|
Post by Starbucks on Dec 28, 2009 11:30:05 GMT -5
Seems so surreal zegt: *Ik heb een geheime relatie met je vriend • Luuk zegt: *ja en ik heb stiekem een relatie met loek nou goed D: Seems so surreal zegt: *You nasty kid • Luuk zegt: *ik lees dat net op gva D: Seems so surreal zegt: *;; Next; Ik heb een meet & greet met Lady Gaga gewonnen! Oeh yeah :3
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2009 11:36:43 GMT -5
Steff^^. zegt: Ik heb een meet & greet met Lady Gaga gewonnen! Oeh yeah :3 Sebbie zegt: ECHT? Steff^^. zegt: Jaah Cool éé Sebbie zegt: HOE? o Steff^^. zegt: Langs GVA HahaGaga Sebbie zegt: Next --> Ik heb net een verdwaalt hondje gevonden,wat nu?
|
|
|
Post by Luuk on Dec 28, 2009 12:09:10 GMT -5
• Luuk zegt (18:06): *Heeee, *Ik heb net een verdwaalt hondje gevonden,wat nu? :-O Seems so surreal zegt (18:07): *Geef het aan mij :Y) • Luuk zegt (18:07): *Wil je het hebben? *Hij stond ineens voor me :-O Seems so surreal zegt (18:07): *Ja =d *Dan heeft Teddy gezelschap • Luuk zegt (18:08): *Oke! :v Seems so surreal zegt (18:08): *whiii Volgende: WOW! Je kan vet mooi zingen! Ik zag je filmpje op youtube..!
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2009 12:13:48 GMT -5
Steff^^. zegt: WOW! Je kan vet mooi zingen! Ik zag je filmpje op youtube..! *Linseeeyy! Liefde Is Gwn Je Hart ! x<3 * zegt: wtf? Steff^^. zegt: Da filmke van aah =D Van het eindejaarfeest van den brandweer *Linseeeyy! Liefde Is Gwn Je Hart ! x<3 * zegt: ?? Steff^^. zegt: Aleeh gy kent da toch wel? *Linseeeyy! Liefde Is Gwn Je Hart ! x<3 * zegt: Neeh wacht he want charisa zet soms filmkes vn mij op youtube Steff^^. zegt: Staat er ni VROUW =D
Next --> Ik ben een appel van m'n opa gekregen voor mijn kerstmis,En Jij?
|
|
|
Post by Luuk on Dec 28, 2009 12:18:37 GMT -5
• Luuk zegt (18:17): *Heeeeeee, JOR DY! zegt (18:17): *hoi xD • Luuk zegt (18:17): *Ik heb een appel van m'n opa gekregen voor mijn kerstmis,En Jij? JOR DY! zegt (18:17): *De vergiftigde van sneeuwwitje:D? xD GVAAA xD • Luuk zegt (18:17): *Geen idee ik heb hem nog niet op ;d JOR DY! zegt (18:17): *xD Next: Wowwwwwww! IK BEN DE 100.00.00 BEZOEKER OP ZO'N SITE!!
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 28, 2009 12:23:41 GMT -5
Seems so surreal zegt: * Wowwwwwww! IK BEN DE 100.00.00 BEZOEKER OP ZO'N SITE!! What's Left Behind? zegt: *welke? *zotjes *zeg is op mijn foto 'gij crowdsurfer' *ofzo Next; Ik ben de banaan van je leven
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2009 12:28:28 GMT -5
Steff^^. zegt: Ik ben de banaan van je leven . Jennnnnifer zegt: whahah XD gva zeker? Steff^^. zegt: 'tis een lange zenéé Jaah - . - GVA
Next --> Ik,Jij...past toch éé =D
|
|
|
Post by saraaaah on Dec 28, 2009 15:47:09 GMT -5
~SARAAAH. {VAN DE VEN}// zegt: Ik,Jij...past toch éé [c=4]∂ α α η[/c] - zegt: wat bedoel je? ~SARAAAH. {VAN DE VEN}// zegt: Dat wij précies bij elkaar passen [c=4]∂ α α η[/c] - zegt: waar heb je het over? ~SARAAAH. {VAN DE VEN}// zegt: Weetje zelf ook wel [c=4]∂ α α η[/c] - zegt: neej ik weet niet wat je bedoelt ~SARAAAH. {VAN DE VEN}// zegt: Grapje, dit was opdracht van GVA forum i][c=4]∂ α α η[/c] - [/i] zegt: bestaat die weer?
Okee, uhm ff eentje bedenken ('aa)
Wist je dat mijn vader me heeft getongzoent.
|
|
|
Post by saraaaah on Dec 28, 2009 15:57:59 GMT -5
~SARAAAH. {VAN DE VEN}// zegt: Wist je dat mijn vader me heeft getongzoent puck zegt: jaa duh jou.? ~SARAAAH. {VAN DE VEN}// zegt: echt waar net puck zegt: ~SARAAAH. {VAN DE VEN}// zegt: ik ben helemaal verstijfd van angst is dat jou wel is overkomen? puck zegt: ?? uhmm nee ~SARAAAH. {VAN DE VEN}// zegt: Mijn vader moet in de gevangenis Gatver ik voel me niet goed puck zegt: waarom .? ~SARAAAH. {VAN DE VEN}// zegt: oke schatje Dit was opdracht van een forum puck zegt: okeeee stom mens
Je mag toch wel 2 achter elkaar , lol sorry had zin in okee ff nieuwe verzinnen
Zou je met mij samen naar helsinki willen gaan op huwelijksreis?
|
|
|
Post by saraaaah on Dec 28, 2009 16:14:07 GMT -5
sukkels niemand zegt hier wat
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 28, 2009 16:17:41 GMT -5
Ik wacht op een wonder, MSN wil niet aan >.<
|
|