|
Post by steffke1 on Dec 27, 2010 15:34:15 GMT -5
Timo Nadat ik zowat heel de schaal leeg had gegeten vond ik het tijd om echt kennis te gaan maken. "Hé , wat is je naam?" vroeg ik aan de oude man met de vieze kledij. "Victor , Victor Emmanuel Rodenmaar."zei hij. "Och , fijn ... Ik heet Timo Appelblauwzeegroenmuurbehangpapierpatroon Meijer." antwoord ik lachend.
|
|
|
Post by E. on Dec 27, 2010 15:36:03 GMT -5
Hope 'Uh.. hoi..' zeg ik maar dan schrik ik me half dood. OMG. Dat kon zo toch niet! 'Ik red je!' roep ik en maak mijn koffer open en haal er vlug een paar ballerina's uit. Terwijl ik raar word aangekeken geef ik vlug mijn ballerina's aan het meisje. 'Hier, die mag je even lenen,' zeg ik. Wat een modemisser.. omg.. maar gelukkig ben ik er nu!
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 27, 2010 15:36:28 GMT -5
Noem: Ongelofelijk dat mijn vader onderweg wou gaan eten! Volgens mij waren we nog later dan mijn irritante "oom" Calvin. Kouwgomvreter dat hij is. De auto stopte en ik wou uitstappen toen mijn moeder me vastnam en me knuffelde voor de vierhonderdste keer. Toen ik me ein-de-lijk losgewrongen had gaf mijn vader me een vaderlijke klap op mijn rug. 'Dag mam, dag pap' zei ik en knikte. 'Daaag' zeiden ze in koor. Ik liep naar de deur en belde aan.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2010 15:38:18 GMT -5
Sarah "Uh.. bedankt hè.." stamel ik. Nou ja, zeg?! Zijn pumps een modemisser? Die ballerina's van haar zijn juist zó 2009! Tss..
|
|
|
Post by E. on Dec 27, 2010 15:39:21 GMT -5
Hope 'Gr.. graag gedaan..' zeg ik nu weer verlegen en om blikken te ontwijken doe ik maar alsof ik heel druk bezig ben met m'n koffer dichtdoen.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2010 15:41:21 GMT -5
Sarah Wacht. Wat doe ik nou?! Ik moet geen slechte indruk achterlaten. Straks kom ik over als een pestkop. Of een trut. Ik moet lief zijn. En vriendelijk. En beleefd. Ik ga op de trap zitten en begin me pumps te verwisselen voor de ballerina's..
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 15:42:06 GMT -5
Masen "Oké wie wil er thee?" vraag ik om de stilte te verbreken.
|
|
|
Post by E. on Dec 27, 2010 15:42:39 GMT -5
Hope 'Van thee krijg je gele tanden,' zeg ik vies.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 15:43:23 GMT -5
Masen "Frisdrank dan, nichtje van me."
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 15:44:25 GMT -5
Chloé Wat voor gedoe is dat nou weer beneden. Ik trek mijn joggingbroek aan en loop via de trap naar beneden.
|
|
|
Post by E. on Dec 27, 2010 15:44:33 GMT -5
Hope 'Van frisdrank krijg je..' zeg ik. 'Goed, frisdrank, komt eraan,' zegt Masen.
|
|