|
Post by steffke1 on Dec 28, 2009 13:12:12 GMT -5
Fabian ondekt een nieuw mysterie in het huis anubis, er dwaalt een Meisje rond in het huis,Een horrormeisje die de bewoners één na één vervloekt met verdwijningen tot vervolg.Er is uiteindelijk maar één oplossing om het meisje terug te laten rusten.Het mysterie helemaal uitspelen , maar het meisje wordt steeds enger & gevaarlijker.Zal iemand de bewoners kunnen redden?Of zal het horrormeisje heel het huis vervloeken?
Lees alles hier
|
|
|
Post by easira on Dec 28, 2009 13:15:41 GMT -5
Ben benieuwd naar het verhaal
|
|
|
Post by jordysx on Dec 28, 2009 13:28:12 GMT -5
Ik ben benieuwd! Al vind ik dat coma erg gejat van Anubis zelf. Maak er de Araskafet-ziekte van. (ff verzonnen) xD, maar iets anders
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2009 13:32:36 GMT -5
Ik ben benieuwd! Al vind ik dat coma erg gejat van Anubis zelf. Maak er de Araskafet-ziekte van. (ff verzonnen) xD, maar iets anders Ik dacht eerst versteningen xD Maar dat was PD7Z xD & Dan coma en dat vond ik ook niet echt zo mega daarom had ik nog onder geschreven,Veranderingen mogelijk, Nu is het verdwijningen xD -Kan ook nog aangepast worden xD-
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2009 14:24:31 GMT -5
Ben benieuwd naar het verhaal
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2009 16:27:14 GMT -5
Ik ben echt blij dat we al een paar reacties hebben... Ik begin zo snel mogelijk met typen
|
|
|
Post by arghus on Dec 29, 2009 8:47:56 GMT -5
succes met schrijven ik ben benieuwd
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 29, 2009 11:34:31 GMT -5
Ik ben al heel blij met al die reacties die ik tot nu toe heb gekregen..DANKJE
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 29, 2009 13:23:33 GMT -5
Hoofdstuk1;Deel1 '3,2,1...Gelukkig Nieuwjaar!'Riepen de Anubisbewoners blij door de woonkamer."En...hier zijn lekker koekjes!"riep Patricia fier.Appie nam een hap van een koekje en spuugde het meteen weer uit."Wat is dat?"Vroeg hij toen aan Patricia."Zelfgemaakte koekjes.."zei Patricia een beetje verlegen.De Andere keken verdacht naar de koekjes."Die koekjes zijn overheerlijk!"riep Appie toen plots.Patricia voelde zich opgelucht en begon meteen te gieren."Appie,ik dacht echt dat jij ze slecht vond!"zei Patricia toen een beetje lachend."Fabian,Telefoon!"riep Victor die door de deuropening kwam."Wie belt me nou op 1januari?"dacht Fabian die de trap al rustig opliep."Hallo?"vroeg Fabian een beetje zachter aan de telefoon."Let op...Er schuilt gevaar.Het nieuwe jaar,het nieuwe jaar wordt een jaar vol ongeluk!Er is iemand nieuw in jullie..."Hoorde Fabian langs de telefoon."Opgehangen!"riep Fabian toen luidt.
-->Het is kort,omdat er nog mensen komen('Hopelijk') die deze topic nog niet ontdekte en dan meteen kunnen oppikken<--
|
|
|
Post by saraaaah on Dec 29, 2009 13:57:30 GMT -5
Whieee Steff echt super leuk! Ben nu al benieuwt naar het volgende stukje! <3.
|
|
|
Post by Romyluuc on Dec 29, 2009 14:02:38 GMT -5
Super
|
|