|
Post by lalalanubis on Mar 21, 2010 10:45:17 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight filmsik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight film, games, internet, Martijn Lakemeier, Popstars, het spel tellen tot 1000, De Anubis RPG, Zac Efron, Edriënne (van de RPG), Jimmy (van de RPG), Eclipse, Animal Crossing voor de DS, van elke rol mentos 1-tje, m'n hoofd, kwakkwak's hoofd, m'n derde hoofd, kwakkwak's neus, een kringetje van jongens en van meisjes, een zakdoek om "zakdoekje leggen" mee te spelen, Melody (van de RPG) , een ring, Mindy, Arghus, Mindy2, 100 keer Arghus, mijn huis, Cole Sprouse, Gaite Jansen, Dylan Sprouse, Lucas Hamming, Laura(van RPG), een fiets, fietsbel, een fietszadel, fiets standaard, fietspomp, fiets stuur, een Chicary (van de RPG) voor op de fiets, een gitaar waar ik op kan spelen, fietslamp, een deurknop, een deur voor de deurknop, een muur voor de deur voor de deurknop, een huis waar een muur voor de deur en deurknop in passen, een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een land met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, stuk land van de wereldbol met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een game, een compleet restaurant met obers en koks, een rol tape, tomatensoep, erwtensoep, de allergrootste en allerlekkerste verjaardagstaart die je kunt vinden, een nog grote taart, een ander onbewoond eiland, een verschrikkelijk grote koffer omdat ik dit nooit allemaal mee kan nemen, een bagagedrager, de Jonas Brothers, een nog grote koffer dan die verschrikkelijke grote koffer, de neus van Michael Jackson, Jonas Brothers, Phineas & Feb, Zack en Cody, Perry het vogelbekdier, de slechte professor Doofensmitz, een lampje dat je op je hoofd kan zetten, een lampje dat je op je neus kan zetten, mijn liefje, Poster van Demi, groene geluksappels, paarse geluksappels, roze geluksappels, geluksappels in de vorm van Zac Efron, geluksappels in de vorm van Lucien van Geffen, billboard van Sven, theatershow dvd's, opblaas badje, opblaas band, vakantie, jongens met blond haar en blauwe ogen, alle Hitkranten die je kunt vinden, lampjes, de gehele anubiscast (omdat ze er toch nog niet 100x stonden), liefde, een grote rol plakband, fototoestel met baterijen, poep (voor als er daar geen honden zijn), honden dan hoeft kwakkwak geen poep mee te nemen^^, een zakje om de poep van de honden van lucienisthebest op te ruimen, DE ANUBISFANS, een container om alle zakjes weg te gooien, een vuilnisophaalwagen om alles uit de containers op te halen, Clemence (van de RPG), Avery (van de RPG), Edrienne( van RPG), Laura (van de RPG), een prullenbak, Felix (van de RPG) voor de grapjes, Victor (om Felix te straffen xD), Melody (van de RPG), een ticket voor de reis (anders hebben al die spullen ook geen zin), een onwijs, mega, grote koffer, een regenboog, het gouden potje aan het einde van elke regenboog, de chagrijnige kabouter aan het einde van de regenboog die op het gouden potje past, kleding voor een chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog zit, een kledingkast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een kamer voor de kleding kast die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een stuk grond voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een huis die je op het stuk grond kan zetten voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een vlinder, een bloem voor de vlinder, water voor een bloem voor de vlinder, een stuk gras voor de bloem met de vlinder, het huis anubis zelf, een ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee-topic, tram 21, een Sven voor mij alleen, en een Lucien voor mij, en een ijsje voor ons samen, een groter ijsje voor ons, een ijskraam voor ons, een winkelstraat vol ijskramen, Ryan (van de RPG), Melody(van de RPG), Nick Jonas, Kevin Jonas, Joe Jonas, Owl City, ABSOLUUT GEEN SCHOOL SPULLEN, Lucien, een cloonmachine om alle mensen die heel vaak mee worden genomen te clonen, de set van anubis, Dennis Bots, Anjali, Tim Douwsma, de buren, een lamborghini, vanille milkshakes, de kat van de buren, anubisje (mijn kat xd), flapie(mijn konijn), Puddingkoekje maar wel in een kooitje! (van de RPG), egbert (van de RPG), luchtverfrisser, een toilet, een wc rol, wc papier (voor rond dat rolletje xd), geld om als het wc papier is nieuwe te kopen, mijn mobiel, popcorn voor als we filmavond houden, amber haar creditcard :3, de vader van amber want daardoor komt er geld op de creditcard te staan, Nienke haar dagboek, Amber's hartjeszonnebril, de graal, appie's trui Yo Appie, een haartje van appie, Appie's "no i'm not on f*** facebook" trui, trudie, victor's vader, het huisje om zijn vader mee te krijgen xd, Matthijs (van de RPG) om het spannend te houden, Jacob om het nog spannender te maken, Kwakkwak om haar te plagen xD, Justloveanubis om hem nog erger te plagen, De toren van het huis anubis, mijn icon zodat die niet gestolen wordt als ik op reis ben, een icon-steel-set, een icon-terugsteel-set, een nep icon als ik die van Kwakkwak gestolen hebben in de plaats te hangen, een icon-opspoorset voor als Justloveanubis er een neppe heeft neergehangen, monalisa schilderij =D, een verfkwast om op de Mona Lisa te schilderen xD (Yay een snorretje xD), Vanengelen voor het geval één van ons ontvoerd wordt als afleiding zodat we de ontvoerde uit een busje kunnen bevrijden, K3 voor als de radio stuk gaat (ik zie ons al vragen: Doen jullie ook anubis liedjes? xD), Nienke om te zingen, als K3 dat niet kan xd, Samson (van Samson en Gert), spongebob, een schildpad.. als we dan in de file staan.. dan laat ik hem lopen langs de auto.. dan hebben we de troost dat we altijd nog sneller gaan dan een schildpad als we na drie uur stilstaan verder kunnen rijden, water, 75 cosmogirls, chips, tekenspullen, kaftpapier I dunno voor wat xd, schoolboeken omdat we geen frisbees meegenomen hebben xD, een picknickmandje met eten, kaarsen om alles in de fik te laten gaan xd, een brandblusser voor de brand die Justloveanubis met zijn kaarsen gaat veroorzaken, olie om het vuur nog meer aan te wakkeren (a), een vuurbestendig huis om in te gaan zitten terwijl Justloveanubis geniet van zijn bosbrand xD, vlammenwerpers xd, Pikachu met zijn bliksemstraal, de schattige Tokepi voor Jenniefier, Piplup voor Kwakkwak, SPONGEBOB VOOR BENOIT lalala, Dimphy Janse, de Kerstman, Sinterklaas voor een bitchfight tussen hen (6), de paashaas zodat ik alle chocolade-eitjes kan stelen, de single hold on, een tv, sterre om te weten of er een slechterik mee is op onze reis xd, een slechterik voor Sterre xD, Marcel, sambal voor Marcel, Raphael (met ph zonder f), Marcel (ook zonder f), Sanne-Samina Hanssen (& Haar zonnebrillencollectie), 3000 Kwakkwak's, Arlene,
|
|
|
Post by E. on Mar 21, 2010 11:27:06 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight filmsik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight film, games, internet, Martijn Lakemeier, Popstars, het spel tellen tot 1000, De Anubis RPG, Zac Efron, Edriënne (van de RPG), Jimmy (van de RPG), Eclipse, Animal Crossing voor de DS, van elke rol mentos 1-tje, m'n hoofd, kwakkwak's hoofd, m'n derde hoofd, kwakkwak's neus, een kringetje van jongens en van meisjes, een zakdoek om "zakdoekje leggen" mee te spelen, Melody (van de RPG) , een ring, Mindy, Arghus, Mindy2, 100 keer Arghus, mijn huis, Cole Sprouse, Gaite Jansen, Dylan Sprouse, Lucas Hamming, Laura(van RPG), een fiets, fietsbel, een fietszadel, fiets standaard, fietspomp, fiets stuur, een Chicary (van de RPG) voor op de fiets, een gitaar waar ik op kan spelen, fietslamp, een deurknop, een deur voor de deurknop, een muur voor de deur voor de deurknop, een huis waar een muur voor de deur en deurknop in passen, een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een land met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, stuk land van de wereldbol met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een game, een compleet restaurant met obers en koks, een rol tape, tomatensoep, erwtensoep, de allergrootste en allerlekkerste verjaardagstaart die je kunt vinden, een nog grote taart, een ander onbewoond eiland, een verschrikkelijk grote koffer omdat ik dit nooit allemaal mee kan nemen, een bagagedrager, de Jonas Brothers, een nog grote koffer dan die verschrikkelijke grote koffer, de neus van Michael Jackson, Jonas Brothers, Phineas & Feb, Zack en Cody, Perry het vogelbekdier, de slechte professor Doofensmitz, een lampje dat je op je hoofd kan zetten, een lampje dat je op je neus kan zetten, mijn liefje, Poster van Demi, groene geluksappels, paarse geluksappels, roze geluksappels, geluksappels in de vorm van Zac Efron, geluksappels in de vorm van Lucien van Geffen, billboard van Sven, theatershow dvd's, opblaas badje, opblaas band, vakantie, jongens met blond haar en blauwe ogen, alle Hitkranten die je kunt vinden, lampjes, de gehele anubiscast (omdat ze er toch nog niet 100x stonden), liefde, een grote rol plakband, fototoestel met baterijen, poep (voor als er daar geen honden zijn), honden dan hoeft kwakkwak geen poep mee te nemen^^, een zakje om de poep van de honden van lucienisthebest op te ruimen, DE ANUBISFANS, een container om alle zakjes weg te gooien, een vuilnisophaalwagen om alles uit de containers op te halen, Clemence (van de RPG), Avery (van de RPG), Edrienne( van RPG), Laura (van de RPG), een prullenbak, Felix (van de RPG) voor de grapjes, Victor (om Felix te straffen xD), Melody (van de RPG), een ticket voor de reis (anders hebben al die spullen ook geen zin), een onwijs, mega, grote koffer, een regenboog, het gouden potje aan het einde van elke regenboog, de chagrijnige kabouter aan het einde van de regenboog die op het gouden potje past, kleding voor een chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog zit, een kledingkast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een kamer voor de kleding kast die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een stuk grond voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een huis die je op het stuk grond kan zetten voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een vlinder, een bloem voor de vlinder, water voor een bloem voor de vlinder, een stuk gras voor de bloem met de vlinder, het