|
Post by E. on Dec 31, 2009 14:51:21 GMT -5
Celine: Vanaf waar heb je gelezen voor het laatst?
|
|
|
Post by Celine on Dec 31, 2009 14:57:11 GMT -5
9 (a)
|
|
|
Post by E. on Dec 31, 2009 14:59:23 GMT -5
Dan denk ik dat je toch maar moet lezen, want dat is wel erg veel
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 31, 2009 15:38:20 GMT -5
Ik maakte voor de rest van de avond nog huiswerk. Ik schrok toen ik de silhouette van een zwarte man zag staan in de spiegel toen ik nog wat kleren weghing. Snel schreeuwde ik heel het huis bijeen.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 31, 2009 16:46:37 GMT -5
'Zo, eindelijk me huiswerk af,' zucht ik opgelucht. Ik berg de boeken voor morgen in me tas en derest weer in de boekenkast. Daarna doe ik me ipod uit en stop hem in me nachtkastje. Ineens hoor ik keihard geschreeuw van beneden. Ik schrik en ren me kamer uit, de trap af. Ik zie dat ik niet de enige was die het hoorde. 'Volgens mij kwam het uit de kamer van Sony!' Roep ik.
|
|
|
Post by chicary on Dec 31, 2009 17:04:35 GMT -5
(Ik heb alles gelezen , maar even vraagje tussendoor: Starbucks wat is een silhouette? Is dat een schaduw?) Ik begin met schrijven: He he eindelijk was ik binnengekomen, maarja niet door de voordeur want niemand deed open dus maar door het raam:) Ik zette mijn tas neer en begon mijn hoed af te zetten en mijn jas uit te doen, als je van een afstandje keek leek ik wel een man, zo'n detective met een hoge hoed en lange jas. Logisch want het waren mijn vaders kleren, mijn eigen jas had de hond op gegeten. Ik was dus bezig met het afzetten van de hoed en in een keer zie ik een meisje voor een kast staan. Ze begint keihard te gillen ik schrik hier zo van dat ik ook begin te gillen. Ze roept: Wie ben jij? Wat doe je hier? Ga weg!! en ik krijg een schoen naar mijn hoofd gegooid. Relax!! schreeuw ik. Ik zeg terwijl ik mijn jas uittrek: Ik ben nieuw hier, alleen niemand deed open dus kwam ik maar zo binnen. Het meisje lijkt gerustgesteld, maar ze kijkt me toch nog een beetje wantrouwend aan. Ondertussen zijn er allemaal mensen met geschrokken gezichten binnengekomen.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 31, 2009 17:13:47 GMT -5
'Er bestaat een voordeur' zei ik nog steeds geschrokken. 'Ja, maar er kwam geen reactie' stamelde ze. 'Owh, dan moet je hysterisch op de deur kloppen' zei Jean-pierre. 'Ik zal het onthouden' antwoordde ze. 'Oke, nu verdwijnen uit onze kamer want ik ben moe' zei Alix en jaagde de menigte de deur uit.
|
|
|
Post by Celine on Dec 31, 2009 17:18:38 GMT -5
Off-Topic: okee, ik ga ervoor. I'm gonna read it all ;o
|
|
|
Post by chicary on Dec 31, 2009 17:44:56 GMT -5
Ik loop net de kamer uit en bedenk in een keer dat mijn koffer er nog staat ik loop snel terug maar voordat ik de kamer gewoon binnenloop, klop ik op de deur. Ik wacht even maar krijg geen antwoord. Asjeblieft mag ik nog even binnen komen mijn koffer staat er nog en het spijt me echt heel heel heel erg dat ik je zo liet schrikken. Ik weet hoe het is als mensen je kamer zo maar binnen komen, zeker als je zo'n broertje als mij had dat is ook de reden dat ik hier kom wonen. Asjeblieft laat me erin. Ik wachtte geduldig af op antwoord.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 31, 2009 17:49:25 GMT -5
Ik hoorde wat gepraat vanachter de deur. 'Alix' zei ik en wenkte naar de deur. 'Doe zelf open' reageerde ze lachend. Ik zuchtte diep. Toen ik open deed zag ik dat meisje die zich aan het excuseren was en vroeg of ze er terug inmocht. 'Yeah shure' zei ik. Zodra ze buiten was liet ik me terug ploffen in mijn bed.
|
|
|
Post by chicary on Dec 31, 2009 18:29:56 GMT -5
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
|
|