|
Post by E. on Dec 31, 2009 18:38:11 GMT -5
Ik ging ook maar eens kijken waar al die mensen ineens naar toe waren gegaan, ik zag ze nu alweer naar hun eigen kamers lopen. Ook zag ik een meisje met een lelijke jas en een enge hoed. Ja dan snap ik wel dat er iemand gilt. "Wie ben jij?" vroeg ik. "Chicary en jij?" zei het meisje. "Ik ben Edriënne" zei ik. "JEEE!!!" gilde het meisje hard en ze gaf me een enorme hug. "Wa.. wat is er?" vroeg ik geschrokken. "Dan ben jij mijn kamergenootje" zei het meisje.
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 1, 2010 5:33:10 GMT -5
**ik ga nu alles lezen xD & dan zal ik weer meeschrijven
|
|
|
Post by Celine on Jan 1, 2010 5:45:40 GMT -5
**ik ga nu alles lezen xD & dan zal ik weer meeschrijven Ik ook x'D
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 1, 2010 5:52:03 GMT -5
Ik liep langzaam naar mijn kamer,wat kon ik nou doen op een maandagavond op m'n kamer...Wel,niets dus!Wanneer ik eindelijk m'n kamer had bereikt nam ik mijn Ipod er ook maar eens bij.'Die heb ik gemist.'zei ik zachtjes.'Wat zeg je?"vroeg Laura meteen met wie ik de kamer deel."Euh..niets hoor."zei ik toen met een glimlach.
|
|
|
Post by Celine on Jan 1, 2010 6:15:56 GMT -5
OMG, I DID IT =D
Ik keek naar Sony die languit op bed lach. Toen ze doorhad dat ik haar aankeek, keek ze mij ook aan. 5 seconden lang kruisten onze blikken elkaar, en dan schoten we beiden in de lach. "Wat was dat een raar mens" lachte ik. "En dat komt door het raam!" lachte Sony terug.
|
|
|
Post by E. on Jan 1, 2010 7:14:44 GMT -5
Ik ging naar mijn kamer en maakte het bed waar mijn koffer nog op lag leeg voor Chicary. "Zo jij kan hier slapen" zei ik en ik ging op mijn eigen bed zitten en muziek luisteren. Chicary haalde een boek uit haar tas over detectives en dat begon ze te lezen.
|
|
|
Post by Celine on Jan 1, 2010 7:23:21 GMT -5
Toen we uigelachen waren, besloot ik onze vreemde nieuweling eens een bezoekje te gaan brengen. Toen ik op de deur klopte van de kamer waar ze sliep -of tenminste, dat dacht ik-, deed Edriënne de deur open. "Hoi", zei ik, en ik glimlachte. "Hoi!" Riep Edriënne enthousiast, "kom binnen!", ze deed de deur wijd open en liet me binnen. Ik zag de nieuweling op bed zitten met een boek van detectives. Ik wisselde een blik met Edriënne, en wist dat zij net hetzelfde dacht als ik.
|
|
|
Post by E. on Jan 1, 2010 7:42:40 GMT -5
"Ze heet Chicary" zei ik tegen Alix. "Hoi Chicary, ik ben Alix" zei Alix toen, ik denk alleen maar om aardig te doen want ze vond het meisje denk ik, net als ik, nogal raar. Chicary was druk bezig met haar boek maar maakte toch nog wel even tijd om hoi te zeggen. "Hoe gaat het met jou en Jean-Paul?" vroeg ik aan Alix en we gingen op mijn bed zitten. Ik zag dat Alix rood werd. "Nou, vertel" zei ik vrolijk.
|
|
|
Post by Starbucks on Jan 1, 2010 7:42:42 GMT -5
Aangezien Alix weg was dommelde ik maar in, uiteraard onder een portie luide muziek van mijn Ipod. Die was ik vergeten uit te doen, dus zou de volgende dag opgebruikt zijn.
|
|
|
Post by E. on Jan 1, 2010 7:57:16 GMT -5
"Ik moet maar weer eens gaan Clémence en Sony zitten vast op me te wachten" zei Alix snel. "Dan vertel je het morgen, beloofd?" zei ik. "Oke beloofd" zei Alix en ze deed de deur open. "Slaap lekker" zei ik en Alix ging weg. Ik zette mijn wekker voor morgen, ik had gelukkig helemaal geen huiswerk hoeven maken want ik had alles in de les al af. "Doe je de lamp zo uit?" vroeg ik aan Chicary. "Oke ik zal wel onder m'n dekbed verder lezen, dan kan jij slapen" zei Chicary en ze zette de lamp uit en onder haar dekbed zag ik een klein lichtje van een zaklamp. Misschien is ze best wel aardig, dacht ik en viel daarna in slaap.
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 1, 2010 8:20:14 GMT -5
(ik schrijf weer mee! En het is nog avond !)Het is tien uur en ik glip samen met Lucas Anubis binnen. Op dat moment hoor ik iemand het licht aan doen. "Wat ben jij laat het is al over de avondklok. En nachtelijke bezoekers.. Clémence ik had wat beters ven jou verwacht.."zei Victor. "Sorry, Ik was de stad in met Lucas.."zei ik. "Lucas dit is Victor de huiseigenaar."zei ik. "Aangenaam."zei Lucas en stak zijn hand uit, maar Victor waardeerde dat niet en Lucas trok zijn hand weer in. "Ik ga dan maar eens. Ik zie je morgen op school."zei Lucas. "Tot morgen."zei ik en gaf hem een verlegen hand. Lucas liep weg en Ik ging naar mijn kamer. "ho, ho dame. Ik was nog niet uitgepraat,"hoorde ik Victor achter me. "1 week huisarest."zei hij. Ik liep mijn kamer in en zag Sony en Alix op hun bedden zitten. "Waar kom jij vandaan, Clémence?"vroeg Sony nieuwschierig. "Heeft Jean-Paul dat niet verteld?"vroeg ik. "Nee, maar waar was je nou?"vroeg Sony nog een keer. "IK was met een hele leuke jongen naar de stad."zei ik verlegen. "En hoe heet hij."vroeg Alix. "Hij heet Lucas."zei ik terwijl ik mijn jas ik de kledingkast hing. "oehh."zeiden Alix en Sony tegelijk.
|
|