|
Post by Pinkglossed on Dec 27, 2009 9:59:11 GMT -5
Heeft iemand van jullie een idee, suggestie, opmerking of kritiek? Laat het weten
|
|
|
Post by arghus on Dec 27, 2009 11:06:51 GMT -5
ehh voor het verhalen topic is het mogelijk om de topics in 2 delen te doen: aan de ene kant het verhaal en aan de andere kant de reactie ipv. als bi j de oude GVA na een week de reacties te verwijderen want dan ben je, je reacties kwijt
|
|
|
Post by Celine on Dec 27, 2009 11:09:51 GMT -5
Misschien zo'n ding waarbij je de ongelezen topics kan zien ;D Kweet niet of dat kan want misschien is dat te moeilijk ofzo, maar tzou wel tof zijn ;D
|
|
|
Post by Pinkglossed on Dec 27, 2009 11:17:51 GMT -5
ehh voor het verhalen topic is het mogelijk om de topics in 2 delen te doen: aan de ene kant het verhaal en aan de andere kant de reactie ipv. als bi j de oude GVA na een week de reacties te verwijderen want dan ben je, je reacties kwijt Kan je niet je bericht bewerken en dan de nieuwe delen daar posten? Je hoeft dan alleen op 'modify' te drukken rechtsboven je topic en dan kan je daar je berichten bewerken. Zo krijg je de verhalen boven en de reacties onder Als het verder niet lukt moet je me maar even een persoonlijk berichtje sturen dan lossen we 't wel op. Misschien zo'n ding waarbij je de ongelezen topics kan zien ;D Kweet niet of dat kan want misschien is dat te moeilijk ofzo, maar tzou wel tof zijn ;D Working on it!
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 28, 2009 10:51:40 GMT -5
Misschien een verjaardagskalender, en dat je dan kunt zien wie jarig is xD
|
|
|
Post by Pinkglossed on Dec 28, 2009 10:52:49 GMT -5
Misschien een verjaardagskalender, en dat je dan kunt zien wie jarig is xD Bestaat al, kijk maar bij kalender
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 28, 2009 11:32:12 GMT -5
Ik weet terug wat ik gisteren vergeten was en dus niet gepost had
Dat krantje dat we hadden! Ik ben de naam vergeten ;x Maar dat was superleuk :'3
|
|
|
Post by Pinkglossed on Dec 28, 2009 11:33:49 GMT -5
Ik weet terug wat ik gisteren vergeten was en dus niet gepost had Dat krantje dat we hadden! Ik ben de naam vergeten ;x Maar dat was superleuk :'3 Ohja! Wat stond er ook alweer in?
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 28, 2009 11:37:50 GMT -5
Ehh, nieuws over Anubis, reclame voor stories en aanvragtopics ofzo xD
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2009 11:45:21 GMT -5
Het vliegend schandaal was dat toch?
|
|