|
Post by chicary on Jan 1, 2010 8:40:05 GMT -5
(Nu is het eerst ochtend en daarna weer 10 uur in de nacht? Zullen we daan maar doen dat Bouke in de nacht kwam?) Eindelijk heb ik mijn boek uit. Het was zo spannend ik moest het gewoon in een keer uitlezen. Maar ja nu heb ik wel een slechte indruk bij de anderen achtergelaten.... wacht ik weet het ik maak het morgen weer goed bij het ontbijt. Ik leg mijn boek op het nachtkastje en zie dat Edrienne al slaapt, ik ga ook maar slapen denk ik. Maar eerst zet ik mijn wekker.
Nacht voorbij
Het is heel vroeg en ik word wakker van mijn wekker. Ik zet hem snel af zodat Edrienne niet wakker wodt. Ik kleed me snel aan en ga naar de keuken. Hmmm wat zal ik eens maken.... Ik weet het : pannekoeken!! Ik begin gelijk een beslag te maken.
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 1, 2010 8:44:32 GMT -5
Ik was vroeg wakker van een raar geluid. gefluit ofzo. Ik pakte mijn schoolspullen in, pakte mijn douche spullen en liep naar de badkamer. Ik ging onder de douche staan en iets het water over mij heen stromen. Even later liep ik met kleren aan en met mijn schoolspullen de kamer in. "mmm, wat ruikt het hier lekker zeg!"zei ik.
|
|
|
Post by chicary on Jan 1, 2010 8:50:51 GMT -5
Ik was druk bezig met de pannekoeken te maken, ik hoopte dat niemand wakker was geworden. De pannekoeken waren aardig gelukt. Ik had nu gewone pannekoeken, een paar met kaas erin en een paar met appel erin. Ik had ook nog geroosterde broodjes en croissantjes gemaakt voor mensen die geen zin hadden in pannekoeken. Nu alleen nog even de tafel dekken dacht ik en ik pakte de borden.
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 1, 2010 8:53:32 GMT -5
"hé ben jij nieuw?"vroeg ik aan het meisje die in de keuken stond.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 1, 2010 9:00:24 GMT -5
Tuut, tuut! De wekker gaat. Ik snooze de wekker en gaap even. Ik kijk even om me heen en zie dat er nog steeds niemand bij mij in de kamer slaapt. 'Leuke verdeling, Victor...' mompel ik wat. Ik stap uit me bed en trek me kamerjas aan. Daarna loop ik me kamer uit, naar beneden. Een heerlijke pannenkoekenlucht komt vanuit de keuken, de gang in. 'Hmm.. pannenkoeken.' Ik loop de keuken in en zie Clémence en.. een nieuwe? 'Goedemorgen Clémence, en.. uh?'
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 1, 2010 9:01:19 GMT -5
(je slaapt met Jennifer maar ze heeft volgens mijn nog niet gepost)
"He Melody."zei ik. "weet jij wie dit is??"vroeg ik.
|
|
|
Post by chicary on Jan 1, 2010 9:05:46 GMT -5
Iemand vroeg of ik nieuw was. Ik keek om en zag dat er twee meisjes in de keuken stonden. Ik antwoordde vrolijk: 'Ja ik ben nieuw hier, ik heet Chicary. En jullie?' 'Ik heet Clemence' zei het ene meisje. 'En ik heet Melody' zei het andere meisje. 'Maar waarom zijn jullie zo vroeg op?' zei ik en keek naar de klok waar kwart voor zeven op stond. 'Ik hoorde een raar gefluit' zei clemence. Ik dacht na wat kon dat zijn 'Oja',zei ik,'sorry dat was mijn wekker, ik had hem zo snel mogelijk afgezet.' .'Geeft niet' zei ze.' Melody zei: 'Ja en ik sta altijd zo vroeg op. 'Willen jullie nog helpen de kopjes op tafel te zetten, want ik heb net thee gemaakt en chocomel' zei ik. 'Oke is goed' zeiden ze en we pakten wat kopjes.
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 1, 2010 9:08:32 GMT -5
"Hier, dan kan je dit op tafel zetten."zei Chicary. "Bedankt, vindt je het goed dat ik zo scones ga maken?"vroeg ik aan Chicary. "eeh ja hoor waarom niet."zei ze
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 1, 2010 9:08:35 GMT -5
Ik loop naar Chicary toe en geef d'r en hand. 'En ik ben Melody,' stel ik mezelf voor. 'Die pannenkoeken zien er heerlijk uit!'
|
|
|
Post by chicary on Jan 1, 2010 9:12:14 GMT -5
'Dank je' zeg ik en ik word een beetje rood.
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 1, 2010 9:12:34 GMT -5
Ik liep de keuken verder in en pakte een mix scones uit de kast. Toen ik aan het lezen was wat ik moest doen kwam Trudie binnen. "ah Zottekes hebben jullie dit gedaan?"vroeg ze aan Melody, Chicary en mij. "Ik heb niets gedaan. Chicary heeft de pannekoeken gemaakt en Clémence gaat zo scones maken."zei ze. "Nou omdat jij ook op ben kan jij me helpen met de rest van de spullen. Ik wil een feestmaal maken omdat we nu eindelijk kompleet zijn."zei Trudie
|
|