huis anubis zelf, een ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee-topic, tram 21, een Sven voor mij alleen, en een Lucien voor mij, en een ijsje voor ons samen, een groter ijsje voor ons, een ijskraam voor ons, een winkelstraat vol ijskramen, Ryan (van de RPG), Melody(van de RPG), Nick Jonas, Kevin Jonas, Joe Jonas, Owl City, ABSOLUUT GEEN SCHOOL SPULLEN, Lucien, een cloonmachine om alle mensen die heel vaak mee worden genomen te clonen, de set van anubis, Dennis Bots, Anjali, Tim Douwsma, de buren, een lamborghini, vanille milkshakes, de kat van de buren, anubisje (mijn kat xd), flapie(mijn konijn), Puddingkoekje maar wel in een kooitje! (van de RPG), egbert (van de RPG), luchtverfrisser, een toilet, een wc rol, wc papier (voor rond dat rolletje xd), geld om als het wc papier is nieuwe te kopen, mijn mobiel, popcorn voor als we filmavond houden, amber haar creditcard :3, de vader van amber want daardoor komt er geld op de creditcard te staan, Nienke haar dagboek, Amber's hartjeszonnebril, de graal, appie's trui Yo Appie, een haartje van appie, Appie's "no i'm not on f*** facebook" trui, trudie, victor's vader, het huisje om zijn vader mee te krijgen xd, Matthijs (van de RPG) om het spannend te houden, Jacob om het nog spannender te maken, Kwakkwak om haar te plagen xD, Justloveanubis om hem nog erger te plagen, De toren van het huis anubis, mijn icon zodat die niet gestolen wordt als ik op reis ben, een icon-steel-set, een icon-terugsteel-set, een nep icon als ik die van Kwakkwak gestolen hebben in de plaats te hangen, een icon-opspoorset voor als Justloveanubis er een neppe heeft neergehangen, monalisa schilderij =D, een verfkwast om op de Mona Lisa te schilderen xD (Yay een snorretje xD), Vanengelen voor het geval één van ons ontvoerd wordt als afleiding zodat we de ontvoerde uit een busje kunnen bevrijden, K3 voor als de radio stuk gaat (ik zie ons al vragen: Doen jullie ook anubis liedjes? xD), Nienke om te zingen, als K3 dat niet kan xd, Samson (van Samson en Gert), spongebob, een schildpad.. als we dan in de file staan.. dan laat ik hem lopen langs de auto.. dan hebben we de troost dat we altijd nog sneller gaan dan een schildpad als we na drie uur stilstaan verder kunnen rijden, water, 75 cosmogirls, chips, tekenspullen, kaftpapier I dunno voor wat xd, schoolboeken omdat we geen frisbees meegenomen hebben xD, een picknickmandje met eten, kaarsen om alles in de fik te laten gaan xd, een brandblusser voor de brand die Justloveanubis met zijn kaarsen gaat veroorzaken, olie om het vuur nog meer aan te wakkeren (a), een vuurbestendig huis om in te gaan zitten terwijl Justloveanubis geniet van zijn bosbrand xD, vlammenwerpers xd, Pikachu met zijn bliksemstraal, de schattige Tokepi voor Jenniefier, Piplup voor Kwakkwak, SPONGEBOB VOOR BENOIT lalala, Dimphy Janse, de Kerstman, Sinterklaas voor een bitchfight tussen hen (6), de paashaas zodat ik alle chocolade-eitjes kan stelen, de single hold on, een tv, sterre om te weten of er een slechterik mee is op onze reis xd, een slechterik voor Sterre xD, Marcel, sambal voor Marcel, Raphael (met ph zonder f), Marcel (ook zonder f), Sanne-Samina Hanssen (& Haar zonnebrillencollectie), 3000 Kwakkwak's, Arlene, het blauwe prutje in Anubis (die broer van Kai, ik weet even niet meer hoe die heette..)
|
|
|
Post by Imke on Mar 21, 2010 11:58:53 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight filmsik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight film, games, internet, Martijn Lakemeier, Popstars, het spel tellen tot 1000, De Anubis RPG, Zac Efron, Edriënne (van de RPG), Jimmy (van de RPG), Eclipse, Animal Crossing voor de DS, van elke rol mentos 1-tje, m'n hoofd, kwakkwak's hoofd, m'n derde hoofd, kwakkwak's neus, een kringetje van jongens en van meisjes, een zakdoek om "zakdoekje leggen" mee te spelen, Melody (van de RPG) , een ring, Mindy, Arghus, Mindy2, 100 keer Arghus, mijn huis, Cole Sprouse, Gaite Jansen, Dylan Sprouse, Lucas Hamming, Laura(van RPG), een fiets, fietsbel, een fietszadel, fiets standaard, fietspomp, fiets stuur, een Chicary (van de RPG) voor op de fiets, een gitaar waar ik op kan spelen, fietslamp, een deurknop, een deur voor de deurknop, een muur voor de deur voor de deurknop, een huis waar een muur voor de deur en deurknop in passen, een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een land met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, stuk land van de wereldbol met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een game, een compleet restaurant met obers en koks, een rol tape, tomatensoep, erwtensoep, de allergrootste en allerlekkerste verjaardagstaart die je kunt vinden, een nog grote taart, een ander onbewoond eiland, een verschrikkelijk grote koffer omdat ik dit nooit allemaal mee kan nemen, een bagagedrager, de Jonas Brothers, een nog grote koffer dan die verschrikkelijke grote koffer, de neus van Michael Jackson, Jonas Brothers, Phineas & Feb, Zack en Cody, Perry het vogelbekdier, de slechte professor Doofensmitz, een lampje dat je op je hoofd kan zetten, een lampje dat je op je neus kan zetten, mijn liefje, Poster van Demi, groene geluksappels, paarse geluksappels, roze geluksappels, geluksappels in de vorm van Zac Efron, geluksappels in de vorm van Lucien van Geffen, billboard van Sven, theatershow dvd's, opblaas badje, opblaas band, vakantie, jongens met blond haar en blauwe ogen, alle Hitkranten die je kunt vinden, lampjes, de gehele anubiscast (omdat ze er toch nog niet 100x stonden), liefde, een grote rol plakband, fototoestel met baterijen, poep (voor als er daar geen honden zijn), honden dan hoeft kwakkwak geen poep mee te nemen^^, een zakje om de poep van de honden van lucienisthebest op te ruimen, DE ANUBISFANS, een container om alle zakjes weg te gooien, een vuilnisophaalwagen om alles uit de containers op te halen, Clemence (van de RPG), Avery (van de RPG), Edrienne( van RPG), Laura (van de RPG), een prullenbak, Felix (van de RPG) voor de grapjes, Victor (om Felix te straffen xD), Melody (van de RPG), een ticket voor de reis (anders hebben al die spullen ook geen zin), een onwijs, mega, grote koffer, een regenboog, het gouden potje aan het einde van elke regenboog, de chagrijnige kabouter aan het einde van de regenboog die op het gouden potje past, kleding voor een chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog zit, een kledingkast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een kamer voor de kleding kast die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een stuk grond voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een huis die je op het stuk grond kan zetten voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een vlinder, een bloem voor de vlinder, water voor een bloem voor de vlinder, een stuk gras voor de bloem met de vlinder, het huis anubis zelf, een ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee-topic, tram 21, een Sven voor mij alleen, en een Lucien voor mij, en een ijsje voor ons samen, een groter ijsje voor ons, een ijskraam voor ons, een winkelstraat vol ijskramen, Ryan (van de RPG), Melody(van de RPG), Nick Jonas, Kevin Jonas, Joe Jonas, Owl City, ABSOLUUT GEEN SCHOOL SPULLEN, Lucien, een cloonmachine om alle mensen die heel vaak mee worden genomen te clonen, de set van anubis, Dennis Bots, Anjali, Tim Douwsma, de buren, een lamborghini, vanille milkshakes, de kat van de buren, anubisje (mijn kat xd), flapie(mijn konijn), Puddingkoekje maar wel in een kooitje! (van de RPG), egbert (van de RPG), luchtverfrisser, een toilet, een wc rol, wc papier (voor rond dat rolletje xd), geld om als het wc papier is nieuwe te kopen, mijn mobiel, popcorn voor als we filmavond houden, amber haar creditcard :3, de vader van amber want daardoor komt er geld op de creditcard te staan, Nienke haar dagboek, Amber's hartjeszonnebril, de graal, appie's trui Yo Appie, een haartje van appie, Appie's "no i'm not on f*** facebook" trui, trudie, victor's vader, het huisje om zijn vader mee te krijgen xd, Matthijs (van de RPG) om het spannend te houden, Jacob om het nog spannender te maken, Kwakkwak om haar te plagen xD, Justloveanubis om hem nog erger te plagen, De toren van het huis anubis, mijn icon zodat die niet gestolen wordt als ik op reis ben, een icon-steel-set, een icon-terugsteel-set, een nep icon als ik die van Kwakkwak gestolen hebben in de plaats te hangen, een icon-opspoorset voor als Justloveanubis er een neppe heeft neergehangen, monalisa schilderij =D, een verfkwast om op de Mona Lisa te schilderen xD (Yay een snorretje xD), Vanengelen voor het geval één van ons ontvoerd wordt als afleiding zodat we de ontvoerde uit een busje kunnen bevrijden, K3 voor als de radio stuk gaat (ik zie ons al vragen: Doen jullie ook anubis liedjes? xD), Nienke om te zingen, als K3 dat niet kan xd, Samson (van Samson en Gert), spongebob, een schildpad.. als we dan in de file staan.. dan laat ik hem lopen langs de auto.. dan hebben we de troost dat we altijd nog sneller gaan dan een schildpad als we na drie uur stilstaan verder kunnen rijden, water, 75 cosmogirls, chips, tekenspullen, kaftpapier I dunno voor wat xd, schoolboeken omdat we geen frisbees meegenomen hebben xD, een picknickmandje met eten, kaarsen om alles in de fik te laten gaan xd, een brandblusser voor de brand die Justloveanubis met zijn kaarsen gaat veroorzaken, olie om het vuur nog meer aan te wakkeren (a), een vuurbestendig huis om in te gaan zitten terwijl Justloveanubis geniet van zijn bosbrand xD, vlammenwerpers xd, Pikachu met zijn bliksemstraal, de schattige Tokepi voor Jenniefier, Piplup voor Kwakkwak, SPONGEBOB VOOR BENOIT lalala, Dimphy Janse, de Kerstman, Sinterklaas voor een bitchfight tussen hen (6), de paashaas zodat ik alle chocolade-eitjes kan stelen, de single hold on, een tv, sterre om te weten of er een slechterik mee is op onze reis xd, een slechterik voor Sterre xD, Marcel, sambal voor Marcel, Raphael (met ph zonder f), Marcel (ook zonder f), Sanne-Samina Hanssen (& Haar zonnebrillencollectie), 3000 Kwakkwak's, Arlene, het blauwe prutje in Anubis (die broer van Kai, ik weet even niet meer hoe die heette..), De fantastische knuffel van Sterre,
|
|
|
Post by Imke on Mar 21, 2010 12:08:13 GMT -5
trouwens die broer heet Juan!
