|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 18:53:09 GMT -5
Ik klopte zachtjes op de deur van Alix en ik hoorde de stem van Sony weer."Mag ik binnenkomen?"vroeg ik dan maar.Ik mocht binnenkomen en ging naast Alix op haar bed zitten."Kunnen we hier weg?"fluisterde ik in haar oor.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 30, 2009 19:08:26 GMT -5
Steff, als ik jou Fransoos wil noemen doe ik dat lekker. Vat het op als een scheldwoord xD
'Doe maar lekker sneaky' mompelde ik sarcastisch, draaide de koffer om waardoor alles in het wilde weg op mijn bed lag en ging terug naar beneden. 'Wat is er joh' vroeg Melody. 'Ik dnek dat Steff en Alix iets van plan zijn' zei ik. 'Dat moeten we dan te weten komen' grijnsde Melody.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 19:10:40 GMT -5
Steff, als ik jou Fransoos wil noemen doe ik dat lekker. Vat het op als een scheldwoord xD 'Doe maar lekker sneaky' mompelde ik sarcastisch, draaide de koffer om waardoor alles in het wilde weg op mijn bed lag en ging terug naar beneden. 'Wat is er joh' vroeg Melody. 'Ik dnek dat Steff en Alix iets van plan zijn' zei ik. 'Dat moeten we dan te weten komen' grijnsde Melody. Dan verander ik m'n naam éé ;D
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 30, 2009 19:12:14 GMT -5
Steff, als ik jou Fransoos wil noemen doe ik dat lekker. Vat het op als een scheldwoord xD 'Doe maar lekker sneaky' mompelde ik sarcastisch, draaide de koffer om waardoor alles in het wilde weg op mijn bed lag en ging terug naar beneden. 'Wat is er joh' vroeg Melody. 'Ik dnek dat Steff en Alix iets van plan zijn' zei ik. 'Dat moeten we dan te weten komen' grijnsde Melody. Dan verander ik m'n naam éé ;D Ik verander mijn scheldwoord niet xD
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 19:18:44 GMT -5
Dan verander ik m'n naam éé ;D Ik verander mijn scheldwoord niet xD
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 30, 2009 19:20:45 GMT -5
Ik verander mijn scheldwoord niet xD Laat Jean-Pierre wa vriendelijker doen tegen Sony en dadis geregeld ;D
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 4:53:30 GMT -5
Off-topic: Wooww wat jullie allemaal schrijven in 1 avond!!
Iedereen had de kamer al verlaten toen ik eindelijk klaar was met de tafel dekken. Toen ging ik ook maar naar boven. "Mensen waar slaap ik eigenlijk?!" riep ik hard. Ik had m'n koffer eerst zomaar in een kamer geploft maar die kwam ik nu tegen in de gang. Nou ja, ik had net het lekkerste bed! Hopelijk hoefde ik niet alleen te slapen.
|
|
|
Post by lucienisthebest on Dec 31, 2009 5:07:18 GMT -5
Ik ga nu maar slapen. aaarrhg.... Wat was dat? Ik loop me kamer uit en zie dat Trudie zich dood schrok omdat Alix haar kamer uit liep. Trudie is echt gek aan het worden
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 5:12:04 GMT -5
'Ah,Alix.Daar ben je dan eindelijk;"zei ik tegen Alix.We begonnen een beetje samen te babbelen en er kwam weer zo een knellend moment tussen ons beide.
|
|
|
Post by lucienisthebest on Dec 31, 2009 5:20:38 GMT -5
ik loop naar Jean-paul en zeg'ik hoorde victor aan de telefoon volgens mij komt er weer een nieuwe' Jean-paul zegt' alweer, weet victor niet van ophouden'.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 5:25:44 GMT -5
'Weet Victor niet van ophouden?"vroeg ik aan Laura,het meisje dat vanaf dat ogenblik ook bij mij in de kamer kwam liggen."Ik ben echt blij dat jij hier slaapt.."zei ik tegen Laura en trok een deken over me heen.Ik ging slapen
|
|