|
Post by E. on Mar 30, 2010 15:04:45 GMT -5
Succes, met mijn succes haal je een 10 ^^ Grieks iss zo moeilijk!!!
|
|
|
Post by Miirjamm. on Mar 31, 2010 9:16:09 GMT -5
met succes ga ik een 0.1 halen ;$
|
|
|
Post by E. on Mar 31, 2010 9:23:57 GMT -5
Hoe ging die vandaag? ^^ AAAHH MORGEN 2 REPETITIES! (dat mag niet eens!) Muziek en Techniek, wie helpt mij? =(
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 1, 2010 5:46:44 GMT -5
Hoe ging die vandaag? ^^ AAAHH MORGEN 2 REPETITIES! (dat mag niet eens!) Muziek en Techniek, wie helpt mij? =( Iehh, techniek is stom en muziek is... wel leuk. Maar die toets vast niet xD Ik ben vandaag vrij paasweeeeekend tot maandag! <3
|
|
|
Post by lucienisthebest on Apr 1, 2010 8:29:03 GMT -5
Ik had vandaag projectdag=D . Alles beter dan les met boeken=D. lang weekend tot dinsdag Oja we kregen onder een zo'n les ook les hoe je een condoom moest gebruiken en je kreeg er ook een mee. dus over op school vond je allemaal verpakkingen en opgeblazen condoom's. alle jongens gingen ze opblazen. XD al was die les wel grappig
|
|
|
Post by E. on Apr 1, 2010 10:18:22 GMT -5
Hoe ging die vandaag? ^^ AAAHH MORGEN 2 REPETITIES! (dat mag niet eens!) Muziek en Techniek, wie helpt mij? =( Iehh, techniek is stom en muziek is... wel leuk. Maar die toets vast niet xD Ik ben vandaag vrij paasweeeeekend tot maandag! <3 Jaloers ;D Maar nu ben ik ook eindelijk vrij! Na een lange schooldag...
|
|
|
Post by Miirjamm. on Apr 1, 2010 10:38:03 GMT -5
Vrij tot dinsdag(a') woensdag weer les ! heb vanavond klasse-uitje. heb helemaal geeen zin =P maar gaat iemand nog iets doen met pasen;D?
ik ga eerstepaasdag naar familie (ll'). en tweedepaasdag uit eten met vriendinnen en bowlen !
maar ik ben weg ! doeidoei.x
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 1, 2010 10:40:26 GMT -5
Ik had vandaag projectdag=D . Alles beter dan les met boeken=D. lang weekend tot dinsdag Oja we kregen onder een zo'n les ook les hoe je een condoom moest gebruiken en je kreeg er ook een mee. dus over op school vond je allemaal verpakkingen en opgeblazen condoom's. alle jongens gingen ze opblazen. XD al was die les wel grappig whahaha xD
|
|
|
Post by E. on Apr 1, 2010 10:49:08 GMT -5
Ik moet dinsdag alweer naar school, dus je hebt geluk Mirjam! Ik heb alleen vrijdag (en het weekend dan) en maandag vrij Niet eens op witte donderdag! (dat was vandaag)
|
|
|
Post by Miirjamm. on Apr 8, 2010 13:19:29 GMT -5
bijna weeekend. <3
|
|
|
Post by E. on Apr 9, 2010 10:10:59 GMT -5
WEEKEND!!! <3
|
|