|
Post by Starbucks on Dec 29, 2009 14:14:58 GMT -5
Great (:
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 29, 2009 14:26:14 GMT -5
Dankje Sarah,Romy & Dorien voor de reactie's Morgen zeker meer.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 29, 2009 16:18:03 GMT -5
Spannend stukje!!
|
|
|
Post by jordysx on Dec 29, 2009 16:50:55 GMT -5
Leuk! maaruhm.. ik wil niet discrimineren, he! maar opgehaakt is volgens mij Belgisch.. Ik zou zeggen '' Opgehangen '' omdat ik NL ben, en dat vind ik soms wat raar lezen. maar verder al een leuk begin!
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 2:13:16 GMT -5
Leuk! maaruhm.. ik wil niet discrimineren, he! maar opgehaakt is volgens mij Belgisch.. Ik zou zeggen '' Opgehangen '' omdat ik NL ben, en dat vind ik soms wat raar lezen. maar verder al een leuk begin! Heb ik ook al aangepast De bewoners zijn namelijk ook nederlands xD Bedankt trouwens voor de Reactie & Jennifer jij ook bedankt éé
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 2:42:47 GMT -5
Hoofdstuk1 ; Deel 1(2)'Fabian?Gaat het?'Vroeg Victor die naast Fabian was komen staan en een arm om z'n schouder legde."Er is helemaal niets.."antwoordde Fabian en rende weer naar beneden.Beneden aangekomen stonden de Andere Anubis-bewoners al te dansen,Kilo's chips te eten & Liters Cola te drinken."Wie was het?"vroeg Nienke bezorgd aan Fabian."Het was een man,een man die iets vertelde dat er gevaar is."vertelde Fabian."En wat voor gevaar?"Vroeg Nienke meteen bezorgd."Ik weet er niets van,de telefoon werd Opgehangen."vertelde Fabian.Ondertussen waren Jeroen & Appie begonnen aan hun jaarlijkse (Vr)eetwedstrijd. "Appie!"riep Amber blij vanuit de bank.Appie at in een paar seconde 3Pannenkoeken , 20koekjes & een stuk slagroomtaart. Jeroen daarentegen was na een paar seconde weeral groen gedraaid en naar het toilet gelopen."Appie is de winnaar!"Riep Appie blij."Nee!SuperAppie is de winnaar"riep Amber toen.Ze feesten lekker door tot wanneer ze een schreeuw hoorden van Victor."Victor?"riep Mick die de trap al haastig opliep.De bewoners volgden zeer snel achter elkaar, tot aan de badkamerdeur. "Wat we hier tegenkomen is misschien niet bestemd voor kindjes onder de 18jaar,sorry,Jeroen"lachte Appie."Jeroen?"Dacht Noa toen."Jeroen!Hij is verdwenen"Riep ze toen zeer luid.Mick was het beu en opende de Badkamerdeur met een harde duw,wat ze daar aantroffen hadden ze zelfs niet willen bedenken!Jeroen lag halfdood in de badkamer. __Foutjes mag je altijd reageren__ Het stukje is al iets langer als het vorige
|
|
|
Post by saraaaah on Dec 30, 2009 4:01:04 GMT -5
Omg whahaha Jordy. ;$ Laten we jou eens een Belgisch verhaal schrijven! Verder super spannend steff! Heb nu alweer zin in het 3e stukje!
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 4:01:58 GMT -5
Merci Saraaaah <3
|
|
|
Post by xveeroo on Dec 30, 2009 5:58:38 GMT -5
woow, zo spannend geschreven. Echt goed!
|
|
|
Post by Romyluuc on Dec 30, 2009 7:32:33 GMT -5
Super
|
|
|
Post by easira on Dec 30, 2009 13:00:47 GMT -5
Spanned! I love it <3
|
|