|
Post by arghus on Apr 16, 2010 12:40:22 GMT -5
Ik houd een taxi aan en stuur hem naar het adres... dit kan geen waar zijn! Niet E!!!
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 16, 2010 12:41:19 GMT -5
Waar is Melody nu ?
|
|
|
Post by E. on Apr 16, 2010 12:41:59 GMT -5
"Ik ehm, ga maar eens" zeg ik tegen de mensen die er nog zitten en ik sta op.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 16, 2010 12:45:27 GMT -5
Ik loop bang naar boven. Bij de laatste deur in de gang sta ik stil. Ik maak de deur open met een hand en loop naar binnen. Er staat alleen maar rommel en ik zie ene trap die naar boven lijd. Ik loop de trap op en kom op een zolder uit.
|
|
|
Post by arghus on Apr 16, 2010 12:46:26 GMT -5
Ik kom aan bij het gebouw... ik klop op de poort... Noa doet open... "wat?" vraagt ze... "E... het gaat beginnen..." zeg ik "kom binnen" zegt ze...
|
|
|
Post by E. on Apr 16, 2010 12:47:42 GMT -5
Ik loop naar buiten en pak mijn fiets.
|
|
|
Post by arghus on Apr 16, 2010 12:49:46 GMT -5
"weet je het zeker..." ik knik... ik heb het gevoeld... het gaat beginnen... het duurt nu niet lang meer...'' Ik slik... ''voordat ze zich zelf gaat ontwikkelen...'' "We moeten het laten gaan..." zeg Noa... ik schut mijn hoofd... "het is te gevaarlijk... we moeten het tegenhouden..." zeg ik
|
|
|
Post by E. on Apr 16, 2010 12:51:37 GMT -5
"I'm lucky I'm in love with my best friend. Lucky to have been where I have been Lucky to be coming home again. I'm lucky we're in love every way. Lucky to have stayed where we have stayed. Lucky to be coming home someday" zing ik vrolijk terwijl ik wegfiets.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 16, 2010 12:52:46 GMT -5
Ik zit nog in de kantine met Lucien. Roel staat op van de bar en loopt zo langs me heen de kantine uit. Hij negeert me? Ach ja... Ik kijk naar Lucien, die wat voor zich uit aan het staren is. "Aarde aan Lucien?" "Hè wat..." mompelt Lucien. Ik lach. "Je zat te dromen, of zo... toch niet over een ander meisje hè?!" "Nee joh!" zegt Lucien meteen. "Ik..uh... ik weet niet. Zullen we naar huis gaan?" Ik haal me schouders op. "Wat jij wilt" We lopen hand in hand de kantine uit en dan naar buiten. We pakken onze fietsen en fietsen terug naar Anubis.
|
|
|
Post by arghus on Apr 16, 2010 12:53:18 GMT -5
"Dan sta je er alleen voor..." zegt Noa...
Evenlater sta ik weer buiten... ik sta er alleen voor... zoals altijd... ik kan niemand vertellen wat... natuurlijk! Lucia! Zij weet het al! Ik moet haar vinden!
|
|
|
Post by E. on Apr 16, 2010 12:54:26 GMT -5
Ik fiets weg naar het huis anubis toe. Jimmy was gewoon vergeten dat we hadden afgesproken!
|
|