|
Post by E. on Mar 3, 2010 14:09:24 GMT -5
Kwakkwak zegt: (20:06:04) hoii GTST~! ---Miirjam' zegt: (20:06:16) hee:). Kwakkwak zegt: (20:06:19) Wist je dat Loek op het einde van dit seizoen een gastrol heeft?! Stond in het nickelodeonmagazine! GTST~! ---Miirjam' zegt: (20:06:39) in gtst? Kwakkwak zegt: (20:06:50) nee joh! anubis! GTST~! ---Miirjam' zegt: (20:07:00) oooooh:). okeoke GTST~! ---Miirjam' zegt: (20:07:11) grappig:D Kwakkwak zegt: (20:07:32) echt dat moet ik zien:D GTST~! ---Miirjam' zegt: (20:07:59) jaa Volgende: Als jij fruit was, zou je dan een banaan of een mango zijn?
|
|
|
Post by Luuk on Mar 3, 2010 14:10:09 GMT -5
lalaluuuk. zegt (20:08): *Wist je dat Loek op het einde van dit seizoen een gastrol heeft?! Stond in het nickelodeonmagazine saraah' zegt (20:08): *oeeeeh dat is wel coel wat doet ze dan? lalaluuuk. zegt (20:08): *Een dansje of zo iets :D saraah' zegt (20:08): *xD whahaha Volgende -> Oooo!!!! Ik ben cool weet je dat!!!!
|
|
|
Post by Luuk on Mar 3, 2010 14:10:38 GMT -5
oo hahah toevallig
|
|
|
Post by E. on Mar 3, 2010 14:12:12 GMT -5
Haha xD De volgende mag kiezen tussen de mijne: Als jij fruit was, zou je dan een banaan of een mango zijn? En de jouwe: Oooo!!!! Ik ben cool weet je dat!!!!
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 6, 2010 4:51:02 GMT -5
of op de volgende manier xd
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 6, 2010 4:52:51 GMT -5
Bennooiit :x zegt: *Als jij fruit was, zou je dan een banaan of een mango zijn?
*dat vraag ik mij nu al mijn hele leven af *stom hé xd Steff ***. zegt: *een banaan ;d Bennooiit :x zegt: *mango is vies hé ;o Steff ***. zegt: *jaah ;d een banaan is Hot ^^
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 6, 2010 4:54:01 GMT -5
Bennooiit :x zegt: *oooo!!!! Ik ben cool weet je dat!!!! (i) Alice - (p) Zeg LENTE en win een Fuji fotocamera zegt: *Misschien, vraag me maar... Bennooiit :x zegt: *bedankt hé (i) Alice - (p) Zeg LENTE en win een Fuji fotocamera zegt: *Graag gedaan! Bennooiit :x zegt: *jij bent een rare (i) Alice - (p) Zeg LENTE en win een Fuji fotocamera zegt: *Je hebt recht op je eigen mening, maar ik ben het niet met je eens.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 6, 2010 4:55:12 GMT -5
NEXT-> Ik ben gisteren uitgegleden voor de winkel, iedereen lachte me uit.
|
|
|
Post by Imke on Mar 21, 2010 15:23:20 GMT -5
Imke zegt: *Ik ben gisteren uitgegleden voor de winkel, iedereen lachte me uit. (i) Alice - Zeg MONTANA en ontdek mijn favoriete TV serie zegt: *Hoi piepeloi Imke Van Der Sanden - Hesseling - Janse - Westenenk - Van Geffen - Tazim - Wekker - De Wijn - Van Helbergen - Beernink - Akkabi - De Vries - Van Amsterdam - Wessels - Banic (l), dit is alleen voor meisjes go.worldofalice.nl/go?to=hannah Nooit meer een uitzending missen? zeg: HANNAH Imke zegt: *Ik ben gisteren uitgegleden voor de winkel, iedereen lachte me uit. * (i) Alice - Zeg MONTANA en ontdek mijn favoriete TV serie zegt: *Ik ben Alice, hoe gaat het? *Ik ben Alice, hoe gaat het? * Imke zegt: *slecht dat komt omdat Ik ben gisteren uitgegleden voor de winkel, iedereen lachte me uit. (i) Alice - Zeg MONTANA en ontdek mijn favoriete TV serie zegt: *Altijd positief als je standvastig bent. (ja levenloos ik had geen interessante mensen online ) next > Wist je dat ze Achmed hadden gevraagt om de rol van Marcel te spelen in de nieuwe anubis, maar hij had nee gezegd!
|
|
|
Post by Clémence' on Mar 30, 2010 13:29:09 GMT -5
Minoesch Clemence - moet zo trainen maar heeft geen zin.. zegt: Wist je dat ze Achmed hadden gevraagt om de rol van Marcel te spelen in de nieuwe anubis, maar hij had nee gezegd! Storm is the best - [J]0R[)Y zegt: wat? serieus ? Minoesch Clemence - moet zo trainen maar heeft geen zin.. zegt: ja Storm is the best - [J]0R[)Y zegt: wojoow NYA ik snap het wel haar maar* is wel jammer Minoesch Clemence - moet zo trainen maar heeft geen zin.. zegt: geloof je het echt? Storm is the best - [J]0R[)Y zegt: neej maar maakt niet uit Minoesch Clemence - moet zo trainen maar heeft geen zin.. zegt: GVA Storm is the best - [J]0R[)Y zegt: ze zouden nooit 2x zelfde acteurs gebruiken dat valt teveel op Minoesch Clemence - moet zo trainen maar heeft geen zin.. zegt: Re: Zeg in je msn gesprek... Storm is the best - [J]0R[)Y zegt: en dan lijken nieuwe nog meer op oude en dan krijgen ze nogmeer commentaar
NEXT: Wist je dat ik(of mijn vriendin) zwanger ben?
|
|
|
Post by E. on Mar 30, 2010 13:45:00 GMT -5
Hehe arghus ^^
|
|