|
Post by steffke1 on Apr 3, 2010 11:39:16 GMT -5
Oke , het is zeker...
Het spel wordt uitgesteld , een paar daagjes , misschien een weekje.. Daarom kan je je nog even inschrijven
|
|
|
Post by chicary on Apr 3, 2010 12:04:00 GMT -5
ooh jammer...Maar is goed:P Ik wacht nog wel even!
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 3, 2010 12:29:56 GMT -5
Inschrijvingen: 1.Laura 2.Kwakkwak 3.Chicary 4. Withlove 5. Imkuhh 6. Jenniefier 7. 8. 9. 10. ps. Ik weet niet of ik 't spel helemaal snap eigenlijk...
|
|
|
Post by steffke1 on Apr 3, 2010 13:28:18 GMT -5
Maakt niet uit , iedereen krijgt nog een mailtje dus... Een mailtje met uitleg , begin spel , verloop spel , ...
|
|
|
Post by steffke1 on Apr 5, 2010 13:10:24 GMT -5
het spel start waarschijnlijk binnen een week (broer ligt in hospitaal etc.) Maar dan vliegen we er wel meteen stevig in...
|
|
|
Post by steffke1 on Apr 6, 2010 9:17:59 GMT -5
Morgen heel vroeg is het zover!jaja , morgen is het dan zover, iets na 7-en morgenvroeg gaat het spel beginnen...ik hoop dat jullie er allemaal klaar voor zijn! Ik heb al enkele leuke rondes gemaakt & hoop dat jullie dat ook gaan vinden , .. Inschrijven kan nog tot de eerste opdracht online staat ! Succes , ------------ Hier komt de eerste opdracht, je stuurt het antwoord naar mij & je krijgt een andere opdracht terug. Let op : Ik heb geen gewoon leven & dit kan soms voor wachtrijen zorgen en langs wachten op een opdracht , ik doe m'n best!Als het echt niet gaat dan maak ik een ander concept waardoor alles sneller gaat
|
|