|
Post by lindsaay on Jan 30, 2010 12:19:37 GMT -5
Het Huis Anubis & de Wraak van Arghus niet meer toegankelijk voor kinderen onder 9 jaar.
A&DWVA is in Nederland niet meer toegankelijk voor kinderen van 9 jaar, en jonger. In België wel, maar dit zal op de DVD vermeld staan dat het niet erg geschikt is voor kinderen onder de 9.
|
|
|
Post by E. on Jan 30, 2010 12:31:05 GMT -5
Het Huis Anubis & de Wraak van Arghus niet meer toegankelijk voor kinderen onder 9 jaar. A&DWVA is in Nederland niet meer toegankelijk voor kinderen van 9 jaar, en jonger. In België wel, maar dit zal op de DVD vermeld staan dat het niet erg geschikt is voor kinderen onder de 9. Dat is zielig voor die kindjes onder de 9 jaar En zoveel zin heeft het niet, want dan kunnen ze alsnog de DVD kijken
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 31, 2010 14:22:47 GMT -5
Het Huis Anubis & de Wraak van Arghus niet meer toegankelijk voor kinderen onder 9 jaar. A&DWVA is in Nederland niet meer toegankelijk voor kinderen van 9 jaar, en jonger. In België wel, maar dit zal op de DVD vermeld staan dat het niet erg geschikt is voor kinderen onder de 9. Wat dom halloooo, zo eng was 't ook weer niet ik vond het juist enge humor XD Oké, alleen Arghus was wel een beetje eng soms :') nja goed ik ben geen 9
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 1, 2010 13:35:37 GMT -5
stom..De serie is toch ook 6 jaar en ouder?
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 4, 2010 13:56:19 GMT -5
Meisje van negen brengt kind ter wereldPEKING - Een Chinees meisje van negen jaar is bevallen van een jongetje. Moeder en kind zijn allebei gezond. Het jongetje kwam op 27 januari door middel van een keizersnede ter wereld in een ziekenhuis in de stad Changchun in het noordoosten van China. Dat meldde een lokale krant donderdag. De familie van het meisje wil niet publiekelijk over de gebeurtenis praten. De krant meldde niets over de identiteit van de vader. Bron: www.nu.nl/algemeen/2177577/meisje-van-negen-brengt-kind-wereld.html
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 13, 2010 10:22:23 GMT -5
OMFG!...*is sprakeloos*
|
|
|
Post by funkyfabulous on Feb 22, 2010 8:45:21 GMT -5
omgggg 9 en ik vind die mensen van me school die 13 & zwanger zyn al jong ;o
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Mar 14, 2010 10:49:55 GMT -5
Het Huis Anubis & de Wraak van Arghus niet meer toegankelijk voor kinderen onder 9 jaar. A&DWVA is in Nederland niet meer toegankelijk voor kinderen van 9 jaar, en jonger. In België wel, maar dit zal op de DVD vermeld staan dat het niet erg geschikt is voor kinderen onder de 9. Wat dom halloooo, zo eng was 't ook weer niet ik vond het juist enge humor XD Oké, alleen Arghus was wel een beetje eng soms :') nja goed ik ben geen 9 haha, ik zat in de bioscoop waar een ook een tweede leerjaar zat (8-9 jaar) en die zaten allemaal met hun handen voor hun ogen. Echt zielig!
|
|
|
Post by E. on Apr 3, 2010 8:53:47 GMT -5
Wat dom halloooo, zo eng was 't ook weer niet ik vond het juist enge humor XD Oké, alleen Arghus was wel een beetje eng soms :') nja goed ik ben geen 9 haha, ik zat in de bioscoop waar een ook een tweede leerjaar zat (8-9 jaar) en die zaten allemaal met hun handen voor hun ogen. Echt zielig! Aww
|
|