|
Post by lucienisthebest on Feb 8, 2010 12:16:12 GMT -5
Cool ik wil ook weinig huiswerk. Ik krijg echt te veel
|
|
|
Post by E. on Feb 8, 2010 13:56:01 GMT -5
Ik ook lucienisthebest! Ik moet 20 opgaven natuurkunde maken! Dus dat ga ik nu nog even doen xD
|
|
|
Post by chicary on Feb 8, 2010 14:16:32 GMT -5
Ja ik ook, kijk ik heb dit gedicht en dan moet je er zelf een variatie op schrijven. Ik begrijp dat gedicht niet eens! Natuur is voor tevredenen of legen. En dan: wat is natuur nog in dit land? Een stukje bos, ter grootte van een krant, Een heuvel met wat villaatjes ertegen.
Geef mij de grauwe, stedelijke wegen, De’ in kaden vastgeklonken waterkant, De wolken, nooit zo schoon dan als ze, omrand Door zolderramen, langs de lucht bewegen.
Alles is veel voor wie niet veel verwacht. Het leven houdt zijn wonderen verborgen Tot het ze, opeens, toont in hun hogen staat.
Dit heb ik bij mijzelven overdacht, Verregend, op een miezerigen morgen, Domweg gelukkig, in de Dapperstraat. Begrijpen jullie het wel?
|
|
|
Post by E. on Feb 9, 2010 9:56:27 GMT -5
Hoii iemand die hier niet is! (er is niemand online gva is uitgestorven -.-)
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 9, 2010 11:17:57 GMT -5
Ja GVA is wel vaker uitgestorven
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 9, 2010 13:25:46 GMT -5
Ja ik ook, kijk ik heb dit gedicht en dan moet je er zelf een variatie op schrijven. Ik begrijp dat gedicht niet eens! Natuur is voor tevredenen of legen. En dan: wat is natuur nog in dit land? Een stukje bos, ter grootte van een krant, Een heuvel met wat villaatjes ertegen.
Geef mij de grauwe, stedelijke wegen, De’ in kaden vastgeklonken waterkant, De wolken, nooit zo schoon dan als ze, omrand Door zolderramen, langs de lucht bewegen.
Alles is veel voor wie niet veel verwacht. Het leven houdt zijn wonderen verborgen Tot het ze, opeens, toont in hun hogen staat.
Dit heb ik bij mijzelven overdacht, Verregend, op een miezerigen morgen, Domweg gelukkig, in de Dapperstraat.Begrijpen jullie het wel? Uhhhh Ik snap alleen dat eerste stukje x] denk ik.. Dat gaat toch over dat de natuur zowat verdwijnt, en er meer villa's en huizen voor in de plaats komen?
|
|
|
Post by lucienisthebest on Feb 10, 2010 11:17:53 GMT -5
Heeeey allemaal (al is er bijna niemand)
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 10, 2010 14:23:56 GMT -5
Ik heb een KUT dag. Ik heb namelijk mijn enkel zwaar gekneust en mijn enkelbanden opgerekt en nu loop ik met krukken...
|
|
|
Post by Miirjamm. on Feb 10, 2010 15:26:43 GMT -5
Sterkteee ^^
ik heb ook een kut dag, ik ben zo moe heb maar 3 uur geslapen. ;S
|
|
|
Post by Missiieey on Feb 11, 2010 10:48:37 GMT -5
Eeeejj! Ik ga op girlscene.nl xD Echt zo grappig!
|
|
|
Post by lucienisthebest on Feb 12, 2010 3:26:18 GMT -5
Hallo allemaal. Ook al is er niemand online...
|
|