|
|
|
Post by E. on Mar 21, 2010 12:20:46 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight filmsik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight film, games, internet, Martijn Lakemeier, Popstars, het spel tellen tot 1000, De Anubis RPG, Zac Efron, Edriënne (van de RPG), Jimmy (van de RPG), Eclipse, Animal Crossing voor de DS, van elke rol mentos 1-tje, m'n hoofd, kwakkwak's hoofd, m'n derde hoofd, kwakkwak's neus, een kringetje van jongens en van meisjes, een zakdoek om "zakdoekje leggen" mee te spelen, Melody (van de RPG) , een ring, Mindy, Arghus, Mindy2, 100 keer Arghus, mijn huis, Cole Sprouse, Gaite Jansen, Dylan Sprouse, Lucas Hamming, Laura(van RPG), een fiets, fietsbel, een fietszadel, fiets standaard, fietspomp, fiets stuur, een Chicary (van de RPG) voor op de fiets, een gitaar waar ik op kan spelen, fietslamp, een deurknop, een deur voor de deurknop, een muur voor de deur voor de deurknop, een huis waar een muur voor de deur en deurknop in passen, een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een land met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, stuk land van de wereldbol met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een game, een compleet restaurant met obers en koks, een rol tape, tomatensoep, erwtensoep, de allergrootste en allerlekkerste verjaardagstaart die je kunt vinden, een nog grote taart, een ander onbewoond eiland, een verschrikkelijk grote koffer omdat ik dit nooit allemaal mee kan nemen, een bagagedrager, de Jonas Brothers, een nog grote koffer dan die verschrikkelijke grote koffer, de neus van Michael Jackson, Jonas Brothers, Phineas & Feb, Zack en Cody, Perry het vogelbekdier, de slechte professor Doofensmitz, een lampje dat je op je hoofd kan zetten, een lampje dat je op je neus kan zetten, mijn liefje, Poster van Demi, groene geluksappels, paarse geluksappels, roze geluksappels, geluksappels in de vorm van Zac Efron, geluksappels in de vorm van Lucien van Geffen, billboard van Sven, theatershow dvd's, opblaas badje, opblaas band, vakantie, jongens met blond haar en blauwe ogen, alle Hitkranten die je kunt vinden, lampjes, de gehele anubiscast (omdat ze er toch nog niet 100x stonden), liefde, een grote rol plakband, fototoestel met baterijen, poep (voor als er daar geen honden zijn), honden dan hoeft kwakkwak geen poep mee te nemen^^, een zakje om de poep van de honden van lucienisthebest op te ruimen, DE ANUBISFANS, een container om alle zakjes weg te gooien, een vuilnisophaalwagen om alles uit de containers op te halen, Clemence (van de RPG), Avery (van de RPG), Edrienne( van RPG), Laura (van de RPG), een prullenbak, Felix (van de RPG) voor de grapjes, Victor (om Felix te straffen xD), Melody (van de RPG), een ticket voor de reis (anders hebben al die spullen ook geen zin), een onwijs, mega, grote koffer, een regenboog, het gouden potje aan het einde van elke regenboog, de chagrijnige kabouter aan het einde van de regenboog die op het gouden potje past, kleding voor een chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog zit, een kledingkast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een kamer voor de kleding kast die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een stuk grond voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een huis die je op het stuk grond kan zetten voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een vlinder, een bloem voor de vlinder, water voor een bloem voor de vlinder, een stuk gras voor de bloem met de vlinder, het huis anubis zelf, een ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee-topic, tram 21, een Sven voor mij alleen, en een Lucien voor mij, en een ijsje voor ons samen, een groter ijsje voor ons, een ijskraam voor ons, een winkelstraat vol ijskramen, Ryan (van de RPG), Melody(van de RPG), Nick Jonas, Kevin Jonas, Joe Jonas, Owl City, ABSOLUUT GEEN SCHOOL SPULLEN, Lucien, een cloonmachine om alle mensen die heel vaak mee worden genomen te clonen, de set van anubis, Dennis Bots, Anjali, Tim Douwsma, de buren, een lamborghini, vanille milkshakes, de kat van de buren, anubisje (mijn kat xd), flapie(mijn konijn), Puddingkoekje maar wel in een kooitje! (van de RPG), egbert (van de RPG), luchtverfrisser, een toilet, een wc rol, wc papier (voor rond dat rolletje xd), geld om als het wc papier is nieuwe te kopen, mijn mobiel, popcorn voor als we filmavond houden, amber haar creditcard :3, de vader van amber want daardoor komt er geld op de creditcard te staan, Nienke haar dagboek, Amber's hartjeszonnebril, de graal, appie's trui Yo Appie, een haartje van appie, Appie's "no i'm not on f*** facebook" trui, trudie, victor's vader, het huisje om zijn vader mee te krijgen xd, Matthijs (van de RPG) om het spannend te houden, Jacob om het nog spannender te maken, Kwakkwak om haar te plagen xD, Justloveanubis om hem nog erger te plagen, De toren van het huis anubis, mijn icon zodat die niet gestolen wordt als ik op reis ben, een icon-steel-set, een icon-terugsteel-set, een nep icon als ik die van Kwakkwak gestolen hebben in de plaats te hangen, een icon-opspoorset voor als Justloveanubis er een neppe heeft neergehangen, monalisa schilderij =D, een verfkwast om op de Mona Lisa te schilderen xD (Yay een snorretje xD), Vanengelen voor het geval één van ons ontvoerd wordt als afleiding zodat we de ontvoerde uit een busje kunnen bevrijden, K3 voor als de radio stuk gaat (ik zie ons al vragen: Doen jullie ook anubis liedjes? xD), Nienke om te zingen, als K3 dat niet kan xd, Samson (van Samson en Gert), spongebob, een schildpad.. als we dan in de file staan.. dan laat ik hem lopen langs de auto.. dan hebben we de troost dat we altijd nog sneller gaan dan een schildpad als we na drie uur stilstaan verder kunnen rijden, water, 75 cosmogirls, chips, tekenspullen, kaftpapier I dunno voor wat xd, schoolboeken omdat we geen frisbees meegenomen hebben xD, een picknickmandje met eten, kaarsen om alles in de fik te laten gaan xd, een brandblusser voor de brand die Justloveanubis met zijn kaarsen gaat veroorzaken, olie om het vuur nog meer aan te wakkeren (a), een vuurbestendig huis om in te gaan zitten terwijl Justloveanubis geniet van zijn bosbrand xD, vlammenwerpers xd, Pikachu met zijn bliksemstraal, de schattige Tokepi voor Jenniefier, Piplup voor Kwakkwak, SPONGEBOB VOOR BENOIT lalala, Dimphy Janse, de Kerstman, Sinterklaas voor een bitchfight tussen hen (6), de paashaas zodat ik alle chocolade-eitjes kan stelen, de single hold on, een tv, sterre om te weten of er een slechterik mee is op onze reis xd, een slechterik voor Sterre xD, Marcel, sambal voor Marcel, Raphael (met ph zonder f), Marcel (ook zonder f), Sanne-Samina Hanssen (& Haar zonnebrillencollectie), 3000 Kwakkwak's, Arlene, het blauwe prutje in Anubis (die broer van Kai, ik weet even niet meer hoe die heette..), De fantastische knuffel van Sterre, lucht (voor als dat er niet op het eiland is)
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 21, 2010 14:05:07 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight filmsik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight film, games, internet, Martijn Lakemeier, Popstars, het spel tellen tot 1000, De Anubis RPG, Zac Efron, Edriënne (van de RPG), Jimmy (van de RPG), Eclipse, Animal Crossing voor de DS, van elke rol mentos 1-tje, m'n hoofd, kwakkwak's hoofd, m'n derde hoofd, kwakkwak's neus, een kringetje van jongens en van meisjes, een zakdoek om "zakdoekje leggen" mee te spelen, Melody (van de RPG) , een ring, Mindy, Arghus, Mindy2, 100 keer Arghus, mijn huis, Cole Sprouse, Gaite Jansen, Dylan Sprouse, Lucas Hamming, Laura(van RPG), een fiets, fietsbel, een fietszadel, fiets standaard, fietspomp, fiets stuur, een Chicary (van de RPG) voor op de fiets, een gitaar waar ik op kan spelen, fietslamp, een deurknop, een deur voor de deurknop, een muur voor de deur voor de deurknop, een huis waar een muur voor de deur en deurknop in passen, een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een land met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, stuk land van de wereldbol met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een game, een compleet restaurant met obers en koks, een rol tape, tomatensoep, erwtensoep, de allergrootste en allerlekkerste verjaardagstaart die je kunt vinden, een nog grote taart, een ander onbewoond eiland, een verschrikkelijk grote koffer omdat ik dit nooit allemaal mee kan nemen, een bagagedrager, de Jonas Brothers, een nog grote koffer dan die verschrikkelijke grote koffer, de neus van Michael Jackson, Jonas Brothers, Phineas & Feb, Zack en Cody, Perry het vogelbekdier, de slechte professor Doofensmitz, een lampje dat je op je hoofd kan zetten, een lampje dat je op je neus kan zetten, mijn liefje, Poster van Demi, groene geluksappels, paarse geluksappels, roze geluksappels, geluksappels in de vorm van Zac Efron, geluksappels in de vorm van Lucien van Geffen, billboard van Sven, theatershow dvd's, opblaas