|
Post by Jennifer~ on Dec 31, 2009 10:13:36 GMT -5
Trudie komt de woonkamer binnen met twee kopjes thee. 'Alsjeblieft, mijn zotteke,' zegt ze en ze zet het dienblad met de kopjes thee op tafel. Daarna gaat ze zelf ook in een zetel zitten. 'Gaat het eigenlijk wel beter? Want ge was wel ziek geweest toch?' Vraagt ze. 'Ja, dat klopt, maar dat is wel weer over, hoor,' lach ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 31, 2009 10:19:41 GMT -5
Nadat de thee op is sta ik op van de zetel. 'Ik ga even naar me kamer,' zeg ik tegen Trudie. 'Is goed, hoor,' lacht Trudie lief en ze loopt weer de keuken in. Ik doe me pantoffels weer aan en loop de woonkamer uit. Vanuit Jean-Paul's kamer hoor ik - een beetje - harde muziek. Ik loop maar gewoon door en laat hem met rust. In me kamer aangekomen richt ik het een beetje in. Daar had ik gisteravond geen tijd meer voor. Wel jammer dat mijn kamergenoot, Jennifer, er nog niet is. Voelt best wel lonely.
Ik pak wat kaarsjes en andere spulletjes uit me koffer en zet ze neer op me nachtkasje. Ik hang me kleding op en begin wat posters op te hangen van o.a. de Jonas Brothers! 'Nick Jonas,' zwijmel ik.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 10:20:15 GMT -5
Toen kwam ik ook de woonkamer binnen-gewandeld en ging naast Melody in de zetel zitten."Hoe is het met Alix?"vroeg ze stiekem.Ik werd rood,roder,en KNALROOD.Ik schaamde mij,het laatste dat ze weet van mij en Alix is dat ik ruzie begon te maken.Ik wil het wel met Alix,maar ik weet niet of ze me leuk vindt.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 31, 2009 10:21:17 GMT -5
OFF TOPIC: oeps, volgens mij wilde jij 'm eerder posten XD
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 10:22:50 GMT -5
Haha jaah xD
Je kan die verwijderen en dan weer plaatsen achter m'n bericht xD
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 10:25:14 GMT -5
Ik zit nog steeds op school in de les. Tekenen, mijn lievelingsvak. Melody hoort naast me te zitten volgens de plattegrond die door de leraar was gemaakt, maar ze was er niet. Hmm... raar. Naja het is toch m'n laatste uur hierna ga ik thuis wel even kijken waar ze zit.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 31, 2009 10:28:48 GMT -5
'Zo, dat was de laatste poster die ik wilde ophangen,' zeg ik opgelucht. Ik loop me kamer uit en haal wat te drinken in de keuken.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 10:33:04 GMT -5
Nu wanneer de andere bewoners ook één na één thuiskwamen ging ik maar eens naar m'n kamer,ik had het namelijk nogal kaal op m'n kamer.Ik had enkele slingertjes,Lampjes & posters bij om mijn kamer te versieren."Eerst een poster van Lady Gaga"Dacht ik bij mezelf en nam een stukje plakband om de poster mee op te hangen.En op dezelfde manier heb ik zo nog alle posters opgehangen
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 10:33:59 GMT -5
Al snel was het lesuur voorbij. Te snel, vond ik. Ik was net bezig met een tekening van Het Huis Anubis, ik wilde er de bewoners nog bijtekenen. Het is nog niet eens zo laat, misschien kan ik nadat ik thuis heb gekeken waar Melody is nog even naar de stad gaan.
|
|
|
Post by lucienisthebest on Dec 31, 2009 10:37:02 GMT -5
eindelijk school is afgelopen. ik ga nu naar me kamer om min justin bieber poster ophangen die ik heb gekregen
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 31, 2009 10:40:50 GMT -5
"Hé,wat doe je nou?"vroeg ik aan Laura die zomaar een Justin Bieber poster ophing."Justin Bieber is dom."zei ik toen en ik liep (nog eens) weg.
|
|