|
Post by Luuk on Dec 29, 2009 7:49:12 GMT -5
Wow
|
|
|
Post by Miirjamm. on Dec 29, 2009 9:42:11 GMT -5
wooow een man van 72
|
|
|
Post by easira on Dec 29, 2009 13:04:04 GMT -5
Granaten tussen aardappels bij frietfabriek Bij een frietfabriek in Oudenhoorn zijn maandagochtend granaten tussen de aardappelen gevonden. De politie vermoedt dat het gaat om oude granaten uit de Tweede Wereldoorlog die met de oogst mee zijn gekomen. In de ochtend werden bij Farm Frites aan de Molendijk drie granaten gevonden. Volgens de politie was het niet nodig de fabriek te ontruimen. "We gaan eerst na of de granaten een gevaar opleveren", zegt een woordvoerder.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 29, 2009 13:04:38 GMT -5
Straks maakt iemand er frieten van ;o
|
|
|
Post by saraaaah on Dec 29, 2009 13:17:33 GMT -5
Omg, straks eten we granaten. Opeens kaboem.
|
|
vampire
Member
Watashi no namae wa Ellen desu
|
Post by vampire on Dec 29, 2009 13:35:16 GMT -5
Leven is geen pretje voor echte Harry Potter Iedereen kent Harry Potter, de tovenaarsleerling uit de gelijknamige boeken en films, wel. Maar voor een Engelse jongeman die dezelfde naam heeft, is het leven niet zo magisch. Harry Potter uit Portsmouth heeft het al aan de stok gehad met de politie, met telefoonmaatschappijen en zelfs met een voetbalscheidsrechter omdat zijn naam toevallig dezelfde is als die van het personage dat schrijfster JK Rowling bedacht. Potter werd in 1989 geboren en kende een normaal leven tot hij negen jaar was en de Potter-hype van start ging. Sindsdien heeft hij zelfs zijn liefje zijn identiteitskaart moeten tonen toen ze elkaar voor het eerst ontmoetten. Potter kreeg aanvankelijk ook geen busabonnement omdat de maatschappij dacht dat de jongeman hen in het ootje wilde nemen. "Mijn leven is compleet veranderd sinds de boeken zijn verschenen. Eerst dacht ik dat wel goed was om dezelfde naam te hebben, maar nu lijkt het alsof iemand een vloek over me heeft uitgesproken. De reacties die ik krijg van mensen gaan van grappend tot ronduit agressief", zegt Potter. "En ja, ik heb alle grappen over mijn toverstok gehoord."
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 29, 2009 15:33:37 GMT -5
Sorry maar dat vind ik echt grappig :X
|
|
|
Post by 'Faye. on Dec 29, 2009 15:41:38 GMT -5
Lijkt me echt stom als je zo heet ;|
|
|
|
Post by easira on Dec 29, 2009 15:41:59 GMT -5
Grappig en zielig
|
|
|
Post by E. on Dec 30, 2009 14:48:31 GMT -5
Aww dat is zielig!
|
|
|
Post by Imke on Jan 1, 2010 12:58:36 GMT -5
Ieh heb je dadelijk een granaat op je bord, nou ik zeg smakelijk eten...
|
|