badje, opblaas band, vakantie, jongens met blond haar en blauwe ogen, alle Hitkranten die je kunt vinden, lampjes, de gehele anubiscast (omdat ze er toch nog niet 100x stonden), liefde, een grote rol plakband, fototoestel met baterijen, poep (voor als er daar geen honden zijn), honden dan hoeft kwakkwak geen poep mee te nemen^^, een zakje om de poep van de honden van lucienisthebest op te ruimen, DE ANUBISFANS, een container om alle zakjes weg te gooien, een vuilnisophaalwagen om alles uit de containers op te halen, Clemence (van de RPG), Avery (van de RPG), Edrienne( van RPG), Laura (van de RPG), een prullenbak, Felix (van de RPG) voor de grapjes, Victor (om Felix te straffen xD), Melody (van de RPG), een ticket voor de reis (anders hebben al die spullen ook geen zin), een onwijs, mega, grote koffer, een regenboog, het gouden potje aan het einde van elke regenboog, de chagrijnige kabouter aan het einde van de regenboog die op het gouden potje past, kleding voor een chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog zit, een kledingkast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een kamer voor de kleding kast die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een stuk grond voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een huis die je op het stuk grond kan zetten voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een vlinder, een bloem voor de vlinder, water voor een bloem voor de vlinder, een stuk gras voor de bloem met de vlinder, het huis anubis zelf, een ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee-topic, tram 21, een Sven voor mij alleen, en een Lucien voor mij, en een ijsje voor ons samen, een groter ijsje voor ons, een ijskraam voor ons, een winkelstraat vol ijskramen, Ryan (van de RPG), Melody(van de RPG), Nick Jonas, Kevin Jonas, Joe Jonas, Owl City, ABSOLUUT GEEN SCHOOL SPULLEN, Lucien, een cloonmachine om alle mensen die heel vaak mee worden genomen te clonen, de set van anubis, Dennis Bots, Anjali, Tim Douwsma, de buren, een lamborghini, vanille milkshakes, de kat van de buren, anubisje (mijn kat xd), flapie(mijn konijn), Puddingkoekje maar wel in een kooitje! (van de RPG), egbert (van de RPG), luchtverfrisser, een toilet, een wc rol, wc papier (voor rond dat rolletje xd), geld om als het wc papier is nieuwe te kopen, mijn mobiel, popcorn voor als we filmavond houden, amber haar creditcard :3, de vader van amber want daardoor komt er geld op de creditcard te staan, Nienke haar dagboek, Amber's hartjeszonnebril, de graal, appie's trui Yo Appie, een haartje van appie, Appie's "no i'm not on f*** facebook" trui, trudie, victor's vader, het huisje om zijn vader mee te krijgen xd, Matthijs (van de RPG) om het spannend te houden, Jacob om het nog spannender te maken, Kwakkwak om haar te plagen xD, Justloveanubis om hem nog erger te plagen, De toren van het huis anubis, mijn icon zodat die niet gestolen wordt als ik op reis ben, een icon-steel-set, een icon-terugsteel-set, een nep icon als ik die van Kwakkwak gestolen hebben in de plaats te hangen, een icon-opspoorset voor als Justloveanubis er een neppe heeft neergehangen, monalisa schilderij =D, een verfkwast om op de Mona Lisa te schilderen xD (Yay een snorretje xD), Vanengelen voor het geval één van ons ontvoerd wordt als afleiding zodat we de ontvoerde uit een busje kunnen bevrijden, K3 voor als de radio stuk gaat (ik zie ons al vragen: Doen jullie ook anubis liedjes? xD), Nienke om te zingen, als K3 dat niet kan xd, Samson (van Samson en Gert), spongebob, een schildpad.. als we dan in de file staan.. dan laat ik hem lopen langs de auto.. dan hebben we de troost dat we altijd nog sneller gaan dan een schildpad als we na drie uur stilstaan verder kunnen rijden, water, 75 cosmogirls, chips, tekenspullen, kaftpapier I dunno voor wat xd, schoolboeken omdat we geen frisbees meegenomen hebben xD, een picknickmandje met eten, kaarsen om alles in de fik te laten gaan xd, een brandblusser voor de brand die Justloveanubis met zijn kaarsen gaat veroorzaken, olie om het vuur nog meer aan te wakkeren (a), een vuurbestendig huis om in te gaan zitten terwijl Justloveanubis geniet van zijn bosbrand xD, vlammenwerpers xd, Pikachu met zijn bliksemstraal, de schattige Tokepi voor Jenniefier, Piplup voor Kwakkwak, SPONGEBOB VOOR BENOIT lalala, Dimphy Janse, de Kerstman, Sinterklaas voor een bitchfight tussen hen (6), de paashaas zodat ik alle chocolade-eitjes kan stelen, de single hold on, een tv, sterre om te weten of er een slechterik mee is op onze reis xd, een slechterik voor Sterre xD, Marcel, sambal voor Marcel, Raphael (met ph zonder f), Marcel (ook zonder f), Sanne-Samina Hanssen (& Haar zonnebrillencollectie), 3000 Kwakkwak's, Arlene, het blauwe prutje in Anubis (die broer van Kai, ik weet even niet meer hoe die heette..), De fantastische knuffel van Sterre, lucht (voor als dat er niet op het eiland is), water (voor als dat er niet is om het eiland)
|
|
|
Post by Imke on Mar 21, 2010 15:28:19 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight filmsik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight film, games, internet, Martijn Lakemeier, Popstars, het spel tellen tot 1000, De Anubis RPG, Zac Efron, Edriënne (van de RPG), Jimmy (van de RPG), Eclipse, Animal Crossing voor de DS, van elke rol mentos 1-tje, m'n hoofd, kwakkwak's hoofd, m'n derde hoofd, kwakkwak's neus, een kringetje van jongens en van meisjes, een zakdoek om "zakdoekje leggen" mee te spelen, Melody (van de RPG) , een ring, Mindy, Arghus, Mindy2, 100 keer Arghus, mijn huis, Cole Sprouse, Gaite Jansen, Dylan Sprouse, Lucas Hamming, Laura(van RPG), een fiets, fietsbel, een fietszadel, fiets standaard, fietspomp, fiets stuur, een Chicary (van de RPG) voor op de fiets, een gitaar waar ik op kan spelen, fietslamp, een deurknop, een deur voor de deurknop, een muur voor de deur voor de deurknop, een huis waar een muur voor de deur en deurknop in passen, een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een land met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, stuk land van de wereldbol met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een game, een compleet restaurant met obers en koks, een rol tape, tomatensoep, erwtensoep, de allergrootste en allerlekkerste verjaardagstaart die je kunt vinden, een nog grote taart, een ander onbewoond eiland, een verschrikkelijk grote koffer omdat ik dit nooit allemaal mee kan nemen, een bagagedrager, de Jonas Brothers, een nog grote koffer dan die verschrikkelijke grote koffer, de neus van Michael Jackson, Jonas Brothers, Phineas & Feb, Zack en Cody, Perry het vogelbekdier, de slechte professor Doofensmitz, een lampje dat je op je hoofd kan zetten, een lampje dat je op je neus kan zetten, mijn liefje, Poster van Demi, groene geluksappels, paarse geluksappels, roze geluksappels, geluksappels in de vorm van Zac Efron, geluksappels in de vorm van Lucien van Geffen, billboard van Sven, theatershow dvd's, opblaas badje, opblaas band, vakantie, jongens met blond haar en blauwe ogen, alle Hitkranten die je kunt vinden, lampjes, de gehele anubiscast (omdat ze er toch nog niet 100x stonden), liefde, een grote rol plakband, fototoestel met baterijen, poep (voor als er daar geen honden zijn), honden dan hoeft kwakkwak geen poep mee te nemen^^, een zakje om de poep van de honden van lucienisthebest op te ruimen, DE ANUBISFANS, een container om alle zakjes weg te gooien, een vuilnisophaalwagen om alles uit de containers op te halen, Clemence (van de RPG), Avery (van de RPG), Edrienne( van RPG), Laura (van de RPG), een prullenbak, Felix (van de RPG) voor de grapjes, Victor (om Felix te straffen xD), Melody (van de RPG), een ticket voor de reis (anders hebben al die spullen ook geen zin), een onwijs, mega, grote koffer, een regenboog, het gouden potje aan het einde van elke regenboog, de chagrijnige kabouter aan het einde van de regenboog die op het gouden potje past, kleding voor een chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog zit, een kledingkast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een kamer voor de kleding kast die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een stuk grond voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een huis die je op het stuk grond kan zetten voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een vlinder, een bloem voor de vlinder, water voor een bloem voor de vlinder, een stuk gras voor de bloem met de vlinder, het huis anubis zelf, een ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee-topic, tram 21, een Sven voor mij alleen, en een Lucien voor mij, en een ijsje voor ons samen, een groter ijsje voor ons, een ijskraam voor ons, een winkelstraat vol ijskramen, Ryan (van de RPG), Melody(van de RPG), Nick Jonas, Kevin Jonas, Joe Jonas, Owl City, ABSOLUUT GEEN SCHOOL SPULLEN, Lucien, een cloonmachine om alle mensen die heel vaak mee worden genomen te clonen, de set van anubis, Dennis Bots, Anjali, Tim Douwsma, de buren, een