|
Post by E. on Dec 31, 2009 11:17:47 GMT -5
"Ik ga wel!" riep ik toen ik geklop hoorde.
|
|
|
Post by lucienisthebest on Dec 31, 2009 11:18:28 GMT -5
'Gezellig met ze alle koken' zij ik. Op dat moment kwam Victor binnen en zij 'wat moet al die gezelligheid hier. Ik wil rust en orde in dit huis'en toen liep hij weer weg
|
|
|
Post by Jennifer on Dec 31, 2009 11:18:43 GMT -5
Er deed een meisje met blond haar open die vriendelijk lachte. Ik zag dat ze haar mond bewoog maar verstond het niet. "Wacht even" zei ik en ik haalde m'n mp3-speler uit m'n oren. "Love bug is ook zo verslavend" zei ik. "Ja van de Jonas Brothers!" zei het meisje vrolijk. "Ik ben Jennifer" zei ik. "Ik ben Edriënne" zei het meisje en ze liet me binnen. "Ik denk dat we vast dikke vriendinnen worden" zei ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 31, 2009 11:19:39 GMT -5
Even kijk ik om het hoekje van de keuken. Ik zie Edriënne met een nieuw meisje praten..
|
|
|
Post by lucienisthebest on Dec 31, 2009 11:21:03 GMT -5
Iedereen was benieuwd naar het nieuwe meisje Jennifer. Nu slaapt Edriënne niet meer alleen. Ik liep naar haar toe en stelde me voor, 'Hallo ik ben Laura'
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 11:26:17 GMT -5
Off-topic: Ik sliep toch met Bouk? Ik wil ook wel met Jennifer slapen hoor. Maar de kamer-indeling was zo: Sony met Alix en Clémence Jean-Paul met Laura Melody met Jennifer Bouk met Edrienne
"Wat hoorde ik nou net voor gegil?" vroeg ik aan Laura.
|
|
|
Post by lucienisthebest on Dec 31, 2009 11:28:02 GMT -5
Weet ik niet zullen we gaan kijk vroeg ik?
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 11:29:22 GMT -5
"Oke zolang het maar geen vampier is" zei ik. "Jij gaat voor." Jennifer stond nog in de gang met haar koffers. "Ga je ook mee?" vroeg ik, "laat je koffer maar even staan."
|
|
|
Post by lucienisthebest on Dec 31, 2009 11:31:36 GMT -5
We liepen en liepen. Maar waar kwam het geluid na vandaan. We staan boven voor de wc en weer een gegil maar nu van beneden. We rende samen naar beneden en zagen victor de kelder uit rennen.
|
|
|
Post by Jennifer on Dec 31, 2009 11:34:57 GMT -5
'Wat heeft die nou?' vraagt Edriënne 'Ik denk dat z'n roze nagellak op was' zeg ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 31, 2009 11:35:48 GMT -5
Ik sta nog steeds in de keuken Trudie te helpen. Iedereen is weg naar de nieuwe, denk ik. Ik stel me straks wel voor, ik wil Trudie niet in de steek laten. Ineens hoor ik ook gegil. 'Wat was dat?' Schrik ik. 'Ik weet het niet, gaat ge maar kijken, zotteke,' zegt Trudie angstig. Ik loop de keuken uit en zie Victor wegrennen uit de kelder. Vanaf de trap zie ik Laura, Edriënne en de nieuwe naar beneden lopen. 'Hé, hoorde jullie dat gegil ook?'
|
|