|
Post by Jennifer~ on Mar 31, 2010 6:02:47 GMT -5
Je lotnummer is BIJNA helemaal goed voor de jackpot, alleen helaas... het laatste cijfer klopt niet. Ik wens dat Iris Hesseling heel toevallig 3 april in Amsterdam is, speciaal voor mij, zodat ik een leuke foto met haar kan maken
|
|
|
Post by E. on Mar 31, 2010 8:43:02 GMT -5
Iris is er, maar ze heeft speciaal voor een festival een masker opgedaan. Je gaat met haar op de foto en als je hem thuis laat zien gelooft niemand dat het Iris Hesseling was.
Ik wens dat ik WEL naar de signeersessie ga!
|
|
|
Post by Imke on Mar 31, 2010 9:25:08 GMT -5
Je gaat, maar hebt je verkeken in de tijd, uur te laat. dat is pech...
Ik wens dat ik reactie krijg op mijn brieven van Januari nog.
|
|
|
Post by E. on Mar 31, 2010 12:36:02 GMT -5
Je krijgt een reactie, namelijk deze: Beste fan, je brieven zijn helaas verscheurd door de hond van Kwakkwak, die naast Claartje Janse woont. Daarom kunnen je brieven helaas niet gelezen en beantwoord woorden. Maar koop vooral de anubis producten van studio 100. Vriendelijke groet, het wensverpestercomite.
Ik wens niks
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 1, 2010 14:28:04 GMT -5
Je wenst alles, maar of die uitkomen..? (6) Ik wens een goed rapport, please, kwakkie? Verpest die niet? (a)
|
|
|
Post by E. on Apr 1, 2010 15:04:11 GMT -5
Je krijgt een heel goed rapport, zo goed dat een clown een taart in je gezicht gooit (zo goed?)
Ik wens bruine melkchocolade
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 5, 2010 11:46:21 GMT -5
Jammer je krijgt wittexd
Ik wens dat mijn nichtje ophoud met kinderachtig doen/
|
|
|
Post by E. on Apr 5, 2010 13:18:14 GMT -5
Je nichtje houd op, je neefje (als je die niet hebt, verschijnt die nu plotseling) doet nu heel kinderachtig, nog erger dan je nichtje eerst!
Ik wens dat het morgen ook nog een vrije dag is
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 8, 2010 7:12:19 GMT -5
Morgen is je ALLERLAATSTE vrije dag^^
Ik wens dat ik een ijsje krijg omdat het zo warm is ;o
|
|
|
Post by E. on Apr 8, 2010 12:30:14 GMT -5
Je krijgt 2 ijsjes, maar 1 tje is voor mij, nu heb je er uiteindelijk zelf nog 1, helaas net de smaak die je niet lustte.. en daar zie je mij een chocoladeijsje opeten...
Ik wens dat mijn huiswerk af is -.-
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 9, 2010 4:56:42 GMT -5
Je huiswerk is af Nu nog even je testen leren^^ Ik wens dat ik een grotere kamer krijg, die ik zelf mag inrichten^^
|
|