|
Post by arghus on Apr 16, 2010 13:05:02 GMT -5
Ik sla mijn ogen neer... "E probeer het te begrijpen... dit is moeilijk... zowel voor jou als voor mij...'' zeg ik
|
|
|
Post by E. on Apr 16, 2010 13:06:39 GMT -5
"Gaat dit.. gaat dit over ons?" zeg ik en kijk hem met tranen in mijn ogen aan.
|
|
|
Post by arghus on Apr 16, 2010 13:07:48 GMT -5
"Over ons... over jou... over krachten... het is net hoe je het bekijkt" zeg ik... E kijkt me bang aan... "E... er gaat iets gebeuren met jou... je zal krachten gaan ontwikkelen..." zeg ik
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 16, 2010 13:08:13 GMT -5
Opeens zie ik iets hangen in het zonlicht.. Ik loop er voorzichtig naar toe. Er hangt een doek over.. Ik haal het doek ervan af en bekijk een groot schilderij van mijn ouders met 3 kinderen. zoiezo 2 meisjes.. als ik zo schat is een meisje ongeveer 2 en er is nog een jongen die ook 2 is. Ik raak de rand van het schilderij aan. Flashback. "mama ik wil niet.."hoor ik een meisjes stem zeggen. "rustig maar schatje. ze maken een foto en dan kunnen ze daar een schilderij van maken.. alles is snel over." end
|
|
|
Post by E. on Apr 16, 2010 13:09:20 GMT -5
"Krachten? Watvoor krachten?" zeg ik verbaasd. Ik heb toch alleen maar geneeskracht? Verder niks, ik kan verder niks!
|
|
|
Post by arghus on Apr 16, 2010 13:10:02 GMT -5
"Je kunt veel meer dan je denk... en je zou heel veel kunnen ontwikelen... maar dat wil ik niet..." zeg ik
|
|
|
Post by E. on Apr 16, 2010 13:11:03 GMT -5
"Waarom niet?" zeg ik.
|
|
|
Post by arghus on Apr 16, 2010 13:12:43 GMT -5
"1. het is gevaarlijk... 2. ik wil dat je een normaal leven kijgt... 3. er komt zo veel bij kijken... 4. mensen willen het afpakken en tegen je gebruiken..." zeg ik
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 16, 2010 13:12:46 GMT -5
Ik krijg bijna geen adem. Hoe kan dat? We waren al weg toen we baby's waren, toch?
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 16, 2010 13:12:56 GMT -5
We waren weer terug in Anubis en zitten met z'n drieën op zolder. "Dus... wat gaan we doen voor de musical?" vraag ik enthousiast, met een kladblok in me hand. "Nou, we zouden eerst moeten weten WAAR de musical uberhaupt overgaat..." merkt Lucien op. "O ja", zeg ik verlegen. "Maar ik wil wel zingen, hoor!" "Ja, dat kan ook vast wel", knikt Lucien. "Denk ik..." Plots horen we het raam stuk gaan. We draaien ons alle drie tegelijk om en zien een steentje liggen. "Huh.." mompel ik. Ik sta op en pak het steentje. "Een briefje?" Ik haal het briefje eraf en vouw hem open. Kom naar het speeltuintje. Ik wacht op je. Boos gooi ik het briefje op de grond. Ik weet al van wie die is... "Wow, wat is er?" vraagt Lucien verbaasd. "Lees het briefje maar", zeg ik geïrriteerd en plof neer naast Lucien. Lucien pakt het briefje en leest 't samen met Ryan. "Wow, geheime aanbidder?" zegt Ryan verbaasd. "Ja en ik weet ook wel wie het is... pff..." Ik zucht. "Roel?" zegt Lucien zachtjes. "Tja..." mompel ik. "Nou ja, ik ga in ieder geval niet" "Maar... dan staat hij daar maar", zegt Lucien. "Nou en! Het is Roel maar", zucht ik. "Laten we er over ophouden..." Ik pak het briefje af en mik hem in de prullenbak.
|
|
|
Post by E. on Apr 16, 2010 13:15:10 GMT -5
"1. Daar kan ik wel tegen op.. 2. Dat krijgen we toch niet zolang de school nog bezig is.. 3. Zoals? Ik zie niemand kijken hoor *lacht* 4. Wie zou het van mij willen afpakken?" zeg ik. Tja, ik weet wel iemand, Lucia misschien, die mag mij vast net zo erg als ik haar =)
|
|