lamborghini, vanille milkshakes, de kat van de buren, anubisje (mijn kat xd), flapie(mijn konijn), Puddingkoekje maar wel in een kooitje! (van de RPG), egbert (van de RPG), luchtverfrisser, een toilet, een wc rol, wc papier (voor rond dat rolletje xd), geld om als het wc papier is nieuwe te kopen, mijn mobiel, popcorn voor als we filmavond houden, amber haar creditcard :3, de vader van amber want daardoor komt er geld op de creditcard te staan, Nienke haar dagboek, Amber's hartjeszonnebril, de graal, appie's trui Yo Appie, een haartje van appie, Appie's "no i'm not on f*** facebook" trui, trudie, victor's vader, het huisje om zijn vader mee te krijgen xd, Matthijs (van de RPG) om het spannend te houden, Jacob om het nog spannender te maken, Kwakkwak om haar te plagen xD, Justloveanubis om hem nog erger te plagen, De toren van het huis anubis, mijn icon zodat die niet gestolen wordt als ik op reis ben, een icon-steel-set, een icon-terugsteel-set, een nep icon als ik die van Kwakkwak gestolen hebben in de plaats te hangen, een icon-opspoorset voor als Justloveanubis er een neppe heeft neergehangen, monalisa schilderij =D, een verfkwast om op de Mona Lisa te schilderen xD (Yay een snorretje xD), Vanengelen voor het geval één van ons ontvoerd wordt als afleiding zodat we de ontvoerde uit een busje kunnen bevrijden, K3 voor als de radio stuk gaat (ik zie ons al vragen: Doen jullie ook anubis liedjes? xD), Nienke om te zingen, als K3 dat niet kan xd, Samson (van Samson en Gert), spongebob, een schildpad.. als we dan in de file staan.. dan laat ik hem lopen langs de auto.. dan hebben we de troost dat we altijd nog sneller gaan dan een schildpad als we na drie uur stilstaan verder kunnen rijden, water, 75 cosmogirls, chips, tekenspullen, kaftpapier I dunno voor wat xd, schoolboeken omdat we geen frisbees meegenomen hebben xD, een picknickmandje met eten, kaarsen om alles in de fik te laten gaan xd, een brandblusser voor de brand die Justloveanubis met zijn kaarsen gaat veroorzaken, olie om het vuur nog meer aan te wakkeren (a), een vuurbestendig huis om in te gaan zitten terwijl Justloveanubis geniet van zijn bosbrand xD, vlammenwerpers xd, Pikachu met zijn bliksemstraal, de schattige Tokepi voor Jenniefier, Piplup voor Kwakkwak, SPONGEBOB VOOR BENOIT lalala, Dimphy Janse, de Kerstman, Sinterklaas voor een bitchfight tussen hen (6), de paashaas zodat ik alle chocolade-eitjes kan stelen, de single hold on, een tv, sterre om te weten of er een slechterik mee is op onze reis xd, een slechterik voor Sterre xD, Marcel, sambal voor Marcel, Raphael (met ph zonder f), Marcel (ook zonder f), Sanne-Samina Hanssen (& Haar zonnebrillencollectie), 3000 Kwakkwak's, Arlene, het blauwe prutje in Anubis (die broer van Kai, ik weet even niet meer hoe die heette..), De fantastische knuffel van Sterre, lucht (voor als dat er niet op het eiland is), water (voor als dat er niet is om het eiland), zand (voor als dat niet op het eiland ligt, want ik wil wel met mijn blote voeten door het zand kunnen lopen!),
|
|
|
Post by E. on Mar 22, 2010 9:25:14 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight filmsik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight film, games, internet, Martijn Lakemeier, Popstars, het spel tellen tot 1000, De Anubis RPG, Zac Efron, Edriënne (van de RPG), Jimmy (van de RPG), Eclipse, Animal Crossing voor de DS, van elke rol mentos 1-tje, m'n hoofd, kwakkwak's hoofd, m'n derde hoofd, kwakkwak's neus, een kringetje van jongens en van meisjes, een zakdoek om "zakdoekje leggen" mee te spelen, Melody (van de RPG) , een ring, Mindy, Arghus, Mindy2, 100 keer Arghus, mijn huis, Cole Sprouse, Gaite Jansen, Dylan Sprouse, Lucas Hamming, Laura(van RPG), een fiets, fietsbel, een fietszadel, fiets standaard, fietspomp, fiets stuur, een Chicary (van de RPG) voor op de fiets, een gitaar waar ik op kan spelen, fietslamp, een deurknop, een deur voor de deurknop, een muur voor de deur voor de deurknop, een huis waar een muur voor de deur en deurknop in passen, een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een land met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, stuk land van de wereldbol met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een game, een compleet restaurant met obers en koks, een rol tape, tomatensoep, erwtensoep, de allergrootste en allerlekkerste verjaardagstaart die je kunt vinden, een nog grote taart, een ander onbewoond eiland, een verschrikkelijk grote koffer omdat ik dit nooit allemaal mee kan nemen, een bagagedrager, de Jonas Brothers, een nog grote koffer dan die verschrikkelijke grote koffer, de neus van Michael Jackson, Jonas Brothers, Phineas & Feb, Zack en Cody, Perry het vogelbekdier, de slechte professor Doofensmitz, een lampje dat je op je hoofd kan zetten, een lampje dat je op je neus kan zetten, mijn liefje, Poster van Demi, groene geluksappels, paarse geluksappels, roze geluksappels, geluksappels in de vorm van Zac Efron, geluksappels in de vorm van Lucien van Geffen, billboard van Sven, theatershow dvd's, opblaas badje, opblaas band, vakantie, jongens met blond haar en blauwe ogen, alle Hitkranten die je kunt vinden, lampjes, de gehele anubiscast (omdat ze er toch nog niet 100x stonden), liefde, een grote rol plakband, fototoestel met baterijen, poep (voor als er daar geen honden zijn), honden dan hoeft kwakkwak geen poep mee te nemen^^, een zakje om de poep van de honden van lucienisthebest op te ruimen, DE ANUBISFANS, een container om alle zakjes weg te gooien, een vuilnisophaalwagen om alles uit de containers op te halen, Clemence (van de RPG), Avery (van de RPG), Edrienne( van RPG), Laura (van de RPG), een prullenbak, Felix (van de RPG) voor de grapjes, Victor (om Felix te straffen xD), Melody (van de RPG), een ticket voor de reis (anders hebben al die spullen ook geen zin), een onwijs, mega, grote koffer, een regenboog, het gouden potje aan het einde van elke regenboog, de chagrijnige kabouter aan het einde van de regenboog die op het gouden potje past, kleding voor een chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog zit, een kledingkast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een kamer voor de kleding kast die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een stuk grond voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een huis die je op het stuk grond kan zetten voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een vlinder, een bloem voor de vlinder, water voor een bloem voor de vlinder, een stuk gras voor de bloem met de vlinder, het huis anubis zelf, een ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee-topic, tram 21, een Sven voor mij alleen, en een Lucien voor mij, en een ijsje voor ons samen, een groter ijsje voor ons, een ijskraam voor ons, een winkelstraat vol ijskramen, Ryan (van de RPG), Melody(van de RPG), Nick Jonas, Kevin Jonas, Joe Jonas, Owl City, ABSOLUUT GEEN SCHOOL SPULLEN, Lucien, een cloonmachine om alle mensen die heel vaak mee worden genomen te clonen, de set van anubis, Dennis Bots, Anjali, Tim Douwsma, de buren, een lamborghini, vanille milkshakes, de kat van de buren, anubisje (mijn kat xd), flapie(mijn konijn), Puddingkoekje maar wel in een kooitje! (van de RPG), egbert (van de RPG), luchtverfrisser, een toilet, een wc rol, wc papier (voor rond dat rolletje xd), geld om als het wc papier is nieuwe te kopen, mijn mobiel, popcorn voor als we filmavond houden, amber haar creditcard :3, de vader van amber want daardoor komt er geld op de creditcard te staan, Nienke haar dagboek, Amber's hartjeszonnebril, de graal, appie's trui Yo Appie, een haartje van appie, Appie's "no i'm not on f*** facebook" trui, trudie, victor's vader, het huisje om zijn vader mee te krijgen xd, Matthijs (van de RPG) om het spannend te houden, Jacob om het nog spannender te maken, Kwakkwak om haar te plagen xD, Justloveanubis om hem nog erger te plagen, De toren van het huis anubis, mijn icon zodat die niet gestolen wordt als ik op reis ben, een icon-steel-set, een icon-terugsteel-set, een nep icon als ik die van Kwakkwak gestolen hebben in de plaats te hangen, een icon-opspoorset voor als Justloveanubis er een neppe heeft neergehangen, monalisa schilderij =D, een verfkwast om op de Mona Lisa te schilderen xD (Yay een snorretje xD), Vanengelen voor het geval één van ons ontvoerd wordt als afleiding zodat we de ontvoerde uit een busje kunnen bevrijden, K3 voor als de radio stuk gaat (ik zie ons al vragen: Doen jullie ook anubis liedjes? xD), Nienke om te zingen, als K3 dat niet kan xd, Samson (van Samson en Gert), spongebob, een schildpad.. als we dan in de file staan.. dan laat ik hem lopen langs de auto.. dan hebben we de troost dat we altijd nog sneller gaan dan een schildpad als we na drie uur stilstaan verder kunnen rijden, water, 75 cosmogirls, chips, tekenspullen, kaftpapier I dunno voor wat xd, schoolboeken omdat we geen frisbees meegenomen hebben xD, een picknickmandje met eten, kaarsen om alles in de fik te laten gaan xd, een brandblusser voor de brand die Justloveanubis met zijn kaarsen gaat veroorzaken, olie om het vuur nog meer aan te wakkeren (a), een vuurbestendig huis om in te gaan zitten terwijl Justloveanubis geniet van zijn bosbrand xD, vlammenwerpers xd, Pikachu met zijn bliksemstraal, de schattige Tokepi voor Jenniefier, Piplup voor Kwakkwak, SPONGEBOB VOOR BENOIT lalala, Dimphy Janse, de Kerstman, Sinterklaas voor een bitchfight tussen hen (6), de paashaas zodat ik alle chocolade-eitjes kan stelen, de single hold on, een tv, sterre om te weten of er een slechterik mee is op onze reis xd, een slechterik voor Sterre xD, Marcel, sambal voor Marcel, Raphael (met ph zonder f), Marcel (ook zonder f), Sanne-Samina Hanssen (& Haar zonnebrillencollectie), 3000 Kwakkwak's, Arlene, het blauwe prutje in Anubis (die broer van Kai, ik weet even niet meer hoe die heette..), De fantastische knuffel van Sterre, lucht (voor als dat er niet op het eiland is), water (voor als dat er niet is om het eiland), zand (voor als dat niet op het eiland ligt, want ik wil wel met mijn blote voeten door het zand kunnen lopen!), zon (voor als die ineens weg is, want ik wil wel zon op het strand, pech voor al die andere landen die ook zonlicht willen xD)
