 27, 2009 11:30:52 GMT -5
lol
|
|
|
Post by Celine on Dec 27, 2009 11:33:40 GMT -5
whahaha, eng x'D Toen wij met school op sneewreis waren naar Oostenrijk deden we zo 's avonds een boswandeling in het donker met enkele fakkels, en toen waren we ook allemaal griezelverhalen aan het vertellen, en ik weet er nog eentje ;D
Een alleenstaande vrouw had na lang sparen eindelijk genoeg geld om een huisje op het platte land te kopen. Ze kocht een huis dat al enkele jaren te koop stond.
Toen de vrouw 's avonds voor het slapengaan haar tanden ging poetsen in de badkamer, merkte ze op de grond een tegel met een gezicht op. De ogen van het gezicht keken de vrouw recht aan. De vrouw vond dit eng en haalde snel haar kuisgerief en begon op de tegel te schrobben, maar elke keer wanneer de vrouw over het gezicht wreef, werd het gezicht droeviger en droeviger tot het tenslotte begon te huilen. De vrouw werd zo bang dat ze besloot de volgende dag de politie te bellen.
Toen de vrouw na een onrustige nacht de badkamer binnenliep zag ze een schim achter het raam die heel snel verdween, het gezicht op de tegel was verdwenen en op de spiegel stond met bloed geschreven 'Als je mijn huis neemt, neem dan ook mijn ziel'.
|
|
|
Post by Pinkglossed on Dec 27, 2009 11:52:26 GMT -5
Ah bah ik ben alleen thuis en ik heb net al die verhalen gelezen. Niet zo'n goed idee
|
|
|
Post by arghus on Dec 27, 2009 12:29:26 GMT -5
hahaha ik ben ook allen thuis en dat zorgt voor mijn 2e griezel verhaal (btw. ik bedenk ze zelf ik kopiër ze niet ofzo) het is vandaag één jaar geleden op 27 december om 12 uur gebeurde het. In een mooi huis in een rustige straat. In dat huis woonde een gezin bestaand uit: een moeder, een vader en een kind. Het kind had een obsessie voor Het Huis Anubis en was nergens anders mee bezig. Op een avond toen het kind de anubis film gekeken had en hij op zijn kamer op het bed zat hoorde hij de bel gaan. Hij liep naar beneden en deed de deur open. Er was niemand. De jongen liep naar boven. Weer ging de bel en weer ging de jongen naar beneden, weer was er niemand. Een derde keer ging de bel de jongen negeerde het. Ineens klonk er een luide knal. De lichten knipperden. De jongen duikt in elkaar. Wat gebeurt er? Er komt iemand naar boven lopen! Er komt iemand aan! Een grijze man met een spookachtig gelaat komt de trap op gelopen. 'WEE de persoon die mij niet gelaten heeft in de plaats waar ik wilde zijn. " De jongen deinst achteruit. "Wie bent u?" "Mijn naam is niet meer van betekenis want jou tijd is slechts kort" het kind kruipt achteruit steeds verder naar het hoekje van de kamer. De man komt steeds dichterbij en steek zijn handen uit. Flitsen schieten door het hoofd van het kind. Een angstaanjagend gegil is het laatste wat er in het huis gehoort word en dan word alles stil. Als die avond de ouders van het kind thuis komen is het kind verdwenen om nooit meer terug te komen. En de man? Die komt nog terug elk jaar op 27 december naar het huis waar het kind hem ooit negeerde. Vandaag is het weer zo ver. Bereid je voor op de komst van de man...
