|
Post by Starbucks on Dec 30, 2009 18:29:38 GMT -5
Vraagje, waar slaapt iedereen? :3 Ik wil een kamer delen met Alix :'D
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 18:30:24 GMT -5
"Wel...euh..;"Begon ik te vertellen."Eigenlijk maakte we ruzie!"loog ik en liep Nep-kwaad weg.
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 18:32:42 GMT -5
Vraagje, waar slaapt iedereen? :3 Ik wil een kamer delen met Alix :'D mij goed :'D Ik keek verward naar het deurgat, was hij nog echt kwaad of niet? Ik besloot het hem straks te gaan vragen, wanneer Melody wegwas. Melody keek me met een onschuldig gezichtje aan en glimlachte toen even, waarna ze ook door het deurgat verdween en daar op Sony opbotste die net binnenkwam.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 30, 2009 18:33:22 GMT -5
En toen huppelde ik verder de trap op richting mijn kamer. Plots kwam Jean-Pierre er kwaad uit. Ik had nog net het woord ruzie gehoord. 'Kijk uit waar je loopt, wicht!' zei hij toen hij zich de gang doorwurmde. 'Chill, dude' kibbelde ik terug
Oeps ik was too late
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 18:36:18 GMT -5
Ik liep verder naar mijn kamer waar ik enkele minuten ging wachten tot Melody en al de rest weg was en ik en Alix alle tijd samen konden besteden.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 30, 2009 18:40:18 GMT -5
Achterdochtig door die kerel wou ik juist de deur verder opendoen toen plots Melody opbotste tegen mij. 'Ow, sorry wat ben ik toch een kluns' verontschuldigde ik me. 'Maakt niet uit' glimlachte ze en ging verder
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 18:43:23 GMT -5
Sony wandelde de kamer binnen en ik zuchtte. Dit was slechts mijn eerste dag in dit toch wel creapy huis, en alles liep al mis... Ik miste mijn oude huis, daar waren tenminste geen jongens zoals HEM, geen mensen die me voortdurend lastig vielen, alleen maar rust
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 18:45:16 GMT -5
Ik had ondertussen een bloem geplukt die voor het raam hing en 'Je-houdt-(niet)-van-mij' gedaan."Je houdt van me,Je houdt niet van me,..."zei ik luidop."Ze houdt van mij!"riep ik toen fier & luid.Ik liep de deur uit , en liep rechtstreeks naar HAAR kamer.Melody zal al wel weg zijn.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 30, 2009 18:45:44 GMT -5
'Weet jij wat die Fransoos heeft?' vroeg ik aan Alix en plofte naast haar neer op haar bed met zicht op mijn koffer die halfopen lag op het mijne. Ze keek voor zich uit. 'Aarde aan Alix' grinnikte ik en zwaaide met mijn hand voor haar ogen. 'Hé'. Finally, reactie.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 18:47:43 GMT -5
'Weet jij wat die Fransoos heeft?' vroeg ik aan Alix en plofte naast haar neer op haar bed met zicht op mijn koffer die halfopen lag op het mijne. Ze keek voor zich uit. 'Aarde aan Alix' grinnikte ik en zwaaide met mijn hand voor haar ogen. 'Hé'. Finally, reactie. --Ik ben geen franse éé :'D --
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 18:52:28 GMT -5
"wat? ooh, nee, geen idee" zei ik afwezig. Sony slaakte een zucht en keek me achterdochtig aan. Maar ik had het niet eens door, ik zat weer met mijn blik op de halfopen koffer
|
|