|
Post by arghus on Dec 28, 2009 12:41:44 GMT -5
Wat denken jullie ervan om samen 1 groot mooi verhaal te gaan schrijven. Ik begin met een stukje en de volgende schrijft verder - daarna gaat er weer iemand verder. ---------------------------------------------------------------------------------------
Ze doet haar ogen open. Wat is er gebeurt? Waar is ze? Veel vragen schieten door haar hoofd. Ze kan niet meer helder denken. Alles wat ze heeft meegemaakt het is zo veel, zo veel... Waarom kan haar leven niet normaal zijn? Waarom is ze niet normaal geboren? Waarom is ze wie ze is? Waarom is ze:...
|
|
|
Post by Imke on Dec 31, 2009 8:03:17 GMT -5
...Helemaal alleen, in die kleine donkere kamer. In haar gedachten denkt ze terug en hoe het allemaal is begonnen, maar bedenkt zich dat ze dat allemaal even niet meer weet. Ze is helemaal alleen, maar waar? Wie heeft haar hier naar toe gebracht, en wat wil die ene man in de deuropening van haar, een klein streepje licht val op haar gezicht ...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 31, 2009 11:58:43 GMT -5
...'W-wat doe ik hier?' komt er uit m'n mond. De man zwijgt en loopt weer weg. Hij moest mij zeker checken of ik niet weg was of zo... 'Hallo, hoe kan ik nou weg?' denk ik in mezelf. 'Ik zit hier harstikke vast met touw dat nog harstikke schuurt ook.' Ik probeer het touw los te krijgen, maar het zit echt heel goed vast. De man heeft de deur op en kier gelaten, waardoor ik gelukkig niet helemaal meer in het donker zit. Ik kijk naar het raam. Er zit een heel klein ieniemienie gaatje waar ik doorheen kan kijken. Het ziet er guur uit...
|
|
|
Post by arghus on Jan 2, 2010 14:49:16 GMT -5
Het is donker... Heel donker. Ik ben bang. Ik kijk om me heen. Wat moet ik doen? Waar moet ik naar toe? Wat gaat er gebeuren? Ik weet het niet! Wie is die man? Wat wil hij van me? Dan ineens klinkt er een schot gevolgt door een knal...
|
|
|
Post by lucienisthebest on Jan 4, 2010 11:11:05 GMT -5
Door de kamer. Wat was dat? Ik ben nu echt bang. Wat zullen al mijn vrienden, familie en de rest denken als ik niet thuis ben. Alle gedachten schoten door mijn hoofd. Ik ben zo moe maar ik durf niet te slapen.
|
|
|
Post by arghus on Jan 19, 2010 17:50:29 GMT -5
Er kan zoveel gebeuren tijdens mijn slaap... hoe zal het zijn als ik wakker word... wat staat me te wachten... waarom ben ik hier???
|
|
|
Post by lucienisthebest on Jan 20, 2010 10:13:14 GMT -5
En als ik wel ooit wakker word. En als ik wakker wordt of ik hier nog wel zou zijn? Zoveel vragen maar allemaal onbeantwoord dacht ik. De man komt en kijk me eng aan. Ik probeer te gillen maar er komt geen geluid uit...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 6, 2010 10:44:55 GMT -5
..."Er zal je niets gebeuren hoor, meisje", zegt de man. En hij loopt weer weg. Ja hoor, laat mij maar weer achter...
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 9, 2010 11:42:09 GMT -5
Opeens tikt een engeltje op m'n raam. 'Doe open! Doe open!' Roept ze zacht.
|
|
|
Post by arghus on Mar 10, 2010 2:33:28 GMT -5
Ik doe het raam open... ik hoor een vreemd geluid en dan zijn mijn ogen ineens open... ik was in slaap gevallen! "doe open" ik hoor echt iemand roepen! Dat is April! Ik begin te schreeuwen "april help me!" De man komt teur bind me vast en doet tape op mijn mond... "wat is er gebeu.." dat was de stem van April weer... dan ineens klinkt een gil...
|
|