|
Post by arghus on Dec 27, 2009 10:29:58 GMT -5
whahahah dit is egt veel te lang voor mensen om te lezen. Als ze zin hebben lezen ze waarschijnlijk alleen een klein stukje xD
|
|
|
Post by arghus on Dec 28, 2009 6:55:21 GMT -5
Deel 2 Previeuw:
Stacy doet haar ogen open. Waar is ze? Het laatste wat ze zich herindert is dat zij en Zoey de vier stenen in de vier gaten gestopt hadden, maar daarna niets... Ze kijkt om zich heen, waar is ze? Ze licht op een verhoging in een soort tempel die tussen bergen versolen lijkt td zitten. Wat is er gebeurt? Waarom is de onbekende bewaker niet hier? Hij is de enige die de vier werelden kan redden. Stacy voelt dat er iets niet klopt. Ze voelt een vreemde, kwade energie. Waar is deze plek? Aan de achterkant van de tempel bevind zich een trap. Stacy kijkt naar beneden wat is het hier hoog! Hoe Stacy ook kijkt ze kan de grond niet zien. Stacy kijkt naar de trap. Moet ze naar beneden? De trap lijkt eindeloos. Ze zet haar voet op de bovenste trede. Ineens klinkt er een stem: "zeg mij waar gij henen wilt en gij zult daar zijn". Stacy denkt even na. Waar moet ze heen? Dan antwoord ze: "breng mij naar de wereld van de wetenschap, breng mij naar huis"
Arghus
|
|
|
Post by arghus on Jan 10, 2010 8:01:02 GMT -5
Deel 2 is in forum (kijk bij verhalen board) het blijft stil hier mijn idee dat te lang is klopt zeker
|
|
|
Post by jordysx on Jan 17, 2010 13:13:29 GMT -5
MOD: Post alles in 1 topic.
Het tweede deel van (Door Tijd & Ruimte) [www.de4werelden.webs.com] :
Stacy doet haar ogen open. Waar is ze? Het laatste wat ze zich herindert is dat zij en Zoey de vier stenen in de vier gaten gestopt hadden, maar daarna niets... Ze kijkt om zich heen, waar is ze? Ze licht op een verhoging in een soort tempel die tussen bergen versolen lijkt td zitten. Wat is er gebeurt? Waarom is de onbekende bewaker niet hier? Hij is de enige die de vier werelden kan redden. Stacy voelt dat er iets niet klopt. Ze voelt een vreemde, kwade energie. Waar is deze plek? Aan de achterkant van de tempel bevind zich een trap. Stacy kijkt naar beneden wat is het hier hoog! Hoe Stacy ook kijkt ze kan de grond niet zien. Stacy kijkt naar de trap. Moet ze naar beneden? De trap lijkt eindeloos. Ze zet haar voet op de bovenste trede. Ineens klinkt er een stem: "zeg mij waar gij henen wilt en gij zult daar zijn". Stacy denkt even na. Waar moet ze heen? Dan antwoord ze: "breng mij naar de wereld van de wetenschap, breng mij naar huis". Als in een flits ziet stacy onder zich een beeld vormen. Het beeld komt steeds dichterbij. Alles word steeds scherper. Alles begint voor stacy's hoofd te draaien. Dam word alles zwart...
Stacy doet haar ogen open. Waar is ze? Stacy kijkt om zich heen. Ze is in een lege stalen ruimte. Ze kijkt op haar horloge. De letters zijn vreemd blauw verlicht. Dan valt haar oog op de datum: 12-03-2112. Wacht? 2112? Dat kan niet! Het is 2009! Wat is er toch aan de hand? Ineens schuift een stuk van de muur weg. Een vrouw in een vreemd wit pakje komt binnen lopen. De vrouw kijkt Stacy aan en zegt: "aah, de patient is wakker ik ben zuster 21538, sorry voor deze lege kamer maar het ziekenhuis zit helemaal vol. Goed, wil je iets te eten?" Stacy knikt en zegt: "graag mevrouw, maar mag ik u iets vragen welke datum is het vandaag?" De vrouw kijkt Stacy vreemd aan en zegt: ik ben niet mevrouw, maar ik ben zuster 21538. Wat je vraag betrefd je weet dat de tijd generator altijd de goede tijd aangeeft zelfs op dat vreemde antieke ding van jou." De zuster wijst op Stacy's horloge. "zoals je kunt zien is het 12-03-2112." Stacy valt van de ene verbazing in de andere. Wat is dit? Wat is er met haar gebeurt? Hoe kan het nu... hoe kan het 2112 zijn? Veel tijd om na te denken want de muur schuift weer open. Een vrouw die er precies het zelfde uitziet als de zuster komt binnen. De vrouw loopt naar de zuster toe en zegt: "etenspil 236k voor patient 2139546w?" De zuster kijkt de vrouw aan, neemt de pillen aan en zegt: "bedank zuster 25873" De zuster loopt naar Stacy toe terwijl de andere zuster de kamer uit loopt en bied Stacy de pil aan. "dit is de etenspil 236k de meest voedings rijke pil die we hier hebben" Stacy kijkt de vrouw vragend aan em zegt: "etenspil?" De vrouw kinkt en zegt: "etenspil 236k, de beste pil die er bestaat." Stacy doet de pil in haar mond. Er zit geen smaak aan de pil. Net als ze hier een opmerking over wil maken zegt de zuster: "slik de pil door." Stacy slikt de pil door en heeft meteen het gevoel dat ze heel veel gegeten heeft. "Dat voelt veel beter he?" zegt de zuster. Stacy knikt. "ik breng je wel in s-fase" zegt de zuster. Voordat stacy kan vragen wat ze hier mee bedoelt word alles zwart voor haar ogen...
Ik doe mijn ogen open... Wat is er gebeurt? De zuster staat voor me en zegt: "Ik heb je uit de s-fase gehaald, je hebt nu wel genoeg gerust..." Verward kijk ik de zuster aan, maar vragen stellen durf ik niet... Ik ben in de... toekomst? In 2112?? Dit is vreemd... Het voelt... Onwerkelijk? Dit kan niet? Het kan toch geen 2112 zijn? De zuster kijkt me aan en zegt: "Wilt u op de hoogt gebracht worden van het laatste nieuws?" Ik knik... De zuster pakt een afstands bediening en drukt op een knop... Meteen zie ik beelden voor mij ogen: geschiedenis van de eerste wereld editie 2009 tot 2112 uitgegeven... Meteen verschijnt er een boek... Nog een flits: Meer geheimen van het mysterieuze metaal... Dan zie ik een vreemd blauw kristal en allerlij teksten als: Het metaal heet: Terberiax... Het mysterie van de mijnen draait om een blauw kristal... Explosief en uiterst gevaarlijk metaal... "Ik denk dat ik genoeg weet'' zeg ik tegen de zuster... Dat is natuurlijk niet waar, maar ik vind het eng die beelden... Die zo voor me verschijnen...
|
|