|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 5:45:49 GMT -5
Boven want de kamers beneden zijn vol. Beneden kamer tegenover keuken: Sony met Alix en Clémence Beneden kamer tegenover woonkamer Jean-Paul met Laura Boven kamer tegenover badkamer: Melody met Jennifer Boven kamer tegenover wc Bouk met Edrienne
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 5:47:10 GMT -5
"Ho,ze slaapt met Alix in één kamer"dacht ik verliefd en liep verliefd een beetje door..."Trudie,heb jij nog een boterham voor me?"vroeg ik toen aan Trudie die meteen een plankje nam,2 stukken brood en een plakje kaas."Dankjewel."riep ik toen wanneer ik mijn boterham half in mijn mond stak.
|
|
|
Post by lucienisthebest on Dec 31, 2009 5:47:18 GMT -5
Wat een nachtmerrie! Heb ik het gedroomt of is het echt? Heeft victor..........
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 5:48:49 GMT -5
Ik kwam weer onze slaapkamer binnen en zag dat Laura er bezweet uitzag en vroeg wat er scheelde.
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 5:49:09 GMT -5
Ik legde in mijn kamer m'n koffer op het grote bed. "Zo eerst eens gezellig maken" zei ik en ik pakte posters van al mijn favoriete hunks uit mijn koffer. Maar waar moest ik mijn klok nou ophangen? Wacht ik timmer wel een spijker in de muur! Ik pakte een spijker en een hamer uit m'n koffer (jaa die heb je altijd bij je) en begon hard te timmeren.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 5:50:57 GMT -5
Ik liep mijn kamer in naar een leeg bed en zette mijn koffer erop. "dit lijkt net alsof ik nieuw ben.. Het was ook leuk toen ik het huis 1 week voor me alleen had. Maar nu is het leuker."dacht ik. Ik deed mijn koffer open en zette alle spullen op zijn plaats. Zo te zien heeft iedereen een nachtkastje en een bureau. "Natuurlijk," dacht ik bij me zelf. "We moeten de kledingkast weer delen.." ik Legde mijn extreem grote bril op mijn nachtkastje en mijn lenzen erbij. Ik liep naar mijn bureau en kiepte mijn hele make-up set erop. Mascaras, Lipglossjes, oogschaduws ect.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 5:55:12 GMT -5
Mensen ik type ff niet meer mee, ga eerst in Bad
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 5:55:13 GMT -5
"AUWW!!!" schreeuwde ik hard. Ik had op m'n duim getimmerd.
|
|
|
Post by lucienisthebest on Dec 31, 2009 5:56:49 GMT -5
ik zei ' Jean-paul. Victor.. Victor werd directeur op school. Dat droomde ik . Echt een nachtmerrie.
|
|
|
Post by lucienisthebest on Dec 31, 2009 5:58:19 GMT -5
Wie schreewt er nou weer vroeg ik. Ik liep mijn kamer uit en liep naar haar toe.
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 6:00:52 GMT -5
Ik keek naar mijn au au duimpje toen ik voetstappen hoorde op de gang. De deur werd opengedaan door Laura. "Heb ik je wakker gemaakt?" vroeg ik nog met tranen in m'n ogen.
|
|