|
|
|
Post by Imke on Mar 22, 2010 15:34:29 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight filmsik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight film, games, internet, Martijn Lakemeier, Popstars, het spel tellen tot 1000, De Anubis RPG, Zac Efron, Edriënne (van de RPG), Jimmy (van de RPG), Eclipse, Animal Crossing voor de DS, van elke rol mentos 1-tje, m'n hoofd, kwakkwak's hoofd, m'n derde hoofd, kwakkwak's neus, een kringetje van jongens en van meisjes, een zakdoek om "zakdoekje leggen" mee te spelen, Melody (van de RPG) , een ring, Mindy, Arghus, Mindy2, 100 keer Arghus, mijn huis, Cole Sprouse, Gaite Jansen, Dylan Sprouse, Lucas Hamming, Laura(van RPG), een fiets, fietsbel, een fietszadel, fiets standaard, fietspomp, fiets stuur, een Chicary (van de RPG) voor op de fiets, een gitaar waar ik op kan spelen, fietslamp, een deurknop, een deur voor de deurknop, een muur voor de deur voor de deurknop, een huis waar een muur voor de deur en deurknop in passen, een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een land met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, stuk land van de wereldbol met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een game, een compleet restaurant met obers en koks, een rol tape, tomatensoep, erwtensoep, de allergrootste en allerlekkerste verjaardagstaart die je kunt vinden, een nog grote taart, een ander onbewoond eiland, een verschrikkelijk grote koffer omdat ik dit nooit allemaal mee kan nemen, een bagagedrager, de Jonas Brothers, een nog grote koffer dan die verschrikkelijke grote koffer, de neus van Michael Jackson, Jonas Brothers, Phineas & Feb, Zack en Cody, Perry het vogelbekdier, de slechte professor Doofensmitz, een lampje dat je op je hoofd kan zetten, een lampje dat je op je neus kan zetten, mijn liefje, Poster van Demi, groene geluksappels, paarse geluksappels, roze geluksappels, geluksappels in de vorm van Zac Efron, geluksappels in de vorm van Lucien van Geffen, billboard van Sven, theatershow dvd's, opblaas badje, opblaas band, vakantie, jongens met blond haar en blauwe ogen, alle Hitkranten die je kunt vinden, lampjes, de gehele anubiscast (omdat ze er toch nog niet 100x stonden), liefde, een grote rol plakband, fototoestel met baterijen, poep (voor als er daar geen honden zijn), honden dan hoeft kwakkwak geen poep mee te nemen^^, een zakje om de poep van de honden van lucienisthebest op te ruimen, DE ANUBISFANS, een container om alle zakjes weg te gooien, een vuilnisophaalwagen om alles uit de containers op te halen, Clemence (van de RPG), Avery (van de RPG), Edrienne( van RPG), Laura (van de RPG), een prullenbak, Felix (van de RPG) voor de grapjes, Victor (om Felix te straffen xD), Melody (van de RPG), een ticket voor de reis (anders hebben al die spullen ook geen zin), een onwijs, mega, grote koffer, een regenboog, het gouden potje aan het einde van elke regenboog, de chagrijnige kabouter aan het einde van de regenboog die op het gouden potje past, kleding voor een chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog zit, een kledingkast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een kamer voor de kleding kast die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een stuk grond voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een huis die je op het stuk grond kan zetten voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een vlinder, een bloem voor de vlinder, water voor een bloem voor de vlinder, een stuk gras voor de bloem met de vlinder, het huis anubis zelf, een ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee-topic, tram 21, een Sven voor mij alleen, en een Lucien voor mij, en een ijsje voor ons samen, een groter ijsje voor ons, een ijskraam voor ons, een winkelstraat vol ijskramen, Ryan (van de RPG), Melody(van de RPG), Nick Jonas, Kevin Jonas, Joe Jonas, Owl City, ABSOLUUT GEEN SCHOOL SPULLEN, Lucien, een cloonmachine om alle mensen die heel vaak mee worden genomen te clonen, de set van anubis, Dennis Bots, Anjali, Tim Douwsma, de buren, een lamborghini, vanille milkshakes, de kat van de buren, anubisje (mijn kat xd), flapie(mijn konijn), Puddingkoekje maar wel in een kooitje! (van de RPG), egbert (van de RPG), luchtverfrisser, een toilet, een wc rol, wc papier (voor rond dat rolletje xd), geld om als het wc papier is nieuwe te kopen, mijn mobiel, popcorn voor als we filmavond houden, amber haar creditcard :3, de vader van amber want daardoor komt er geld op de creditcard te staan, Nienke haar dagboek, Amber's hartjeszonnebril, de graal, appie's trui Yo Appie, een haartje van appie, Appie's "no i'm not on f*** facebook" trui, trudie, victor's vader, het huisje om zijn vader mee te krijgen xd, Matthijs (van de RPG) om het spannend te houden, Jacob om het nog spannender te maken, Kwakkwak om haar te plagen xD, Justloveanubis om hem nog erger te plagen, De toren van het huis anubis, mijn icon zodat die niet gestolen wordt als ik op reis ben, een icon-steel-set, een icon-terugsteel-set, een nep icon als ik die van Kwakkwak gestolen hebben in de plaats te hangen, een icon-opspoorset voor als Justloveanubis er een neppe heeft neergehangen, monalisa schilderij =D, een verfkwast om op de Mona Lisa te schilderen xD (Yay een snorretje xD), Vanengelen voor het geval één van ons ontvoerd wordt als afleiding zodat we de ontvoerde uit een busje kunnen bevrijden, K3 voor als de radio stuk gaat (ik zie ons al vragen: Doen jullie ook anubis liedjes? xD), Nienke om te zingen, als K3 dat niet kan xd, Samson (van Samson en Gert), spongebob, een schildpad.. als we dan in de file staan.. dan laat ik hem lopen langs de auto.. dan hebben we de troost dat we altijd nog sneller gaan dan een schildpad als we na drie uur stilstaan verder kunnen rijden, water, 75 cosmogirls, chips, tekenspullen, kaftpapier I dunno voor wat xd, schoolboeken omdat we geen frisbees meegenomen hebben xD, een picknickmandje met eten, kaarsen om alles in de fik te laten gaan xd, een brandblusser voor de brand die Justloveanubis met zijn kaarsen gaat veroorzaken, olie om het vuur nog meer aan te wakkeren (a), een vuurbestendig huis om in te gaan zitten terwijl Justloveanubis geniet van zijn bosbrand xD, vlammenwerpers xd, Pikachu met zijn bliksemstraal, de schattige Tokepi voor Jenniefier, Piplup voor Kwakkwak, SPONGEBOB VOOR BENOIT lalala, Dimphy Janse, de Kerstman, Sinterklaas voor een bitchfight tussen hen (6), de paashaas zodat ik alle chocolade-eitjes kan stelen, de single hold on, een tv, sterre om te weten of er een slechterik mee is op onze reis xd, een slechterik voor Sterre xD, Marcel, sambal voor Marcel, Raphael (met ph zonder f), Marcel (ook zonder f), Sanne-Samina Hanssen (& Haar zonnebrillencollectie), 3000 Kwakkwak's, Arlene, het blauwe prutje in Anubis (die broer van Kai, ik weet even niet meer hoe die heette..), De fantastische knuffel van Sterre, lucht (voor als dat er niet op het eiland is), water (voor als dat er niet is om het eiland), zand (voor als dat niet op het eiland ligt, want ik wil wel met mijn blote voeten door het zand kunnen lopen!), zon (voor als die ineens weg is, want ik wil wel zon op het strand, pech voor al die andere landen die ook zonlicht willen xD), Internetverbinding (voor als die even weg valt op mijn Iphone),
|
|
|
