|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 14:10:18 GMT -5
Ik ging op me tenen staan en probeerde het luik te openen. "Ik kom er niet bij", zeg ik geïrriteerd. "Probeer eens op me handen te staan..." Zegt Matt twijfelachtig. "Ik ben wel zwaar, hoor", lach ik. "Maar ja..." Ik ga op Matt's handen staan en probeer het nog eens. Dit keer kan ik het luik aanraken. Ik probeer hem open te krijgen. "Ah, hebbes!" Lach ik. Ik pak het plafond vast en trek mezelf omhoog. Zuchtend plof ik neer boven de lift. "Dat ging moeilijk. Nu jij", zeg ik knikkend en strek me hand uit. Matt pakt me hand vast en ik trek hem omhoog. "En nu?" Vraag ik, als we beide uit de lift zijn.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 14:12:41 GMT -5
WAAROM NIET?!
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 14:13:07 GMT -5
Mag ik bij Cindy en Matt? *kijkt lief* Of moet speciaal die 2e kamer 3 personen zijn? Okee! ;D Ik verander het wel even. Alleen in de rpg moeten we het dan ook nog even regelen. Anders klopt het verhaal natuurlijk niet x] maar ik zet dan Ashley bij Cindy & Matt neer. en dan gaat Knuh wel bij Carmen
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 14:16:09 GMT -5
Cindy houdt m'n voeten vast terwijl ik zak voor ons bagage. Na vele moeilijke pogingen zitten we op de lift met ons bagage. Opeens schiet de lift naar boven. 'Wat gebeurd er?!' Vraagt Cindy paniekerig. 'Ik weet het niet!' Roep ik. Opeens zien we twee liftdeuren open staan en als de lift er langs komt gaan we vlug de deur door met onze bagage. 'Dat was nipt!' Blies Cindy. Ik knikte en we besloten met de trap verder te gaan. 'Stomme lift.' Mompeld Cindy waarbij we in de slappe lach schieten.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 14:32:27 GMT -5
Eindelijk kwamen we beneden aan met onze zware begage. "Waar bleven jullie nou?!" Vraagt Anoek ongeduldig. "We zaten vast in de lift", zucht ik. "Ja", zucht Matt. "Maar we zijn er! Veilig en wel" "Gelukkig", lacht Ashley. "Laten we gaan!"
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 14:41:41 GMT -5
Met zijn allen reden we met het kleine autootje naar ons nieuwe huis. Het voelde raar aan om het appartement achter te laten. Ik had er tenslotte een hele tijd gewoond met Cindy. En later kwamen ook Knuh, Anouk en Carmen bij ons wonen. En daarna nog eens Ashley en Bouk! Het was wel heel gezellig. Ik stopte met dagdromen en overhandigde iedereen de sleutel met een BOB-sleutelhanger. We kwamen binnen en zetten onze kleine spulletjes op hun plaats. 'Ik zal het eten wel bereiden!' Roep ik. Ik schilde de aardappelen en stak ze in water, daarna begon ik met 't vlees te braden, terwijl Cindy en Knuh de wortels raspten. Ik besloot de tafel te dekken. 'Waar zijn de wortels?' Vroeg ik. 'Sorry...' Verontschuldigden Knuh en Cindy zich. Ik zette me op een stoel en begon te lachen.
|
|
|
Post by E. on Feb 27, 2010 15:02:42 GMT -5
Ik liep alvast met mijn koffer naar m'n kamer toe en Bouk volgde mijn voorbeeld. Onderweg (ja het was een hele rit naar m'n kamer xD) zag ik een bordje met iets van Praktijk van Matt erop. "Praktijk?" zeg ik verbaasd maar loop dan door naar de kamer. Er hing al een bordje op de deur met daarop Cindy, Matt & Ashley. Gelukkig was de kamer mooi geworden, zelfs al had ik met mijn goede smaak niet kunnen helpen.. Misschien kan ik nog wat leuke kussentjes maken voor op de bedden! Ja dat ga ik doen! Ik pakte mijn spullen uit en gaf alles vast een plekje. Al m'n studieboeken stonden netjes op een rijtje. Het was best handig dat ik zo goed kon hoofdrekenen, nu hoefde ik niet zo'n dure grafische rekenmachine te kopen.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 15:04:03 GMT -5
Eindelijk was het eten klaar. Alleen zonder wortels... "Bon Appetit!" zeg ik met een Frans accent. Ik ga op een stoel zitten en begin van me eten te eten. "Lekker", zeg ik met volle mond.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 15:10:30 GMT -5
Opeens gaat mijn mobiel af. 'Met Matts.' Zeg ik. 'Goeie dag. Ik zou graag een afspraak maken. Wanneer past het?' Vroeg de man. 'O, vanmiddag, twee uur is goed!' Roep ik. 'Mag ik uw naam weten?' Vroeg ik. 'Sean Deridder' Zegt de man en hangt op. 'MIJN EERSTE KLANT!' Roep ik blij en ren naar mijn bureau voor wat papieren en rekeningen op te maken.
|
|
|
Post by E. on Feb 27, 2010 15:11:09 GMT -5
Toen ik beneden kwam rook het er al heerlijk naar eten. "MJAMMIE!" roep ik en ik ga gelijk zitten en schep m'n bord vol. Eindelijk eens normaal eten, mijn tante maakte alleen maar van alles waarvan het nog de vraag is wat het was. "Yay" zeg ik zachtjes in mezelf. "Wat zit jij nou weer raar in jezelf te brabbelen?" vraagt Knuh, die naast me zit. "Gewoon vrolijk" zeg ik. Knuh kijkt me even dom aan en eet dan verder. Weet je, soms vraag ik me af waarom mensen zeggen dat ik dom ben? Ik ben toch niet dom?
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 15:17:44 GMT -5
'Kom binnen Meneer, Vertel me eens uw probleem. Hoi! Kom maar binnen en doe alsof je thuis bent! Of... Welkom, volgt u mij, en wat is er aan de hand?' Probeerde ik.
|
|