|
Post by arghus on Mar 25, 2010 13:16:47 GMT -5
hahaha XD sorry :$
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 25, 2010 14:31:53 GMT -5
Huh... waarom stormt het ineens? Komt dat door die landkaart van Char? Nee, dat zal wel niet. "Maar ik heb iets gevonden!" Schreeuw ik nog een keer en laat de landkaart zien. "Wat is dat?" Vraagt Jimmy. "Hierop staat aangegeven...waar het huis... VAN CHAR IS!" Lach ik.
|
|
|
Post by arghus on Mar 25, 2010 14:50:24 GMT -5
"waar is het?" ik kijk op de kaart... dat is hier niet eens zo ver vandaan! "waar wachten we dan nog op?" Dan ineens stopt met het stormen buiten... het is weer prachtig helder weer... Ik kijk de anderen verbaasd aan... "spooky..."
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 27, 2010 11:33:47 GMT -5
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat de kamerverdeling is en zitten we op dit moment in 1 kamer? XD
|
|
|
Post by arghus on Mar 27, 2010 14:51:46 GMT -5
Denk et
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 28, 2010 7:21:16 GMT -5
wow, gast, waar ben ik?
|
|
|
Post by chicary on Mar 28, 2010 7:29:47 GMT -5
wow, gast, waar ben ik? Jij staat bij de rest.. in de gang of woonkamer dacht ik.. te praten over hoe jullie bij Char kunnen komen, nu Kai haar er heeft uitgegooid.. en Kim heeft net een kaart van haar gekregen waa haar huisje op staat Dat was het!
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 28, 2010 8:00:05 GMT -5
wow, gast, waar ben ik? Jij staat bij de rest.. in de gang of woonkamer dacht ik.. te praten over hoe jullie bij Char kunnen komen, nu Kai haar er heeft uitgegooid.. en Kim heeft net een kaart van haar gekregen waa haar huisje op staat Dat was het! Nee we zitten met z'n alle in de jongenskamer xD
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 28, 2010 8:09:35 GMT -5
"Ja, laten we gaan", lach ik. Al hoop ik dat het dan wel mooi weer blijft... en niet plots begint te stormen. Alhoewel dat best tof is... dan lijkt het net een horror film! Ik kijk op de landkaart... "Het is wel in het bos", vertel ik. "So? Ben je soms bááááng?" Plaagt Raphaël. "NEE!" bits ik. "Natuurlijk niet... maar het bos is gewoon een rare plek voor een... oma", zeg ik gauw. "Nou, Char is niet zomaar een oma, hè", lacht Jimmy. "Inderdaad, ze is een SUPER oma!" Zegt Maya, die in een superman (of nee, vrouw xD) houding springt. Ik lach. "Ja, oké, het is dus geen rare plek en het is niet eng. Laten we nou GAAN!" Zegt Justin ongeduldig, die naar de deur toe loopt. Ik en de rest volgen hem en we lopen naar beneden. "Wáár gaan jullie heen?" Vraagt Kai streng. Verschrikt draai ik me om. "Naar uh... het park! We wilden graag gaan picknicken met z'n vijven", lach ik. "Ja ja... waar is jullie picknickmand dan?" Vraagt Kai ongelovig. "Uh..." stamel ik. "Kai..Kai..Kai... wij zijn wel van 2010, hoor! Eten wordt niet meer vervoerd in mandjes... We gaan eerst naar de stad en kopen daar ons eten én daarna gaan we naar het park", vertelt Raphaël gauw. "Hm", gromt Kai (wow, Victor imitatie xd). "Oké, dan.... maar over een uur zijn jullie weer terug!" Zegt Kai streng. "EEN UUR?" Roep ik. "Ja, een uur en niet langer! Dus ga nu gauw, want dit gaat van jullie tijd af", schreeuwt Kai. We lopen gauw naar buiten, waarna ik de deur achter ons dicht gooi. Ik kijk op de kaart. "Kijk, we moeten de oprit af en dan naar rechts..." vertel ik, waarna we richting Char's huis wandelen. Na een tijdje zijn we in het bos aangekomen. "Waarom gingen we eigenlijk lopen?" Vraagt Raphaël geïrriteerd. "Dit is echt niet goed voor m'n dure paardrijlaarzen..." "Zeur niet en loop gewoon door", zucht ik.
|
|
|
Post by E. on Mar 28, 2010 8:50:59 GMT -5
"Lopen is gezond" zeg ik. "Was Harry maar hier, dan had hij onze spullen kunnen dragen" zegt Raphael zeurend. "Jij bent de enige die van alles meesjouwt, wat zit daar eigenlijk in?" vraagt Kim. "Mijn spullen" zegt Raphael en loopt mokkend verder.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 28, 2010 12:54:21 GMT -5
"Wat voor spullen dan wel niet dat je een hele koffer mee moet?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrauw. "Gaat jou niets aan", bitst Raphaël, die een stukje sneller begint te lopen. Ik zucht en kijk om me heen. De lucht is nog blauw, dus regenen zal het niet... Geen horror dus. "WHAAAA!" Gilt Raphaël plots. Geschrokken kijkt iedereen richting hem. "Wát is er...?" Vraag ik verbaasd. Ik zie niet echt iets engs of zo... "Er zit iets op me gezicht!!!" Schreeuwt hij, terwijl die met z'n handen boven z'n hoofd zit, alsof er een vlieg of zo is... Ik loop naar hem toe en begin te lachen. "Bedoel je dit blaadje...?" Vraag ik lachend, terwijl ik een blaadje van z'n gezicht af haal. "JA, WEETJE HOE VIES! Al die bacteriën en beestjes die erop zitten! Je weet wel.. bladluis! BAH!" Raphaël lijkt helemaal van slag. Ik zucht. "Het valt best mee, hoor" Ik graai in me zak en haal er een pakje zakdoekjes uit. "Hier, mag je wel hebben", zeg ik en geef hem de zakdoekjes. "Zullen we nu weer verder?!" Iedereen knikt, waarna we gauw verder lopen...
|
|