|
Zoobis
Dec 27, 2009 17:25:46 GMT -5
Post by bouklucien on Dec 27, 2009 17:25:46 GMT -5
Home Hey, Zoobis is een verhaal dat is gebaseerd op twee jeugdserie`s waar ik gek op was en ben, namelijk Zoop en het huis Anubis wat we voor het gemak even Anubis noemen. Zoop heeft zich afgespeelt in Ouwehands Dierenpark in Rhenen waar acht jongeren werden gevolgd in hun interne opleiding tot dierenverzorger. Anubis speelt zich af in een internaat dat Anubis heet. Dit internaat draagt een eeuwen oud mysterie met zich mee. De acht bewoners van het huis Anubis komen ieder op hun eigen manier in aanraking met dat mysterie. Deze twee serie`s vormen de basis voor Zoobis. De bewoners -die elkaar in dit verhaal nog niet kennen- uit het internaat zijn de opvolgers van de rangers die we in Zoop bezig zagen. We gaan een ranger in het bijzonder volgen, wie dat is zal deze ranger zelf onthullen onder het kopje, Even voorstellen op de website www.everyoneweb.com/zoobisDan rest mij alleen nog te zeggen, veel leesplezier!! Owja voor dat ik het vergeet, er komt de volgende dag pas een nieuwe update als er drie of meer berichtjes in het gastenboek staan. In het weekend komen er twee update`s mits er drie of meer reacties in het gastenboek of dit topic staan. Ik zal al posts blijven plaatsten op de website en dan hier vermelden dat ik gepost heb. Veel leesplezier!! Bouk
|
|
|
Zoobis
Dec 27, 2009 17:30:18 GMT -5
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2009 17:30:18 GMT -5
Dit verhaal volgde ik ook via je site
|
|
|
Zoobis
Dec 28, 2009 12:45:30 GMT -5
Post by arghus on Dec 28, 2009 12:45:30 GMT -5
zoobis, ik zag de titel en ik dacht even kijken. Ik ben voor mezelf even aan het bedenken wat ik er van vind. Persoon vind ik de link van Anubis en Zoop wat vreemd en hij verhaal linkt ook wat meer naar zoop (dierentuin etc.). Ik vind het persoonlijk wel grappig gedaan alleen het zit gewoon heel makkelijk in elkaar met dingen als: Nienke Beerink etc. wat natuurlijk gewoon een combinatie is van personage naam en achternaam van de acteur/actrice. Ik vind dat dit eigenlijk geen anubis maar een zoop verhaal is. Maar goed succes met schrijven ik zal het volgen en kijken wat ik er van vind.
Arghus
|
|
|
Zoobis
Jan 1, 2010 8:28:40 GMT -5
Post by bouklucien on Jan 1, 2010 8:28:40 GMT -5
zoobis, ik zag de titel en ik dacht even kijken. Ik ben voor mezelf even aan het bedenken wat ik er van vind. Persoon vind ik de link van Anubis en Zoop wat vreemd en hij verhaal linkt ook wat meer naar zoop (dierentuin etc.). Ik vind het persoonlijk wel grappig gedaan alleen het zit gewoon heel makkelijk in elkaar met dingen als: Nienke Beerink etc. wat natuurlijk gewoon een combinatie is van personage naam en achternaam van de acteur/actrice. Ik vind dat dit eigenlijk geen anubis maar een zoop verhaal is. Maar goed succes met schrijven ik zal het volgen en kijken wat ik er van vind. Arghus Hey het klopt dat het meer zoop is maar met het gegeven zoop kan ik meer. De personages uit het huis Anubis vindt ik leuker dan die uit de serie zoop. Daarom is het deze combi geworden -x- Bouk Heb trouwens weer gepost op de website
|
|
|
Zoobis
Jan 7, 2010 13:00:11 GMT -5
Post by arghus on Jan 7, 2010 13:00:11 GMT -5
okeej ik ga even lezen
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3