|
Post by Imke on Dec 30, 2009 16:37:11 GMT -5
Imke van der Sanden!
En dan is mijn voornaam geen probleem, want kom op hoe slim ben je als je het met een u schrijft? Maar mijn achternaam moet ik altijd melden : Het is met een S!!! En de echte slimmerikken vergeten ook nog de n. - van der Zanden - van der Zande - van de Zande - van de Zanden - van de Sande - van der Sande Mensen zo moeilijk is ie niet hoor! Sorry moest het even kwijt ! hihi.
|
|
toanubis
Nieuwe bewoner
Anubis<3!
|
Post by toanubis on Dec 31, 2009 15:14:10 GMT -5
Ik heet Elise en ze schrijven Elize of Elieze of Eliese Maar het is Elise Best wel iritant Soms Best Grappig
x
|
|
|
Post by mindy on Jan 1, 2010 14:06:18 GMT -5
Whaha, sommige hebben wel erge lastige naam zeg! Lekker irritant. Vroeger dacht iedereen dat ik iets van; Mendy; Mindie; ofiets heette. Maja, door die Mega Mindy is dat veranderd. --' Liever Mendy heten dan verwezen worden naar Mega Mindy *kuch!*
|
|
verageorge
Nieuwe bewoner
everything i want is everything i can't get.
|
Post by verageorge on Jan 2, 2010 5:44:09 GMT -5
Mijn volledige naam is Veronika. Ja, met een k. Is niet zo heel vervelend, maar mensen schrijven het altijd verkeerd op..
|
|
|
Post by karstheman on Jan 2, 2010 8:05:10 GMT -5
Ik heet Kars-Jan Dat schrijven ze ook vaak verkeerd cars-jan carst-jan karsjan carsjan karstjan karst-jan enz... En ze zeggen vaak "klaas-jan" (van klaas-jan huntelaar)
|
|
|
Post by funkyfabulous on Jan 8, 2010 10:42:21 GMT -5
myn naam is urssula dus niet ursula of ursela of ursala of ursulla maar urssula =) maar t komt ook omdat je myn naam raar schryft want byna alle ursula's zyn met 1 s maar myn ouders vonden 2 ss'en leuker ;p
|
|
ibtissam
Junior Member
icon by hagar
|
Post by ibtissam on Jan 9, 2010 4:52:58 GMT -5
Ja, mijn naam. Ik heet Ibtissam en leraren spreken het uit als Íbitsam' Íbbetissem'k enzo. Dan heb ik echt zo iets van spreek het gewoon uit als hoe je het leest. Zo makkelijk is het. Maarja, eigenlijk is het best wel grappig :] xxx
|
|
|
Post by lucienisthebest on Jan 12, 2010 14:17:47 GMT -5
mijn achternaam wordt vaak anders gezegd of geschreven. Bij mijn voornaam gelukkig niet want die is niet zo moeilijk. want ik heet Laura
|
|
|
Post by arghus on Jan 19, 2010 16:37:07 GMT -5
ik ben jordy mijn naam word geschreven als:
Jordi Yordi Yordy
maar vaak niet als jordy (die Yordi is ergste zi staat bij aphoteek -.- en Yordy vind ik ook vaag)
|
|
|
Post by justin98 on Mar 1, 2010 9:45:55 GMT -5
Bij mij vragen ze altijd: Zeg je ''Djustin'' of '''Justin'' Vet irri.
|
|
|
Post by E. on Mar 1, 2010 11:01:58 GMT -5
Bij mij vragen ze altijd: Zeg je ''Djustin'' of '''Justin'' Vet irri. Of DJ Ustin Goede artiestennaam ;D
|
|