|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2010 15:12:38 GMT -5
Boven Kamer 1 (Patricia&Joyce): Lily, Calvin & Chloé Kamer 2 (Amber&Nienke): Hope & Sarah & Jennifer's personage
Beneden Kamer 1 (Mick&Fabian): Timo & J's personage Kamer 2 (Jeroen&Appie): Noem & Masen & RIVER --- Is dit een goede kamerverdeling?
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 15:13:33 GMT -5
Masen "Hoi." zeg ik tegen de twee jongens en Hope. "Hé Hope." zeg ik glimlachend.
|
|
|
Post by E. on Dec 27, 2010 15:17:41 GMT -5
Hope 'H.. hey.. jij ook hier?' zeg ik verbaasd.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 15:19:24 GMT -5
Masen "En Chloé ook. Komen jullie nog binnen?"
|
|
|
Post by E. on Dec 27, 2010 15:21:33 GMT -5
Hope 'Kan je die dragen?' vraag ik en geef mijn koffer al aan Masen en loop het huis in. Wow.. groot..
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 27, 2010 15:22:06 GMT -5
Ik zag een vrouwtje met krulletjes en een schaal vol met cookies aankomen.Ik spurtte naar de schaal toe met de woorden"Aanvallen!" Het vrouwtje schrok van men bruuske reactie en trok wit weg terwijl ik van de cookies at.
|
|
|
Post by chicary on Dec 27, 2010 15:24:42 GMT -5
Calvin"Gast ik ben al binnen "zeg ik lachend en loop verder door de gang en verwonder me over deze plek. "VAN WIE ZIJN AL DIE LIJKEN AAN DE MUUR? "roep ik uit en opeens staat er een man achter me. "Wha! "zeg ik en ik begin te kuchen.. ojeee.. daar begon het al.. ik begin in mijn gras te graaien terwijl de man me maar aan blijft kijken. "kuche kuche,... iehh.. kuche kuche. ieh.."klinkt er.. en dan heb ik hem eindelijk mijn inhalator. Ik neem een paar keer een diepe adem en ik krijg mijn ademhaling weer onder controle. "sorry, ik heb nogal erge astma... en.. ja.. omg.. het is hier ook zo stoffig.. en uw jasje, wanneer was die voor het laatst in de jas? "zeg ik en de man geeft me een tik tegen mijn hoofd. "Auhau"zeg ik en ik wrijf over mijn hoofd.. dan zie ik opeens dat er een meisje is gekomen, achter mij! Snel loop ik naarhaar toe, pak haar hand en buig. "Calvin, Calvin Black, en u schone dame?"zeg ik en ik geef haar een kus op haar hand en kijk zwoel naar boven, volgens mij was zij wel zo'n type.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2010 15:24:58 GMT -5
Sarah Ik sta in me kamer en heb ondertussen de kamer wat opgefrist. Raampje open, parfum gespoten.. of toch iets teveel parfum? Ik knijp me neus dicht en loop de kamer uit. Van beneden hoor ik wat gepraat. Nieuwe bewoners! Langzaam loop ik de gang door, naar beneden.
|
|
|
Post by E. on Dec 27, 2010 15:27:46 GMT -5
Hope 'Uhm..' zeg ik. Ik haal even diep adem. 'Hope Sweet Ricardo Montoya de la Rosa Ramirez Taitz R'Mante,' gooi ik er dan in een rap tempo uit.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 15:27:57 GMT -5
Masen "Man, Calvin. Meteen achter de meisjes aan." zeg ik lachend. Hij draait zich om naar mij. "He Neefje lang niet gezien." zegt hij lachend voordat hij zich weer terug draait.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2010 15:31:16 GMT -5
Bovenaan de trap blijf ik staan. Even kijk ik de hal in. Masen, een nieuwe jongen.. twee zelfs, een nieuw meisje.. Laat ik me maar voorstellen. Ik daal de trap af en blijf aan het eind staan. "Hi," zeg ik glimlachend.
|
|