|
Post by arghus on Dec 27, 2009 8:24:45 GMT -5
Combinatie van Humor & Spanning? Ik ben erg benieuwd
|
|
balloon
Junior Member
It's Just like Old times..... (A)
|
Post by balloon on Dec 27, 2009 15:48:26 GMT -5
Er was laatst ook nieuws dat ze bij rtl Boulevaard zouden zijn maar ik kan het niet terug vinden weet iemand mischien waar ik het terug ga zien? :$
|
|
|
Post by easira on Dec 27, 2009 16:41:33 GMT -5
Ik ga niet naar de film Maar koop hem wel later op dvd. Vind het jammer dat Sven in deze film niet meespeelt.
|
|
|
Post by Missiieey on Dec 27, 2009 17:18:09 GMT -5
Ik heb hem nog niet gezien, dus heb ik paar vragen voor degene die hem wel hebben gezien: - Komen Patricia en Joyce alleen maar terug uit Amerika voor de verjaardag? - Hoe is de verhouding tussen Mick, Joyce en Sophie
|
|
|
Post by Miirjamm. on Dec 27, 2009 17:58:26 GMT -5
@missiey: Jaa precies die dingen wil ik ook weten!maar het schijnt gewoon een los verhaal te zijn ofso? maar het is toch verwarrend me zusje gaat er morgen heen*ikbenjaloers* pff ik wil hem ook zien maar heb geen tijd :S
|
|
balloon
Junior Member
It's Just like Old times..... (A)
|
Post by balloon on Dec 28, 2009 3:41:34 GMT -5
Hier een klein stukje over de film mening van Loek: Beernink: ''Nu kon ik echt de stoere en zelfstandige kant van Nienke laten zien. Ze gaat haar eigen weg en dat vond ik heel leuk om te spelen. In de tv-serie zou Nienke nooit op de voorgrond treden.'' De jonge actrice vervolgt: ''Ik was helemaal niet tevreden over mezelf in de eerste film. Ik heb toen de kracht van Nienke niet laten zien, vind ik.''
In het vervolg revancheert de filmster zich. ''Ik vind dat we met zijn alleen iets moois hebben neergezet. De film is anders dan de vorige, met een leuker en veel spannender verhaal. Mensen hoeven daarom niet bang te zijn voor wéér een Anubisfilm. En kijkers die al vier seizoenen Anubis op tv kijken, willen we evenmin teleurstellen.''
Kevin: Al onze levens zijn in gevaar. We kunnen allemaal de dupe worden van de vampier. Daarom is de film ook nog eens spannender dan de tv-serie, waarin alleen het leven van Noa in gevaar is'', vertelt de 22-jarige Kevin Wekker, die ruim een jaar geleden de rol van Appie overnam in de tv-serie Het huis Anubis van Nickelodeon.
Voor Wekker is het dus zijn speelfilmdebuut. ''Ik heb anderhalf uur met open mond naar het witte doek gestaard'', lacht Wekker na het zien van het resultaat.
Al onze levens zijn in gevaar. We kunnen allemaal de dupe worden van de vampier. Daarom is de film ook nog eens spannender dan de tv-serie, waarin alleen het leven van Noa in gevaar is'', vertelt de 22-jarige Kevin Wekker, die ruim een jaar geleden de rol van Appie overnam in de tv-serie Het huis Anubis van Nickelodeon.
Voor Wekker is het dus zijn speelfilmdebuut. ''Ik heb anderhalf uur met open mond naar het witte doek gestaard'', lacht Wekker na het zien van het resultaat.
|
|
|
Post by Luuk on Dec 28, 2009 5:20:35 GMT -5
Leuk Dus er zou nog een anubis film kunnen komen?
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2009 5:42:29 GMT -5
Ik heb hem nog niet gezien, dus heb ik paar vragen voor degene die hem wel hebben gezien: - Komen Patricia en Joyce alleen maar terug uit Amerika voor de verjaardag? - Hoe is de verhouding tussen Mick, Joyce en Sophie Patricia & Joyce spelen mee in de film(Er wordt niets gezegt over Amerika) & De verhouding is dat Mick met Sophie heeft & Joyce dan maar alles met Patricia doet,
|
|
|
Post by Miirjamm. on Dec 28, 2009 9:42:53 GMT -5
|
|
MARiJE
Member
sometimes is goodbye a new start.
|
Post by MARiJE on Dec 28, 2009 13:45:10 GMT -5
Ik moet hem ook nog steeds kijken! Maar ik heb er nog geen tijd voor gehad.. Ik zal er binnenkort wel snel heen gaan! (:
|
|
|
Post by Celine on Dec 28, 2009 19:28:02 GMT -5
wooooow, patricia's haar is echt bruin daar o.o
|
|