MARiJE
Member
sometimes is goodbye a new start.
|
Post by MARiJE on Dec 30, 2009 8:42:39 GMT -5
Arme GVA-ers, zo te zien heeft bijna niemand van ons echt goeie zelfvertrouwen.. Aahw. Maarja ik zelf ook niet hoor & Mirjamm bedankt voor je tip, ik zal proberen er iets aan te doen
|
|
balloon
Junior Member
It's Just like Old times..... (A)
|
Post by balloon on Dec 30, 2009 12:37:53 GMT -5
- Betere cijfers halen -Minder achter de pc -Eerder naar bed gaan met doordeweekse schooldagen
Maar meestal hou ik me nooit langer dan een week aan me voornemens :$
|
|
|
Post by Pinkglossed on Dec 30, 2009 12:59:03 GMT -5
Arme GVA-ers, zo te zien heeft bijna niemand van ons echt goeie zelfvertrouwen.. Aahw. Maarja ik zelf ook niet hoor & Mirjamm bedankt voor je tip, ik zal proberen er iets aan te doen Ja haha, ik dacht dat ik de enige was, niet dus. Wat minder achter de pc zitten is ook een goeie trouwens. En ohja, een baantje zoeken. Maar dat gaat weer ten koste van mijn school
|
|
|
Post by jordysx on Dec 30, 2009 13:02:39 GMT -5
Nog steeds zo goed doorgaan op school. Zelfstandiger worden
|
|
|
Post by Miirjamm. on Dec 30, 2009 13:49:49 GMT -5
Arme GVA-ers, zo te zien heeft bijna niemand van ons echt goeie zelfvertrouwen.. Aahw. Maarja ik zelf ook niet hoor & Mirjamm bedankt voor je tip, ik zal proberen er iets aan te doen zelfvertrouwe is best moeilijk. mensen met een grote bek zijn vaak onzeker en gedragen zich juist stoer om dat te verbergen dus het blijkt maar weer dat we tenminste mensen op gva hebben die wel gewoon zichzelf zijn ;D (denkik) haha graag gedaan hoop dat het werkt;D bij mij iig wel. heb al een week geen nagels gebeten ;D
|
|
MARiJE
Member
sometimes is goodbye a new start.
|
Post by MARiJE on Dec 30, 2009 13:55:46 GMT -5
Haha Ahl een baantje zoeken is wel een goeie indd. Maar 1 ding: GA NIET BIJ DE BLOKKER WERKEN.
|
|
|
Post by mindy on Dec 31, 2009 14:53:06 GMT -5
Beter gaan leren op school (belangrijk voor examens, haha) Minder PC (lukt niet..) David Archuletaaaa een brief sturen ^^
En tsja, eigenlijk vind ik goede voornemens onzin, want ik hou me er nooit aan =D
|
|
|
Post by funkyfabulous on Jan 1, 2010 15:22:56 GMT -5
eindelyk is een baantje zoeken idd, nogmeer mn best doen voor school zodat ik volgend jaar zeker naar 3havo mag & mn grote bek dichthouden als leraren weereens kansloos gaan schreeuwen enzo ;p en oja wat minder geld van mn ouders opmaken zouden ze bly mee zyn ;p
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 3, 2010 9:23:49 GMT -5
- Meer zelfvertrouwen - Betere cijfers op school - afvallen...
|
|
|
Post by saraaaah on Jan 4, 2010 7:18:15 GMT -5
Ik ben wel zelfverzekerd (aaa') Dus dat hoeft niet En ahaha Ja ook nagels bijten Maja dat lukt me toch niet maar ahha als ik dat zegt lukt het sowieso niet.. Wat ook helpt is niet zeggen dat je wilt stoppen met nagelbijten maar lange nagels wilt x] Dat is toch wat anders.. En idd bijvoorbeeld voor iets je nagels laten groeien.. Er is toch ook van dat spul dat heel erg vies is zodat je geen nagels bijt? Kweet niet of dat help hoor
|
|
|
Post by funkyfabulous on Jan 5, 2010 13:28:39 GMT -5
mn zusje heeft ook heel lang nagelgebeten, toen had ze dat spul erop gedaan waardoor het vies smaakt, maar by haar hielp dat niet omdat ze wende aan die smaak en gewoon doorging met byten, maar ze is er nu wel af omdat ze haar nagels in een mooie felle kleur had gelakt en toen vond ze het oppeens zonde om erop te byten, misschien is dat een idee? of je nagels laten doen met acryl of gewoon nepnagels want die zyn byna onmogelyk om af te byten dus misschien leer je het dan af? =)
|
|