PRECiOUSZ
Member
Loek Beernink ; foreverthebest.'<33
|
Post by PRECiOUSZ on Dec 29, 2009 8:41:36 GMT -5
ff on-topic: Anubis was inderdaad bij Rtl-boulevard dat kun je op youtube opzoeken en dan moet je vooral letten op het interview met Vreneli. Ze zagen er wel heel mooi uit op de premiere, ik vond alleen Loeks schoenen minder, haha XD terug on-topic: De film is echt keileeuk! Ik heb me echt rotgelachen, zoveel humor echt geweldig. De acteurs spelen echt kei-goed! Ze zijn gegroeid sinds vorig jaar Love these people'<3
|
|
|
Post by Luuk on Dec 29, 2009 8:42:48 GMT -5
Wat is de link van dat filmpje of iets
|
|
|
Post by Missiieey on Dec 29, 2009 11:04:07 GMT -5
Ik heb hem nog niet gezien, dus heb ik paar vragen voor degene die hem wel hebben gezien: - Komen Patricia en Joyce alleen maar terug uit Amerika voor de verjaardag? - Hoe is de verhouding tussen Mick, Joyce en Sophie Patricia & Joyce spelen mee in de film(Er wordt niets gezegt over Amerika) & De verhouding is dat Mick met Sophie heeft & Joyce dan maar alles met Patricia doet, Wat stom, Ik haat het echt dat ze het verhaal los van de serie hebben gemaakt, want nu klopt het gewoon niet.
|
|
balloon
Junior Member
It's Just like Old times..... (A)
|
Post by balloon on Dec 29, 2009 11:56:38 GMT -5
|
|
|
Post by aninkatjee on Dec 29, 2009 14:15:52 GMT -5
Ik vond dit de beste film van anubis! Hij was supper spannend en soms wel wat griezelig ;D En ook super grappig. En ook een super verhaal
|
|
|
Post by E. on Dec 30, 2009 6:33:49 GMT -5
Ik vond de film echt leuk! Alleen klopte iets niet: Waarom heette Fabian opeens weer Fabian terwijl hij zich eerst als Berend voor moest doen? Maar verder was de film super, wel jammer dat Jeroen niet meespeelde.
|
|
PRECiOUSZ
Member
Loek Beernink ; foreverthebest.'<33
|
Post by PRECiOUSZ on Dec 30, 2009 8:50:15 GMT -5
Ik vond de film echt leuk! Alleen klopte iets niet: Waarom heette Fabian opeens weer Fabian terwijl hij zich eerst als Berend voor moest doen? Maar verder was de film super, wel jammer dat Jeroen niet meespeelde. De film staat los van de serie, dat is voor de mensen die anubis niet kennen zodat zij de film ook zonder moeite kunnen volgen
|
|
balloon
Junior Member
It's Just like Old times..... (A)
|
Post by balloon on Dec 30, 2009 12:17:05 GMT -5
|
|
|
Post by lucienisthebest on Dec 31, 2009 5:27:58 GMT -5
ben gister geweest. ik vond de eerste film leuker
|
|
|
Post by funkyfabulous on Jan 1, 2010 7:19:18 GMT -5
ik zeg elke keer dat ik morgen ga maar dan vergeet ik het steeds weer ;p maar ze zeggen dat de 1e film spannender is dan de 2e en ik vind spannend leuk dus ik denk dat ik de 1e dan ook leuker vind ;p maar eerst maar even kyken haha
|
|
lalalalucien
Junior Member
Lucien is gewoon focking lekker mensen. <3
|
Post by lalalalucien on Jan 1, 2010 9:49:42 GMT -5
Ik vond deel 2 leuker, maar dat komt gewoon omdat Juultje, Marije, Rianne, Sara, Karlien en Melissa daarin figureren. Heb het hele bioscoop bij elkaar geschreeuwd van het lachen omdat ik hun zag. XD
|
|