Post by E. on Mar 23, 2010 10:45:57 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight filmsik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight film, games, internet, Martijn Lakemeier, Popstars, het spel tellen tot 1000, De Anubis RPG, Zac Efron, Edriënne (van de RPG), Jimmy (van de RPG), Eclipse, Animal Crossing voor de DS, van elke rol mentos 1-tje, m'n hoofd, kwakkwak's hoofd, m'n derde hoofd, kwakkwak's neus, een kringetje van jongens en van meisjes, een zakdoek om "zakdoekje leggen" mee te spelen, Melody (van de RPG) , een ring, Mindy, Arghus, Mindy2, 100 keer Arghus, mijn huis, Cole Sprouse, Gaite Jansen, Dylan Sprouse, Lucas Hamming, Laura(van RPG), een fiets, fietsbel, een fietszadel, fiets standaard, fietspomp, fiets stuur, een Chicary (van de RPG) voor op de fiets, een gitaar waar ik op kan spelen, fietslamp, een deurknop, een deur voor de deurknop, een muur voor de deur voor de deurknop, een huis waar een muur voor de deur en deurknop in passen, een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een land met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, stuk land van de wereldbol met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een game, een compleet restaurant met obers en koks, een rol tape, tomatensoep, erwtensoep, de allergrootste en allerlekkerste verjaardagstaart die je kunt vinden, een nog grote taart, een ander onbewoond eiland, een verschrikkelijk grote koffer omdat ik dit nooit allemaal mee kan nemen, een bagagedrager, de Jonas Brothers, een nog grote koffer dan die verschrikkelijke grote koffer, de neus van Michael Jackson, Jonas Brothers, Phineas & Feb, Zack en Cody, Perry het vogelbekdier, de slechte professor Doofensmitz, een lampje dat je op je hoofd kan zetten, een lampje dat je op je neus kan zetten, mijn liefje, Poster van Demi, groene geluksappels, paarse geluksappels, roze geluksappels, geluksappels in de vorm van Zac Efron, geluksappels in de vorm van Lucien van Geffen, billboard van Sven, theatershow dvd's, opblaas badje, opblaas band, vakantie, jongens met blond haar en blauwe ogen, alle Hitkranten die je kunt vinden, lampjes, de gehele anubiscast (omdat ze er toch nog niet 100x stonden), liefde, een grote rol plakband, fototoestel met baterijen, poep (voor als er daar geen honden zijn), honden dan hoeft kwakkwak geen poep mee te nemen^^, een zakje om de poep van de honden van lucienisthebest op te ruimen, DE ANUBISFANS, een container om alle zakjes weg te gooien, een vuilnisophaalwagen om alles uit de containers op te halen, Clemence (van de RPG), Avery (van de RPG), Edrienne( van RPG), Laura (van de RPG), een prullenbak, Felix (van de RPG) voor de grapjes, Victor (om Felix te straffen xD), Melody (van de RPG), een ticket voor de reis (anders hebben al die spullen ook geen zin), een onwijs, mega, grote koffer, een regenboog, het gouden potje aan het einde van elke regenboog, de chagrijnige kabouter aan het einde van de regenboog die op het gouden potje past, kleding voor een chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog zit, een kledingkast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een kamer voor de kleding kast die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een stuk grond voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een huis die je op het stuk grond kan zetten voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een vlinder, een bloem voor de vlinder, water voor een bloem voor de vlinder, een stuk gras voor de bloem met de vlinder, het huis anubis zelf, een ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee-topic, tram 21, een Sven voor mij alleen, en een Lucien voor mij, en een ijsje voor ons samen, een groter ijsje voor ons, een ijskraam voor ons, een winkelstraat vol ijskramen, Ryan (van de RPG), Melody(van de RPG), Nick Jonas, Kevin Jonas, Joe Jonas, Owl City, ABSOLUUT GEEN SCHOOL SPULLEN, Lucien, een cloonmachine om alle mensen die heel vaak mee worden genomen te clonen, de set van anubis, Dennis Bots, Anjali, Tim Douwsma, de buren, een lamborghini, vanille milkshakes, de kat van de buren, anubisje (mijn kat xd), flapie(mijn konijn), Puddingkoekje maar wel in een kooitje! (van de RPG), egbert (van de RPG), luchtverfrisser, een toilet, een wc rol, wc papier (voor rond dat rolletje xd), geld om als het wc papier is nieuwe te kopen, mijn mobiel, popcorn voor als we filmavond houden, amber haar creditcard :3, de vader van amber want daardoor komt er geld op de creditcard te staan, Nienke haar dagboek, Amber's hartjeszonnebril, de graal, appie's trui Yo Appie, een haartje van appie, Appie's "no i'm not on f*** facebook" trui, trudie, victor's vader, het huisje om zijn vader mee te krijgen xd, Matthijs (van de RPG) om het spannend te houden, Jacob om het nog spannender te maken, Kwakkwak om haar te plagen xD, Justloveanubis om hem nog erger te plagen, De toren van het huis anubis, mijn icon zodat die niet gestolen wordt als ik op reis ben, een icon-steel-set, een icon-terugsteel-set, een nep icon als ik die van Kwakkwak gestolen hebben in de plaats te hangen, een icon-opspoorset voor als Justloveanubis er een neppe heeft neergehangen, monalisa schilderij =D, een verfkwast om op de Mona Lisa te schilderen xD (Yay een snorretje xD), Vanengelen voor het geval één van ons ontvoerd wordt als afleiding zodat we de ontvoerde uit een busje kunnen bevrijden, K3 voor als de radio stuk gaat (ik zie ons al vragen: Doen jullie ook anubis liedjes? xD), Nienke om te zingen, als K3 dat niet kan xd, Samson (van Samson en Gert), spongebob, een schildpad.. als we dan in de file staan.. dan laat ik hem lopen langs de auto.. dan hebben we de troost dat we altijd nog sneller gaan dan een schildpad als we na drie uur stilstaan verder kunnen rijden, water, 75 cosmogirls, chips, tekenspullen, kaftpapier I dunno voor wat xd, schoolboeken omdat we geen frisbees meegenomen hebben xD, een picknickmandje met eten, kaarsen om alles in de fik te laten gaan xd, een brandblusser voor de brand die Justloveanubis met zijn kaarsen gaat veroorzaken, olie om het vuur nog meer aan te wakkeren (a), een vuurbestendig huis om in te gaan zitten terwijl Justloveanubis geniet van zijn bosbrand xD, vlammenwerpers xd, Pikachu met zijn bliksemstraal, de schattige Tokepi voor Jenniefier, Piplup voor Kwakkwak, SPONGEBOB VOOR BENOIT lalala, Dimphy Janse, de Kerstman, Sinterklaas voor een bitchfight tussen hen (6), de paashaas zodat ik alle chocolade-eitjes kan stelen, de single hold on, een tv, sterre om te weten of er een slechterik mee is op onze reis xd, een slechterik voor Sterre xD, Marcel, sambal voor Marcel, Raphael (met ph zonder f), Marcel (ook zonder f), Sanne-Samina Hanssen (& Haar zonnebrillencollectie), 3000 Kwakkwak's, Arlene, het blauwe prutje in Anubis (die broer van Kai, ik weet even niet meer hoe die heette..), De fantastische knuffel van Sterre, lucht (voor als dat er niet op het eiland is), water (voor als dat er niet is om het eiland), zand (voor als dat niet op het eiland ligt, want ik wil wel met mijn blote voeten door het zand kunnen lopen!), zon (voor als die ineens weg is, want ik wil wel zon op het strand, pech voor al die andere landen die ook zonlicht willen xD), Internetverbinding (voor als die even weg valt op mijn Iphone), vrolijkheid
|
|
|
Post by Imke on Mar 23, 2010 10:58:31 GMT -5
Ik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight filmsik ga op reis en ik neem mee geiten wollen sokken, Lucien, The Fame Monster, David Archuleta, Iris, plopkoeken, een poster van Lucien, Alex Pettyfer, Sven de Wijn, Josh Hutcherson, chocolade, Robert Pattinson, mijn Ipod,Posters Lady Gaga, de tv, ice-tea , mijn gsm, zonnebrand, kraslotjes, Tyson Ritter, muziek, Claartje, Ray William Johnson, Ben Barnes, onderbroeken, badschuim van de body shop, me hele vriendenclub en familie, me laptop voor gva dat kan je niet missen, een internet stick voor de laptop van Imke, kerstboom, leuke jongens, condooms, mobiel, mijn oma, een stopcontact zodat ik mijn laptop wel kan opladen, mooie meisjes, Kristen Stewart zodat ik lkkr met haar kan feesten, Hitkrant, The Jonas Brothers, bonbons in het geval dat ik een leuke jongen tegenkom, mijn Ipod, een camera om vlogs te maken, snoep, geld, Sarah van de Vegt, Unox muts, Mindy van de Ven, mijn zonnebril,Lucas Till, dvd´s en een tv, Kleding, alle GVA leden, Faye, mijn borstel, Ella, Een fles drank (voor Faye), een pakje sigaretten(voor Ella), pin-pas, mascara, Jake T Austin, mijn moeder en mijn CDcollectie, Gamze, een drumstel, fles rode Wodka, heel veel snoep, Demi Lovato, gsm oplader, Anubis Filmmagazine, een grote tas voor alle spullen, Walter Crommelin, mijn guitar, mijn karaoke set, een bed, knoflook voor tegen de vampiers,een kussen, Marieke Westenenk, een piano, waterpistool voor tegen de vampiers, Patrick Wessels, Kevin Wekker, Kauwgom, photoshop CS3, m'n etui, Owl City, Kevin Wekker, deodorant, pakje kauwgom, waterpistolen, Steyn de Leeuwe, The fame, tandenborstel, electrische deken, Dennis Bots (want als we dan gaan toneelspelen willen we wel een goede regiseur hebben!), kleren, Tessa (MeekaKitty), Iris Hesseling, Seb Hobo, Foto van mij, seb en Mindy (aaa'), Sarah's wensverpester, klerenkast (anders liggen ze maar zo op de grond, en dan worden ze nog vies!), Jeroen van Koningsbruggen, een motorboot, een geweer, tandenborstel van Mindy, het koetjesbehang van Sarah, alle ijsbeer knuffels van