|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 5:28:54 GMT -5
Hier ben ik weer. Ik moest gister vroeg van de computer. Ik begrijp helemaal niets van de kamer indeling...
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 5:30:43 GMT -5
xD maar sony is toch met alix??
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 5:32:51 GMT -5
Sony met Alix en Clémence Jean-Paul met Laura Melody met Jennifer Bouk met Edrienne KAMERVERDELINGEN OM HET SIMPEL TE HOUDEN //
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 5:35:31 GMT -5
Dus dan slaap ik alleen? (nu nog dan)
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 5:38:58 GMT -5
Ik denk het wel
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 5:39:34 GMT -5
ok, Ik schrijf verder.
ik loop de woonkamer uit waar ik net Trudie geholpen heb met stofzuigen. Iedereen is op zijn kamer. "Met wie zou ik slapen."dacht ik bij mezelf. Ik stond nog steeds in de hal en liep naar boven. vlak voor Victors kantoor stond ik stil. Er hangt een kamerindeling. "Oke, Ik met Sony en een eene Alix.."zei ik. Ik liep weer naar beneden naar de kamer recht tegenover de keuken. "Dit is dus mijn kamer nu, Victor heeft het wel drastisch veranderd.."Dacht ik. "Waar zijn mijn spullen dan?" "Trudie!"riep ik. "Ja, mijn zotteke?"zei ze. "Weet jij waar mijn spullen zijn. Victor heeft de kamer drastisch veranderd.
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 5:41:09 GMT -5
Nou dan zal ik wel alleen slapen, denk ik wanneer niemand antwoord. Ik trek willekeurig een kamer open. "Oeps!" zeg ik en gooi de deur snel dicht. Dat was dus de kamer van Jean-Paul, die moet ik niet hebben. De volgende kamer dan maar...
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 5:42:14 GMT -5
"Kan jij al slapen?"vroeg ik aan Laura die in het bed naast me lach.Er weerklonk geen antwoord dus dacht ik dat ze al sliep...Ik liep dan maar alleen weer die enge grote kamer uit."Hé Clémence."riep ik blij toen ik haar met een grote koffer zag lopen.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 5:43:37 GMT -5
OFF TOPIC: Edrienne loop naar victors kamer. DIt is het lijstje: Sony met Alix en Clémence Jean-Paul met Laura Melody met Jennifer Bouk met Edrienne
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 5:44:40 GMT -5
"Hé Jean-Paul, ik slaap nu de kamer naast jullie samen met Alix en Sony"zei Ik blij.
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 5:45:22 GMT -5
"Nou dan ga ik het maar aan Victor vragen" zei ik in mezelf. Bij het kantoor hing een lijst. Ik moet met Bouk, maar die is er nog niet.. Nou dan ga ik maar naar de kamer boven.
|
|