|
Post by saraaaah on Dec 27, 2009 6:18:35 GMT -5
Het wordt echt serieus PRECIES nagespeeld. Had wel verwacht dat ze er een beetje een eigen draai aan gaven
|
|
|
Post by Luuk on Dec 27, 2009 6:26:08 GMT -5
Jaa, soms worden er wel een paar stukjes weg gelaten maar dan nog. Bijvoorbeeld die sticker in een van de eerste afleveringen (kan ook al de eerste zijn) Met die sticker I♥JOYCE op de kast, en ook in de duitse anubis precies z'n sticker maar dan met I♥LINN of zo
|
|
|
Post by Missiieey on Dec 27, 2009 10:44:15 GMT -5
Nah, ik vind de Duitse versie beter geacteerd. In Nederland was het zo slecht op het begin..
Ik maak er zelfs fan filmpjes van op youtube. Ze zijn echt al vet veel bekeken, echt niet normaal! Die duitsers toch.. =P
|
|
|
Post by arghus on Dec 27, 2009 10:54:25 GMT -5
ik heb alle afl. van das haus anubis ook gezien net als alle afl. van het huis anubis en een paar van huset anubis. Ik vind het eigenlijk wel grappig in het duits + het is heel goed voor studio100 en daar kan het huis anubis NL zijn voordeel meedoen oftewel: hoger budget en uitgebreidere film sets voor mogelijk volgende film etc. Hoewel de set van WVA ook heel uitgebreid was zouden ze bijv in anubis ook egt in egypte kunnen gaan filmen als ze meer verdienen
|
|
|
Post by arghus on Dec 27, 2009 10:55:34 GMT -5
btw: Nu is nederland beter omdat de acteurs het al lang gewend zijn daar twijfel ik nog over bij de nieuwe cast. Duitslandse start met hun nieuwe acteurs is wel beter ze zijn overtuigender. De nederlandse cast is daarintegen mooier en knapper
|
|
vampire
Member
Watashi no namae wa Ellen desu
|
Post by vampire on Dec 27, 2009 16:13:03 GMT -5
Ik dacht eerst dat de Duitse hard ging tegenvallen, maar toen het voor de eerste keer op TV kwam heb ik ook gekeken en vond ik het ontzettend goed. Ik vond eigenlijk heel anders dan HHA buiten de verhaallijn.
|
|
|
Post by easira on Dec 27, 2009 16:36:09 GMT -5
Ik dacht dat het tegen zou vallen maar valt wel mee idd. wel vind ik victor er daar raar uitzien xD
|
|
|
Post by ratteke95 on Dec 27, 2009 16:54:16 GMT -5
Ik vind Das Haus Anubis wel mee vallen, alleen ik versta niks van dat duits.
|
|
|
Post by bouklucien on Dec 28, 2009 8:29:42 GMT -5
Nah, ik vind de Duitse versie beter geacteerd. In Nederland was het zo slecht op het begin..
Ik maak er zelfs fan filmpjes van op youtube. Ze zijn echt al vet veel bekeken, echt niet normaal! Die duitsers toch.. =P
Ik vindt de duitse acteurs vanaf het begin goed geacteerd de nederlandse acteurs moesten nog groeien in het acteren. Ik kijk het beide even graag
|
|
|
Post by Luuk on Dec 29, 2009 6:39:32 GMT -5
Hoe gaan ze dat eigenlijk doen in Duitsland? Als hier een andere cast komt, komt die daar dan ook?
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 29, 2009 7:10:18 GMT -5
Hoe gaan ze dat eigenlijk doen in Duitsland? Als hier een andere cast komt, komt die daar dan ook? Volgens mij denken ze daar NU nog niet aan ;D
|
|