|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2009 17:21:24 GMT -5
Praat hier over de hitkrant. Ik vind echt dat ze weer een poster erin moeten droppen van bijv Lucien Ik heb pas 1 POSTER van Luc!
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 27, 2009 17:29:35 GMT -5
Ik vind hem veel leuker dan de Joepie, daarin staan tenminste posters van Shia, Alex en HHA. En er staan ook niet zo'n grove roddels in.
|
|
|
Post by easira on Dec 27, 2009 17:34:55 GMT -5
Ik heb een abbo op de hitkrant! Wel een leuk blad
|
|
vampire
Member
Watashi no namae wa Ellen desu
|
Post by vampire on Dec 28, 2009 6:38:06 GMT -5
Ik hou van de Hitkrant! De posters zijn zalig, Kim is erg handig net als Tanja, ...
En er staan inderdaad niet zo'n stomme roddels in als bij de Joepie het geval is. 8-l
|
|
|
Post by Miirjamm. on Dec 28, 2009 6:55:44 GMT -5
ikhouookvanhitkrant <3 heb abbo (aa') ooh lovelyblad altijd super veel en leuke posterss (aa') best vaak van HHA toen! nu iets minder! maar goed laatst stond de film poster er in en zo'n iets met luuc ;d dus ik vind echt super leuk blad (aa')
|
|
|
Post by ratteke95 on Dec 29, 2009 4:47:48 GMT -5
Kun je hitkrant kopen in België? Ik heb hem nog nooit zien liggen in de winkels hier en ik zou graag eens de hitkrant kopen.
|
|
|
Post by saraaaah on Dec 29, 2009 6:35:58 GMT -5
JAJAJAJA. HK is echt zo geweldig x] En ik heb al heel erg veel postertjes van hha ['aa] Alsnog vind ik dat ze er meer in moeten doen We kunnen we klaagberichtjes sturen naar de hitkrant, ['aa] Oeehja. das coel. xx
|
|
|
Post by Luuk on Dec 29, 2009 6:57:01 GMT -5
Ik vind dat wel een leuk tijdschrift :]
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 29, 2009 10:21:24 GMT -5
Kun je hitkrant kopen in België? Ik heb hem nog nooit zien liggen in de winkels hier en ik zou graag eens de hitkrant kopen. In sommige winkels, onder andere de IMS (International magazine store)
|
|
MARiJE
Member
sometimes is goodbye a new start.
|
Post by MARiJE on Dec 29, 2009 17:30:44 GMT -5
Als het goed is kun je ze gewoon kopen in België. (: Maar dan wel bij speciale stores indd. Boekhandels etc. Hier in Nederland kun je ze gewoon overal in de supermarkten + boekhandels etc. kopen!
Hitkrant is echt een gaaf blad! Én ze doen er toch nog best vaak Anubis in! Vooral dat interview met Lucien vond ik echt grappig, dat hij een keer van school geschorst werd! Haha arme Lucien!
|
|
|
Post by xveeroo on Dec 30, 2009 5:26:14 GMT -5
Hitkrant is echt leuuuk. ik heb ook abbo ^^. & er komt idd veel in over anubis, maar nu echt niet meer.
|
|