|
Post by funkyfabulous on Jan 1, 2010 8:12:04 GMT -5
ik heb een abbo ;p hihi
|
|
lalalalucien
Junior Member
Lucien is gewoon focking lekker mensen. <3
|
Post by lalalalucien on Jan 1, 2010 14:54:10 GMT -5
Echt een leuk blad, me vriendin heeft abbo en houdt niet van anubis dus krijg altijd posters van haar gedonneerd. <3
Alleen zo'n interview van Lucien wil ze niet geven, omdat er aan de achterkant blijkbaar iets interessants stond.
Wij lezen altijd de hitkrant in de klas met de jongens achter ons.. die willen altijd die verhaaltjes over sex lezen. x'D
Ik vind het alleen niet funny, die mensen ontdekken Justin Bieber, en ineens staat iedere week Justin Bieber in de hitkrant. I don't like Justin, vind dat ie een zeik stem heeft.. hij heeft wel de looks mee moet ik zeggen. :$
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 11, 2010 14:32:11 GMT -5
Ik ben ook niet zo'n fan van Justin Bieber ;p hij heeft de afkorting van de Jonas Brothers gejat
|
|
|
Post by E. on Jan 11, 2010 15:41:05 GMT -5
Er zitten vaak wel leuke posters in. Maar nu niet zoveel Anubis meer. De laatste poster van Anubis was de filmposter.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 12, 2010 14:53:16 GMT -5
Ja indd^^ Maar je kan nu ook posters aanvragen, via zo'n mailadres. Kweet 'm ff niet uit me hoofd :$ misschien ga ik dat eens doen ;3
|
|
|
Post by ella on Jan 16, 2010 8:14:42 GMT -5
Ok koop hem af en toe als er iets leuks in staat of ik krijg een poster van mijn vriendin die er ook een abbo op heeft.
|
|
|
Post by E. on Jan 16, 2010 10:48:36 GMT -5
Ja indd^^ Maar je kan nu ook posters aanvragen, via zo'n mailadres. Kweet 'm ff niet uit me hoofd :$ misschien ga ik dat eens doen ;3 Vraag er een van Sven!
|
|
|
Post by Pinkglossed on Jan 19, 2010 14:06:45 GMT -5
Hmm ik hou er niet zo van, het meeste wat je in de HK leest lees ik op internet. Maar de posters zijn wel leuk.
|
|