Mindy, mijn Harry Potter dvd's, heel veel mandarijnen, Kabouter Plop en zijn allerbeste vrienden, mijn nagelvijl, nagellak, stijltang, mascara, zonnebril,zonnebrandcrème, bikini, leesboeken, Anubis boeken, spelletjes, mijn oortjes, gewoon mijn hele huis, een kalender met Sarah's en Mindy's verjaardag erop, kookboeken, sinaasappelen, het huis van Mindy, het huis Anubis, Walter Crommelin, plakband, cosmogirls, muts, oorbellen, een wekker, een fluit, mijn zwembroek, Achmed Akkabi, schoolboeken, jou, DSI, hyves, computer muis, lucienisthebest, mindy, GVA, puntenslijper, weegschaal, houten klompen, mijn geschiedenis leraar, Eva, mijn trui, mijn vriendje, zaklamp, Anubis DVD's, tijdschriften, Miley Cyrus, al mijn vrienden, mijn bed, lipgloss, kussens, puddingkoekjes, chips, Hannah Montana DVD's, Mega Mindy Liedjes, een speen, luiers, een baby om luiers om te doen en een speen in de mond te stoppen, geen vervelende broertjes, de zus van Jennifer, Cody Simpson, mijn Taylor Swift CD's, breedbeeld tv, nieuwe album van Jurk (Jeroen van Koningsbrugge & Dennis van de Ven), leuke posters, het ik ga op reis en ik neem mee.. topic xD, borstel, veel jongens, mijzelf ,Laura, Nick en Simon, Twilight Boeken, jurkjes, coole zonnenbril, mijn gekke zus(om te pesten), XXXL kaarten, de zon, leuke t-shirts, hotmail, hyves, schoolfoto's, Sven, reep pure chocolade, melk chocolade reep, 100 kaneelstokken, 100 zuurstokken, zure matjes, de club van de oude wilg, honderd ton snoep, al het snoep dat je kan vinden, mijn Kinderen Geen Bezwaar DVD's, taart, chocolade koko's cake, pet,mijn vrienden, stikjes, Iris, appiecool, stripboeken, Team Edward beker, Twilight film, games, internet, Martijn Lakemeier, Popstars, het spel tellen tot 1000, De Anubis RPG, Zac Efron, Edriënne (van de RPG), Jimmy (van de RPG), Eclipse, Animal Crossing voor de DS, van elke rol mentos 1-tje, m'n hoofd, kwakkwak's hoofd, m'n derde hoofd, kwakkwak's neus, een kringetje van jongens en van meisjes, een zakdoek om "zakdoekje leggen" mee te spelen, Melody (van de RPG) , een ring, Mindy, Arghus, Mindy2, 100 keer Arghus, mijn huis, Cole Sprouse, Gaite Jansen, Dylan Sprouse, Lucas Hamming, Laura(van RPG), een fiets, fietsbel, een fietszadel, fiets standaard, fietspomp, fiets stuur, een Chicary (van de RPG) voor op de fiets, een gitaar waar ik op kan spelen, fietslamp, een deurknop, een deur voor de deurknop, een muur voor de deur voor de deurknop, een huis waar een muur voor de deur en deurknop in passen, een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een land met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, stuk land van de wereldbol met een stuk grond waar de muur van de deur voor de deurknop op staat, een game, een compleet restaurant met obers en koks, een rol tape, tomatensoep, erwtensoep, de allergrootste en allerlekkerste verjaardagstaart die je kunt vinden, een nog grote taart, een ander onbewoond eiland, een verschrikkelijk grote koffer omdat ik dit nooit allemaal mee kan nemen, een bagagedrager, de Jonas Brothers, een nog grote koffer dan die verschrikkelijke grote koffer, de neus van Michael Jackson, Jonas Brothers, Phineas & Feb, Zack en Cody, Perry het vogelbekdier, de slechte professor Doofensmitz, een lampje dat je op je hoofd kan zetten, een lampje dat je op je neus kan zetten, mijn liefje, Poster van Demi, groene geluksappels, paarse geluksappels, roze geluksappels, geluksappels in de vorm van Zac Efron, geluksappels in de vorm van Lucien van Geffen, billboard van Sven, theatershow dvd's, opblaas badje, opblaas band, vakantie, jongens met blond haar en blauwe ogen, alle Hitkranten die je kunt vinden, lampjes, de gehele anubiscast (omdat ze er toch nog niet 100x stonden), liefde, een grote rol plakband, fototoestel met baterijen, poep (voor als er daar geen honden zijn), honden dan hoeft kwakkwak geen poep mee te nemen^^, een zakje om de poep van de honden van lucienisthebest op te ruimen, DE ANUBISFANS, een container om alle zakjes weg te gooien, een vuilnisophaalwagen om alles uit de containers op te halen, Clemence (van de RPG), Avery (van de RPG), Edrienne( van RPG), Laura (van de RPG), een prullenbak, Felix (van de RPG) voor de grapjes, Victor (om Felix te straffen xD), Melody (van de RPG), een ticket voor de reis (anders hebben al die spullen ook geen zin), een onwijs, mega, grote koffer, een regenboog, het gouden potje aan het einde van elke regenboog, de chagrijnige kabouter aan het einde van de regenboog die op het gouden potje past, kleding voor een chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog zit, een kledingkast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een kamer voor de kleding kast die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een stuk grond voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een huis die je op het stuk grond kan zetten voor de kamer van de kleding kast voor de chagrijnige kabouter die aan het einde van de regenboog op het gouden potje zit, een vlinder, een bloem voor de vlinder, water voor een bloem voor de vlinder, een stuk gras voor de bloem met de vlinder, het huis anubis zelf, een ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee-topic, tram 21, een Sven voor mij alleen, en een Lucien voor mij, en een ijsje voor ons samen, een groter ijsje voor ons, een ijskraam voor ons, een winkelstraat vol ijskramen, Ryan (van de RPG), Melody(van de RPG), Nick Jonas, Kevin Jonas, Joe Jonas, Owl City, ABSOLUUT GEEN SCHOOL SPULLEN, Lucien, een cloonmachine om alle mensen die heel vaak mee worden genomen te clonen, de set van anubis, Dennis Bots, Anjali, Tim Douwsma, de buren, een lamborghini, vanille milkshakes, de kat van de buren, anubisje (mijn kat xd), flapie(mijn konijn), Puddingkoekje maar wel in een kooitje! (van de RPG), egbert (van de RPG), luchtverfrisser, een toilet, een wc rol, wc papier (voor rond dat rolletje xd), geld om als het wc papier is nieuwe te kopen, mijn mobiel, popcorn voor als we filmavond houden, amber haar creditcard :3, de vader van amber want daardoor komt er geld op de creditcard te staan, Nienke haar dagboek, Amber's hartjeszonnebril, de graal, appie's trui Yo Appie, een haartje van appie, Appie's "no i'm not on f*** facebook" trui, trudie, victor's vader, het huisje om zijn vader mee te krijgen xd, Matthijs (van de RPG) om het spannend te houden, Jacob om het nog spannender te maken, Kwakkwak om haar te plagen xD, Justloveanubis om hem nog erger te plagen, De toren van het huis anubis, mijn icon zodat die niet gestolen wordt als ik op reis ben, een icon-steel-set, een icon-terugsteel-set, een nep icon als ik die van Kwakkwak gestolen hebben in de plaats te hangen, een icon-opspoorset voor als Justloveanubis er een neppe heeft neergehangen, monalisa schilderij =D, een verfkwast om op de Mona Lisa te schilderen xD (Yay een snorretje xD), Vanengelen voor het geval één van ons ontvoerd wordt als afleiding zodat we de ontvoerde uit een busje kunnen bevrijden, K3 voor als de radio stuk gaat (ik zie ons al vragen: Doen jullie ook anubis liedjes? xD), Nienke om te zingen, als K3 dat niet kan xd, Samson (van Samson en Gert), spongebob, een schildpad.. als we dan in de file staan.. dan laat ik hem lopen langs de auto.. dan hebben we de troost dat we altijd nog sneller gaan dan een schildpad als we na drie uur stilstaan verder kunnen rijden, water, 75 cosmogirls, chips, tekenspullen, kaftpapier I dunno voor wat xd, schoolboeken omdat we geen frisbees meegenomen hebben xD, een picknickmandje met eten, kaarsen om alles in de fik te laten gaan xd, een brandblusser voor de brand die Justloveanubis met zijn kaarsen gaat veroorzaken, olie om het vuur nog meer aan te wakkeren (a), een vuurbestendig huis om in te gaan zitten terwijl Justloveanubis geniet van zijn bosbrand xD, vlammenwerpers xd, Pikachu met zijn bliksemstraal, de schattige Tokepi voor Jenniefier, Piplup voor Kwakkwak, SPONGEBOB VOOR BENOIT lalala, Dimphy Janse, de Kerstman, Sinterklaas voor een bitchfight tussen hen (6), de paashaas zodat ik alle chocolade-eitjes kan stelen, de single hold on, een tv, sterre om te weten of er een slechterik mee is op onze reis xd, een slechterik voor Sterre xD, Marcel, sambal voor Marcel, Raphael (met ph zonder f), Marcel (ook zonder f), Sanne-Samina Hanssen (& Haar zonnebrillencollectie), 3000 Kwakkwak's, Arlene, het blauwe prutje in Anubis (die broer van Kai, ik weet even niet meer hoe die heette..), De fantastische knuffel van Sterre, lucht (voor als dat er niet op het eiland is), water (voor als dat er niet is om het eiland), zand (voor als dat niet op het eiland ligt, want ik wil wel met mijn blote voeten door het zand kunnen lopen!), zon (voor als die ineens weg is, want ik wil wel zon op het strand, pech voor al die andere landen die ook zonlicht willen xD), Internetverbinding (voor als die even weg valt op mijn Iphone), vrolijkheid, Me anubiselatomap met alles van hun erin zodat ik het nog eens na kan lezen en aan iedereen kan laten zien die meegaat,
|
|