|
Post by 'Faye. on Jan 19, 2010 14:29:47 GMT -5
Haha daar heb ik vandaag een repetitie over gehad over die lengte breedte enzo
|
|
|
Post by E. on Jan 19, 2010 15:05:29 GMT -5
Bij ons is het alleen Natuurkunde en Scheikunde ;D Dus wat moet je weten? Ik snap dus helemaal niks van dat berekenen van je positie op de aarde dmv de poolster/zon (Lengte breedte graden enz enz). En met die schaduwhoeken vd zon ofzoiets. Of ben ik echt heel dom? T_T Dat klinkt voor mij eerder als aardrijkskunde Want bij kaarten heb je toch ook altijd van die graden?
|
|
|
Post by arghus on Jan 19, 2010 16:29:53 GMT -5
das natuurkunde kwakkwak maar alle school vakken hebben 2 dingen gemeen:
- ze zijn SAAI! - en ze hangen samen met elkaar
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 20, 2010 8:06:29 GMT -5
School is gewoon zinloos ;D Je leert er niets, want het gaat je hoofd in en er het jaar daarop toch weer uit ¬¬ Tenminste dat heb ik met Frans :f maar dat heb ik nu niet meer <333
|
|
|
Post by lucienisthebest on Jan 20, 2010 8:15:47 GMT -5
En ik bij engels. Maar dat komt ook omdat hij niks uitlegt. En dan na een Proefwerk gaat hij zuren omdat een onvoldoende hebben. I Hate Him!!
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 20, 2010 10:38:48 GMT -5
Ja, wij hadden vorig jaar ook zo'n stomme FRANS docente. Daarom haat ik het vak dus ;p want eigenlijk vond ik 't daarvoor nog meevallen... Maar zij gaf echt heel veel kleine SO'tjes over onregelmatige ww, en dan moest je ze eerst zelf gaan vervoegen. En soms ging ze 't niet eens nakijken in de les, dus moest je er maar vanuit gaan dat het goed was en ze legde sowieso ook niet goed uit in de les ¬¬ Maar we waren ook wel vaak druk bij haar ;$ maar onze klas was sowieso best druk. Maar bij haar heel druk... zij kon ook geen orde houden ¬¬
|
|
|
Post by Miirjamm. on Jan 20, 2010 11:00:21 GMT -5
pff. ik heb volgende week SE week, en heb mondeling engels =| echt ik vind doood eng. ik kan gewoon totaaal geen engels !
verder is niet zomoeilijk ;D best wel chill rooster. dinsdag zelfs vrij ~
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 20, 2010 11:26:42 GMT -5
Ah, lukt vast wel ;D gewoon even de grammatica regels goed doornemen, in welke volgorde zinnen moeten enzo... en dan gewoon kletsen^^ hahaha en misschien kan je van te voren vaak praten in het Engels met je vriendinnen enzo, misschien dat het helpt haha ;p
|
|
|
Post by E. on Jan 20, 2010 12:06:28 GMT -5
Hoi allemaal (al is er eigenlijk bijna niemand..)
|
|
|
Post by lucienisthebest on Jan 20, 2010 12:32:29 GMT -5
Ik nu wel.
|
|
|
Post by E. on Jan 20, 2010 13:03:18 GMT -5
YAY ^^
|
|