|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 6:04:44 GMT -5
Ik hoorde geschreeuw van boven komen en liep erheen. "wat is hier gebeurt."vroeg ik.
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 6:07:13 GMT -5
"Ik kan niet timmeren" zei ik met mijn duim in mijn mond. Niet begrijpend keek Clémence me aan en ik liet haar de spijker die half scheef in de muur zat zien.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 6:09:42 GMT -5
"zou ik je helpen ik ben net klaar met mijn mijn kamer."vroeg ik.
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 6:11:53 GMT -5
"Ja graag" zei ik. "de klok moet dus daar hangen, maar de spijker zit nu scheef" Ik gaf de hamer aan Clémence die heel gemakkelijk de spijker weer recht timmerde. "Dankje" zei ik "de rest lukt me zelf wel, want de posters kunnen met plakband vast"
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 6:14:08 GMT -5
"ok, alsjeblieft. Ik ga weer terug naar mijn kamer."zei ik en liep Edrienne's kamer uit.
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 6:17:46 GMT -5
Uiteindelijk hingen al mijn Zac Efron posters op de muur en m'n kleren in de kast. Op het bureau had ik al mijn make-up spullen, foto's en sieraden neergelegd. Nu alleen nog de deur. Ik hing aan de buitenkant een bordje met een foto van een hondje. Met mooie roze stiften schreef ik er bij: Hier slapen Edriënne en Bouk, betreden op eigen risico. Zo nu alleen nog m'n wii aansluiten die ik stiekem van thuis had meegenomen. "Klaar" zei ik vrolijk naar een paar minuten. Daarna liep ik naar beneden om te vragen of iemand met mij op de wii wilde spelen.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 6:25:37 GMT -5
Ik zat op mijn kamer rustig Harry potter te kijken op mijn laptop toen Edriënne binnen kwam. "He, Dus hier slaap jij."zei ze. "Jaah, Hier slaap ik."zei ik. "Je hebt helemaal geen posters."zei Edriënne. "Nee, ben ik thuis vergeten.."zei ik. "je mag wel wat van mij lenen."zei Edriënne. "Kunnen we meteen Wiien,"
|
|
|
Post by lucienisthebest on Dec 31, 2009 6:28:31 GMT -5
Jaaa wiien!!! Welk spel gaan we spelen.
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 6:29:43 GMT -5
Vrolijk huppelde ik naar m'n kamer. "Kijk eens" zei ik en ik haalde wat posters tevoorschijn. "De Jonas Brothers, Zac Efron, Justin Bieber, er ligt nog veel meer dus zoek maar uit" zei ik. Ook Laura kwam mee naar boven. "Ik heb Mario Party 8, pas nieuw gekocht" zei ik vrolijk tegen Laura.
|
|
|
Post by lucienisthebest on Dec 31, 2009 6:31:01 GMT -5
Wow wat heb jij coole posters
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 6:33:59 GMT -5
"Jonas brothers en Justin Bieber zijn zoo leuk, en Zac kan er ook zijn.."zei ik tegen Edrienne. "Maar heb je er ook een van Rupert Grint (Ron wemel) en taylor Swift?"vroeg je verlegen.
|
|