|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 7:12:06 GMT -5
Ik was vergeten dat het 's nachts was toen ik Jean-Paul zag, dus ik liep maar naar mijn kamer. Ik ging op mijn bed zitten en ging dan maar slapen. "Morgen begint school."dacht ik.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 8:05:40 GMT -5
Ik werd wakker van een vreemde droom. Een jongen die ik nog nooit had gezien vertelde rare dingen. Es lang niemand meer in bed"Shit, hoe laat is het?"Ik keek op mijn klok en zag dat het al kwart voor 8 was. Ik ging mijn bed uit en liep naar de kleding kast. "Hoe kan ik nou mijn eigen spullen vinden?"Ik pakte maar een leuk topje en een casual jasje uit de kast en pakte mijn spijkerbroek van de stoel. Ik liep langs de keuken "Meisje, Moet je niet eten?"zei ze. "Nee ik moet eerst even douche."zei ik en liep door naar boven. In de badkamer ging ik onder de douche staan en liet het warme water over me heen stromen. Toen ik klaar was met douche droogde ik me af en schoot in mijn kleren. Ik rende zo snel mogelijk naar de keuken om nog even snel een boterham te eten en rende met de boterham in mijn hand naar mijn fiets. Ik trapte en trapte. Nog net voor de bel kwam ik het fietsenhok van school binnen. "Verslapen?"zei een jongen die ik niet kende maar vaag voor kwam. "ja."zei ik. "ik ben lucas."zei de jongen. "Hoi, Ik ben Clémence,"zei ik. "Ik ben hier nieuw."zei ik er vlug achteraan. "Ik kan je wel een rondleiding geven in de pauze."zei Lucas. "Oke, Weet jij dan ook waar C56s is?"vroeg ik. "Jah dat is voorbij de lockers links."zei Lucas. "Ik zie je nog wel, Clémence."en hij verdween de school in.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 8:10:35 GMT -5
Ik ging die dag ook naar school.Ik maakte eerst kennis met Van Swieten & Van Engelen.Kleine Robbie was wel een stoere jongen en trok er al meteen mee op.We gingen samen in de pauze flipperen en een cola drinken in de kantine.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 8:18:14 GMT -5
Eindelijk was het pauze en ik kon met Lucas afspreken. "Hé Clémence. Ik heb de hele tijd aan je gedacht."zei Lucas. "Is dit een goedkope verschiertruc?"vroeg ik. "Jah eigelijk wel.. Maar je bent beautyfull Clémence."zei Lucas. "Clémence, Clémence? hallo? Clémence?"Zei een wazige stem. "Ik denk dat ik zat te dagdromen.."zei ik. Ik schaamde me kapot. "Dat denk ik ook. Zou ik je de school laten zien?"zei Lucas. "Ja, dat is goed."zei ik.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 8:58:30 GMT -5
Nadat Lucas me alles had laten zien gingen we terug naar de Aula. "Heb je zin om na school de stad te verkennen."vroeg Lucas. "eh, Jah hoor."zei ik verlegen.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 9:00:07 GMT -5
"Hé.Rijd jij straks met mij mee naar huis?"vroeg ik aan Clécine die in de gang een beetje stond te babbelen met een andere Jongen,en ja...hij's lelijk.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 9:03:10 GMT -5
"Nee, Ik ga met Lucas mee naar de stad."zei ik tegen Jean-Paul. (Hij is niet lelijk, Jaloers? en het is Clémence)
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 9:05:11 GMT -5
"Oke,goed dan..."zei ik.Daar zit ik dan nu alleen op mijn fiets te fietsen naar dat enge huis en heb weer die enge man vandaag gezien,alleen stond hij nu achter een locker in school.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 31, 2009 9:13:11 GMT -5
"Kom we gaan."zei Lucas. "wacht ik moet nog iets uit mijn Locker pakken."zei ik. "Oke ik wacht in het fietsenhok."zei hij. "Ik kom er aan."Ik liep richting de lockers en zag een man in het zwart staan. "Meneer kan ik u helpen?"vroeg ik beleefd. "Nee, nee, of eigenlijk ja. Ik zoek de eigenaar van Het huis Anubis."zei de man. "Ik ben er al een keer geweest maar niemand deed open."zei hij. "Dan moet u nog een keer gaan."zei ik. Rare man zeg. Ik liep naar mijn locker, pakte mijn dagboek eruit en liep naar het fietsenhok.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 31, 2009 10:01:36 GMT -5
Het is al middag, maar ik werd nu pas wakker. Zodra ik me ogen open wil doen, moet ik even knipperen door het zonlicht. Ik pak me mobiel. Huh, het is maandag?! Shit, verslapen. Nou, het heeft nu geen nut meer om naar school te gaan. Ik vraag wel een briefje aan Trudie. Ik stap me bed uit en trek me pantoffels aan. Ik loop me kamer uit, naar beneden en stap de keuken in. 'Hé Trudie,' zeg ik vermoeid. 'Melody? Moet gij niet naar school, jongedame?' Vraagt ze verbaasd. 'Nee, uh, nou, eigenlijk wel... maar ik heb me verslapen..' zeg ik verlegen. 'Och, zotteke. Hm..' Trudie begint te glimlachen. 'Moet ik een briefje voor je schrijven?' Vraagt ze met een flinke knipoog. 'Ah, als je dat wilt, zou dat echt lief zijn!' Lach ik. 'Natuurlijk,' lacht Trudie. 'Zal ik een kopje thee voor ge maken?' 'O ja, is goed hoor,' zeg ik en ik loop de woonkamer in. Ik pak een tijdschrift van tafel en laat me neerploffen in een zetel.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 10:09:49 GMT -5
Ik kwam binnen gelopen in het huis waar Trudie meteen vragen begon te stellen:'Heb jij geen school?Heb jij vrij?Ben je ziek?""Ik heb 2 uurtjes vrij."zei ik snel en liep verder naar mijn kamer waar ik veilig zat voor die enge man.Ik zette de radio op en luisterde een paar liedjes,toen zette ik hem wat zachter en ging de kamer weer uit.Ik hoorde Melody zeggen dat ze er echt veel spijt van heeft dat ze zich verslapen had.
|
|