|
Post by cootje on Jan 6, 2010 12:25:40 GMT -5
Oei, te laat. Kan gebeuren, volgende keer ga ik sneller zijn.
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 6, 2010 13:02:38 GMT -5
Voila de eerste Singleopdracht zit erop... Ik heb maar Amper 3 van de 9 opdrachten gekregen. Kwakkwak,Pinkglossed & JustJordy! Waren optijd. De rest niet! Als we zo doorgaan gaat de winnaar op het einde niet veel hebben --------------------------------- GeldStatus ---------------------------------- Jullie hebben van me 1000 euro gekregen maar die zijn jullie weeral bijna verspeelt. 6 Mensen leverde niet in dat is -1200 euro (-200 euro per persoon) Gelukkig hadden we nog een paar mensen die nog optijd waren en jullie boven het nul-bedrag hebben gehouden.Jullie hebben intotaal met 3 inzendingen 300euro gewonnen(300 per persoon)Dat maakt een bedrag van 100euro. -------- Geld in pot: $100
|
|
|
Post by E. on Jan 7, 2010 9:14:03 GMT -5
Hoelaat komt de groepsopdracht?
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 7, 2010 11:16:21 GMT -5
De eerste groepsopdracht is een Dubbelopdracht om elkaar ook een beetje beter te kennen, Eerst maken jullie samen een kort liedje met een Refrein dat over jullie allemaal en het spel gaat & in het liedje moet ook nog een stukje van iedereen zitten die over hunzelf iets zeggen Hier krijgen jullie tijd voor tot 11H Zaterdag Wanneer jullie 1ste opdracht wordt binnengeleverd begint meteen de 2de , Jullie mogen elkaar 1 Vraag stellen maar hoe of waar krijgen jullie nog te weten... Met deze opdracht is 1000euro te verdienen! 1000 euro erbij of 0
|
|
|
Post by E. on Jan 9, 2010 5:24:04 GMT -5
Het lijkt me handig als iedereen een kort couplet over zichzelf hier post, dan maken we het refrein met z'n allen.
Mijn couplet: Ik ben Kwakkwak Ik houd van cake maar niet van gebak Op GVA doe ik in de Anubis RPG mee Dat was mijn idee Zac Efron, daar ben ik fan van Omdat ik vind, dat hij goed acteren kan Als laatste zeg ik nog dat ik hou van manga tekenen op papier Nu komt de volgende persoon, dus veel plezier
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 9, 2010 5:42:14 GMT -5
Omdat ik nu weet dat iemand al is begonnen en eigenlijk het was goed doet geef ik 1week extra de tijd...Tot volgende week 11H in de Ochtend Zaterdag...
Succes x
|
|
|
Post by E. on Jan 9, 2010 5:45:03 GMT -5
Omdat ik nu weet dat iemand al is begonnen en eigenlijk het was goed doet geef ik 1week extra de tijd...Tot volgende week 11H in de Ochtend Zaterdag... Succes x YAY Iedereen die mee doet post je couplet maar
|
|
|
Post by saraaaah on Jan 9, 2010 10:37:00 GMT -5
Hee ik ben Sarah en ik hou erg van mascara. Ik draag het ook elke dag. Dan zie ik er beter uit, en dat mag. Verder hou ik heel erg van geheim van anubis. en dat ik geen kattepis. Dit was mijn couplet de volgende is aan zet.
(oké lol dit slaat écht nergens op xD)
|
|
|
Post by E. on Jan 9, 2010 11:05:35 GMT -5
Leuk hoor Sarah! Even bijhouden wie nog moeten: 1.Jordysx 2.Arghus 3.Cootje 4.Missiieey 5.Saraaaah = gepost 6.seeeeeeb 7.Kwakkwak = gepost 8.xveeroo 9.Pinkglossed
|
|
|
Post by jordysx on Jan 10, 2010 9:12:26 GMT -5
Ik ben.. oei, vergeten. Misschien wil jij het weten? Ohja, Jordy was de naam. Ik heb een kamer met een raam (xD) Miley Cyrus is de beste, dat is wat ik vind. Anubis is ook leuk, en ik ben een gestoord kind! Ik heb hyves, facebook, (had) twitter en blabla. Ik ben gewoon mezelf, zing graag, maar ik zing nooit lalala. Deze tekst is zo'n bullshit en slaat nergens op. Ik houd van snoep, chips, koekjes, maar niet van drop. I love taking pictures and PhotoShop, Wie is de mol? is helemaal top!
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 10, 2010 12:07:21 GMT -5
Haha ik vind ze alle 3 even leuk =D Maar...zoals jullie weten moet iedereen een stukje hebben & één refrein
|
|