|
Post by E. on Dec 31, 2009 12:55:39 GMT -5
"Mmm lekker" zeg ik. Ineens hoor ik een raar geluid, een soort geruis van wind ofzo. "Hoorden jullie dat ook?" vraag ik. De anderen kijken me raar aan. "Nee ik hoor niks" zegt Sony. "Oke" zeg ik en ik eet verder. Alix kijkt me aan, zou zij het ook gehoord hebben?
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 31, 2009 12:57:39 GMT -5
Wat haat Edrienne nou, ik hoorde helemaal niets. Ik dopte rustig, niets van aantrekkend wat ze dacht mijn stuk brood terug in de lekkere groentensoep.
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 13:01:13 GMT -5
Daar was het geluid weer! "Ik moet even naar de wc" zei ik en stond op van de tafel. Ik liep naar de badkamer en gooide een plens water in m'n gezicht. Ik zal toch niet gek worden ofzo? Nee dat kan niet ik ben te jong om gek te worden! Ik moet Camp rock 2 nog zien!
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 31, 2009 13:07:18 GMT -5
De bende verminderde lichtjes aan tafel. Alleen ik, Jean-Pierre en Alix bleven over. Die laatste twee zaten wat te fluisteren. 'Ik kom wel te weten wat jullie van plan hoor, Fransoos' zei ik pisnijdig en liep naar mijn kamer. Op de muur plakte ik een poster van The All-American Rejects van op het concert.
|
|
PRECiOUSZ
Member
Loek Beernink ; foreverthebest.'<33
|
Post by PRECiOUSZ on Dec 31, 2009 13:50:31 GMT -5
Benieee = Melody(meisje)
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 31, 2009 13:52:19 GMT -5
Huh wat zeg je nu? Jenniefer is Melody ;s
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 31, 2009 14:06:24 GMT -5
Ik heet al Melody in de rpg
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 31, 2009 14:13:10 GMT -5
Na het eten ga ik nog even me huiswerk maken. Da's beter dan niks doen. Aangezien ik al de eerste lessen gemist heb. Ik loop naar me kamer. Zodra ik op me bed zit voel ik ineens een windvlaag. 'Deja vu...' Ik kijk naar het raam om te checken of hij wel dicht is, maar... hij is dicht. Ik trek me wenkbrauw op. 'Vaag.' Ik loop naar de boekenkast en pak de boeken die ik nodig heb. Daarna ga ik aan me bureau zitten en begin met Duits te maken.
Halverwege de opgave haak ik al af. 'Saaai...' Ik pak me ipod en stop de oortjes in me oren. Misschien helpt de muziek van de Jonas Brothers me wel.
|
|
|
Post by chicary on Dec 31, 2009 14:14:51 GMT -5
Mag ik nog meedoen? Chicary = Chicary (meisje) Ik wil bij Kwakkwak op de kamer!
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 14:45:07 GMT -5
Benieee en Chicary kunnen denk ik nog wel meedoen toch? Maar Benieee dan moet je even een andere naam bedenken want er heet al iemand Melody
Kamerindeling (ik heb Benieee en Chicary erbij gezet) Sony met Alix en Clémence Jean-Paul met Laura Melody met Jennifer en Benieee Bouk met Edrienne en Chicary
|
|
|
Post by Celine on Dec 31, 2009 14:46:04 GMT -5
Off-Topic: kan iemand even samenvatten wat er allemaal is gebeurt ;$ kheb geen zin om al die pagina's te gaan lezen ;$
|
|