|
Post by arghus on Apr 1, 2010 8:35:22 GMT -5
Xp en bedankt ;D
|
|
|
Post by chicary on Apr 1, 2010 13:39:17 GMT -5
"Ik denk dat jullie wat vaker bij me langs zullen moeten komen"zeg ik. "Maar waarom?"zegt Jimmy. "Om te oefenen natuurlijk..de lotsbepaling komt steeds dichterbij"zeg ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 1, 2010 13:53:14 GMT -5
Ik schrik en neem nog een slok van me chocomelk. O shit, me pilletje... In me gedachten komt weer het hele verhaal van hoe chocomelk ontstaan is... Ik schud met me hoofd en zet me glas op tafel. Ik graai in me zak en haal het doosje met pilletjes eruit. Daarna stop ik er eentje in me mond en slik hem door met wat chocomelk. "Trouwens Kim", zegt Char plots. "Ja?" vraag ik verbaasd. "Voor jou zintuig, kan je ook nog iets anders gebruiken.. om het tegen te houden..als je gaat eten" Char loopt even naar de keuken en komt terug met een potje... sambal. "SAMBAL?" roep ik geschrokken. Char knikt. "En als je nu gaat zeggen dat je dat niet kan eten... dat leer je wel", zegt ze gauw. Ze geeft me de sambal en ik kijk ernaar. "Oké..." stamel ik. "Gaan we vandaag nog iets van een oefening doen of zo? Ik heb er wel zin in", zeg ik enthousiast, terwijl ik de sambal op tafel zet.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 2, 2010 13:39:45 GMT -5
Ik doe maar alsof ik nu bij jullie zit? Ik kijk van de een naar de ander en luister aandachtig naar de verhalen.
|
|
|
Post by chicary on Apr 3, 2010 6:39:46 GMT -5
"Goed we doen een oefening vandaag" zeg ik blij en ik loop naar buiten en de kinders volgen me. "Wat gaan we precies doen?" zegt Kim als we buiten staan. "Nou jullie krachten zo perfectioneren, dat je er de weg mee kan vinden" zeg ik. Ik doe bij Kim, Maya, Justin en Jimmy een blinddoek om.. nu laat ik ze los in het bos lopen. "Wat is de bedoeling?" zegt Justin en loopt rondjes. "Nou dat je je kracht zo gebruikt alsof het je ogen zijn, dus concentreer je heel goed op je zintuig en je zult voelen dat die je de weg zal wijzen langs de opstakels" zeg ik en ik kijk naar Raphael. "En wat mag ik gaan doen?" zegt hij. "Jij kijkt of je kan voorspellen wie het gaat halen" zeg ik. "Wat? Ik ben geen helederziende!" zegt hij. "Nou... met jouw ogen kan je heel goed kijken... misschien kan je nog wel verder dan de tijd kijken en zien wat er gebeurt. Blijf maar op een persoon gericht kijken en misschien kan je zien wat er zal gebeuren" zeg ik.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 3, 2010 10:31:00 GMT -5
Ik doe mijn best maar het enige wat ik zie, zijn mensen die op me af komen. Snel doe ik mijn zonnebril naar beneden.
|
|
|
Post by chicary on Apr 3, 2010 10:55:15 GMT -5
"En zag je wat?" zeg ik. "Nee" zegt Raphael chagrijnig. "Rustig, maar.. het was misschien ook wel te veel gevraagd voor jou" zeg ik en ik kijk hem aan, hij moest de groep gaan leiden...hoewel hij dat nog niet wist..."Uhm hier neem dit maar en schiet die blikjes daar neer" zeg ik en ik geef hem een luchtpistool(ik weet niet hoe je het noemt maar het is in ieder geval een pistool die kleine stukjes rubber ofzo wegschiet, het kan dus geen kwaadXD) "MAar hoe helpt dit mij?" zegt Raphael. "Zo concentreer je je op een bepaald doel" zeg ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 3, 2010 14:50:06 GMT -5
Ik loop met de blinddoek naar voren, met me armen uitgestrekt. BOEM. O, dat was een boom. "Sorry boom", zeg ik lachend. Oké, Kim, concentreren... maar hoe? Ik heb proeven, hallo! Moet ik dan aan elke boom gaan likken of zo?! Ik steek me tong uit naar de boom, maar nog net voordat 'ie de boom bijna raakt trek ik hem terug. "Iel... uh, ik weet echt niet hoe ik dit moet doen..." zeg ik verward en draai me om.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 4, 2010 2:36:19 GMT -5
Ik concentreer me nu eens op een bepaald blad van een oude wilg die daar ergens staat. 'Raak!' Gil ik blij.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 4, 2010 8:44:30 GMT -5
Ik kijk naar Raphaël, die net keihard "raak" gilde. Hij kan het tenminste. Ik ben echt een prutser (xD). "Kim..." zegt Char. "Concentreer je goed op je tong... je smaakpupillen... laat je smaakpupillen je leiden..." Ik kijk haar raar aan, maar zucht dan even. Laat je smaakpupillen je leiden... Juist ja... Ik doe de blinddoek weer om en concentreer me op me tong... zoet, zuur, zout, bitter... Ik loop naar voren en spring... over een uitstekende tak. Ik loop verder naar voren... en buk snel, voor nog een uitstekende tak. Meteen duw ik met me handen een andere tak weg... Achter me hoor ik ineens Char klappen. Van schrik raak ik uit me concentratie en bots tegen een boom aan. Ik deins achteruit en doe me blinddoek af. Ik kijk achterom en zie dat ik drie obstakels voorbij ben gegaan... met een blinddoek! Het is me gelukt!!
|
|
|
Post by arghus on Apr 5, 2010 12:52:46 GMT -5
"Je moet je handschoenen uit doen..." Ik schut mn hoofd... Char komt naar me toegelopen... ''doe ze uit...'' Ik schut weer mijn hoofd en houd mijn handen strak tegen me aan... "char ik doe het niet... het is doodeng!"
|
|