|
Post by arghus on Dec 27, 2009 8:52:19 GMT -5
Het kijken naar anubis + het hebben van anubis spullen was bijna verboden door mijn ouders. Ik hoorde ze er over praten en mn moeder ging vragen stellen. Mijn ouders hebben een hekel aan alles waarin magie of vreemde dingen voorkomen en als ze anubis gaan googelen zullen ze anubis zeker niet meer accepteren. IK heb ze het anubis verhaal verteld zonder magie, geesten etc. maar wat moet ik nu doen?
Arghus
|
|
|
Post by saraaaah on Dec 27, 2009 14:53:44 GMT -5
Als je ouders van je houden accepteren ze dat je van anubis houd! echt waar! Vertel maar eens hoe leuk je het vind! Dan accepteren ze het wel hoor!
|
|
|
Post by Miirjamm. on Dec 27, 2009 15:10:08 GMT -5
Luister maar naar de wijze woorden van onze saartje (l) Maaar ik denk ook wel dat als je verteld dat je het echt heel erg leuk vind enzo en dat het gewoon iets van jou is enzo! Of laat ze een keer meekijken! (alshetweerbegint) of op nickelodeon.nl ofso ~! dan zullen ze mischien zelf ook beseffen dat het gewoon een serie is waar naar jij met veel plezier kijkt mischien helpt het (aa') .xx
|
|
|
Post by Fabilicious on Dec 27, 2009 15:39:45 GMT -5
Misschien kan je eens vragen aan je ouders waarom ze er zo aan een hekel aan hebben ? & zeg dat je het gewoon zo super leuk vind nzo , zoals Sarah & Mirjam zeggen ;D
|
|
|
Post by easira on Dec 27, 2009 16:11:37 GMT -5
Laat ze eens anders een keer kijken ofzo.
|
|
lalalalucien
Junior Member
Lucien is gewoon focking lekker mensen. <3
|
Post by lalalalucien on Jan 1, 2010 11:42:08 GMT -5
Anubis is al helemaal geen magie ofzo, Anubis is juist een mysterie, oke er komen wel geesten in voor ofzo.. maar dat is voor de spanning. Vroeger toen wij kleine kleutertjes waren hadden wij toch ook onze geheimzinnige clubjes en zelfbedachte mysteries. Waren ze daar ook tegen?
|
|
|
Post by saraaaah on Jan 4, 2010 7:20:59 GMT -5
En eigenlijk is Anubis best wel leerzaam Er zit ook allemaal geschiedenis is en ik heb er ook veel van geleerd!
|
|
PRECiOUSZ
Member
Loek Beernink ; foreverthebest.'<33
|
Post by PRECiOUSZ on Jan 10, 2010 8:24:51 GMT -5
Precies, het verbieden is zo dom, laten ze je wel naar series als gtst enz, kijik?
|
|
ibtissam
Junior Member
icon by hagar
|
Post by ibtissam on Jan 10, 2010 8:27:24 GMT -5
Precies, het verbieden is zo dom, laten ze je wel naar series als gtst enz, kijik? Daar komen toch geen geesten in voor ?
|
|
|
Post by arghus on Feb 10, 2010 10:12:25 GMT -5
|
|