|
Post by Celine on Jun 2, 2010 7:56:50 GMT -5
hee lieve allemaal! (:
Ik heb nu al een heel tijdje geen site meer en zou graag opnieuw beginnen en daarom ben ik op zoek naar een admin. Het onderwerp van de site is nog niet bekend maar ik zou graag over een acteur/film of muziek doen iig (:
Als je admin moet worden moet je natuurlijk een beetje overweg kunnen met html en misschien ook css. Je hoeft helemaal geen expert te zijn want dat ben ik ook niet en er valt altijd te leren natuurlijk ;d, verder moet je ook graphics kunnen maken, die hoeven niet prachtig te zijn, want ook hierbij valt er nog veel te leren en de mijne zijn ook niet prachtig! Dus wees niet bang als je een complete ramp bent in sites maken, ik zoek gewoon een fijn iemand om samen een site me te hebben. De rest komt vanzelf wel (:
dus als je er zin in hebt, laat dan iets weten (a)
<33
|
|
|
Post by aninkatjee on Jun 4, 2010 14:24:57 GMT -5
heey, ik wil wel mee helpen, ik heb al met html gewerkt en kan toch wel aardig goed graphics bewerken vroeger had ik een anubis site : itisthehouseanubis ik weet niet of je die kent En ik wil nog eens iets anders doen dan spelletjes spelen en msnen maar over welke film,acteur wil je het dan doen?
|
|
|
Post by Celine on Jun 9, 2010 12:27:59 GMT -5
ik heb geen idee ;o! heb jij enig idee?
|
|
|
Post by aninkatjee on Jun 11, 2010 9:42:24 GMT -5
ik heb geen idee ;o! heb jij enig idee? hmm kweeni van welke films , acteurs ,.zangers hou jij? mss is er iemand bij die ik ook tof vind XD
|
|
vampire
Member
Watashi no namae wa Ellen desu
|
Post by vampire on Jun 14, 2010 10:39:19 GMT -5
Ik wil wel graag helpen, tenzij het onderwerp mij niet interesseert. ;D
|
|
|
Post by Celine on Jun 18, 2010 10:13:27 GMT -5
dan mogen jullie beiden helpen heb jij een idee, ellen?
|
|
vampire
Member
|
Post by vampire on Jun 18, 2010 14:07:11 GMT -5
Japan! Maar dat vind ik alleen leuk, zeker? ;3
|
|
|
Post by aninkatjee on Jun 23, 2010 6:46:32 GMT -5
hmm, ik vind dat eigelijk een moeilijk onderwerp om een site over te maken, Vind je ook niet? xd
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 23, 2010 15:30:41 GMT -5
Ik wil ook wel helpen ;3
|
|
vampire
Member
|
Post by vampire on Jun 28, 2010 6:11:19 GMT -5
Hmh, waarom zou Japan moeilijk zijn?
Je verteld wat nieuwtjes over je favoriete artiesten, nieuwe seizoenen vna Anime series, het eten, cosplays, ... ;3
|
|
|
Post by aninkatjee on Jun 28, 2010 12:30:25 GMT -5
Hmh, waarom zou Japan moeilijk zijn? Je verteld wat nieuwtjes over je favoriete artiesten, nieuwe seizoenen vna Anime series, het eten, cosplays, ... ;3 jaah eigelijk hmm,, misschien heb je gelijk! XD
|
|