|
|
|
Post by Luuk on Dec 27, 2009 12:51:16 GMT -5
Omg *De bel staat hier uit*
|
|
|
Post by arghus on Dec 27, 2009 12:59:21 GMT -5
hahaha ik dacht laat ik maar even een griezel verhaaltje schrijven dat jullie op jullie zelf toe kunnen passen
|
|
|
Post by arghus on Dec 27, 2009 13:05:43 GMT -5
Oeh mijn 101-ste bericht XD maar goed: Er was een een klein dorpje waar 20 mensen woonde. Het dorpje was volledig afgesneden van de buitenwereld en bij storm was er geen contact met de buitenwereld. Op een dag... In dit kleine dorpje... Begon het te stormen en te stormen. Het hield niet op en ging dagen door. Het gerucht ging dat iemand in het dorp vervloekt was en het hele dorp mee zou slepen naar de ondergang. Dit verhaal gaat over een meisje... Het meisje was inderdaad vervloekt. Ze heeft een geest opgewekt en die geest ging nooit... nooit meer weg. Totdat zij haar leven zou geven. Maar ze liet de geest wachten en wachten... De geest werd steeds kwader en nu... nu richt hij zijn woede tegen het dorpje. Het meisje weet niet wat ze moet doen. Wat kan ze doen. Haar leven geven? Het is donker buiten, en koud. Het stormt nog altijd. Het meisje is al dagen niet meer buiten geweest. Het meisje licht op de grond. Ze huilt. Is er dan niets wat ze kan doen? "Geef je leven!" "Geef je leven" klinkt het door haar hoofd. Haar leven geven? Ze is nog zo jong. Ze heeft nog een heel leven voor zich. "Geef je leven, geef je LEVEN!" Het meisje staat op. Ze loop naar de keuken en pakt een mes... Het stopt met stormen. De rust keert terug in het dorpje. En het meisje... het meisje is er niet meer. Ze heeft haar leven geven. En nu nog steeds ergens in het dorpje dwaalt de geest rond wachtend op iemand die zijn rust verstoort. Ik zit echt in het horror gedoe vandaag Arghus
|
|
|
Post by arghus on Dec 27, 2009 13:34:28 GMT -5
brr wat word het spooky hier. Net he liep ik naar beneden en toen knalde mn kamer deur dicht. Dus ik dacht zo van: He? Alle ramen waren toch dicht. Toen ik beneden kwam zag ik dat de voordeur open stond. Ineens hoorde ik allemaal vreemde geluiden bij de buren alsof ze vanalles af aan het breken waren. Dus ik doe deur dicht en loopt naar mn kamer. Dan begint ineens de lamp op de gang te knipperen. Dus ik begon me al een beetje creepy te voelen maar ik dacht: Ik beeld het me in. Totdat ik een minuut geleden de voordeur open en dicht hoorde gaan. Ik keek naar buiten en zag een man weg rennen. Ik liep de woonkamer binnen en het geheime kastje met de rijbewijzen en geld was open. Op de grond lag een brief met letters die er alshetware ingebrand waren. Dit was de tekst:
Wee de gene die hier leeft, die onder dit dak leeft die zal beven. Er valt niet meer te vergeven. Gij gaat wat beleven.
Toen viel heel de stroom uit. Dus ik liep naar de meterkast en doe de stroom aan. Tot nu toe is er niets gebeurt. Maar ik zit hier bang op een stoel achter het bureau met mn laptop. Mn ouders kan ik niet bereiken en mn vrienden zullen me nooit geloven... Wat moet ik nu doen? Ik ben nog nooit, nog nooit zo bang geweest.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 27, 2009 18:54:00 GMT -5
Een jonge vrouw woont alleen met haar hond in een vrijstaand huis. Die hond is ook haar bewaking, als ze thuis is hoort ze de hond altijd blaffen als er iets aan de hand is. Op een avond als de vrouw naar bed gaat, hoort ze wat gestommel. Even later hoort ze de badkamerdeur een beetje kraken. "Ben jij dat Rex?" roept de vrouw tegen haar hond. Even later voelt ze een warme tong die haar hand likt. De volgende ochtend als ze wakker wordt doet ze de gordijnen open en ziet ze allemaal bloedvlekken op het dekbed. Verward loopt ze naar de badkamer om te douchen. Als ze de deur opent ziet ze haar hond liggen. Dood en in stukken gehakt. Op de spiegel heeft de moordenaar met bloed geschreven: "Mensen kunnen ook aan je hand likken."
Dit heb ik gekopieerd van Vampire op quizlet xD
|
|