|
Post by E. on Jan 1, 2010 9:15:02 GMT -5
(Jennifer heeft ergens al 2 keer gepost)
"En dan nu het weer met Piet Paulusma. En wat wordt het vandaag? Nou het gaat erg hard stormen met hagel en regen en er is kans op sneeuw, we verzoeken om binnen te blijven" Gaaapp.. nu al ochtend? Ik druk mijn wekkerradio uit. Hmm slecht weer dus, laat ik dan maar laarzen aantrekken die tegen water kunnen. Ik pak 1 van mijn 6 paar laarzen en zet ze klaar bij mijn bed. Ik pak mijn outfit dat ik al klaar heb liggen en loop ermee in mijn pyjama naar de douche. Oeps.. handdoek vergeten. Ik loop weer terug naar mijn kamer en pak mijn allergrootste vissen handdoek, daarna ga ik douchen.
|
|
|
Post by lucienisthebest on Jan 1, 2010 9:17:34 GMT -5
Toen iedereen heeft zich ondertussen voorgesteld had aan Chicary. Riep Trudie 'Kom naar school nu, daar kunnen jullie wel verder praten met Chicary in de pauzes' Iedereen pakte de fiets en gingen naar school.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 1, 2010 9:19:38 GMT -5
(Jennifer heeft ergens al 2 keer gepost)"En dan nu het weer met Piet Paulusma. En wat wordt het vandaag? Nou het gaat erg hard stormen met hagel en regen en er is kans op sneeuw, we verzoeken om binnen te blijven" Gaaapp.. nu al ochtend? Ik druk mijn wekkerradio uit. Hmm slecht weer dus, laat ik dan maar laarzen aantrekken die tegen water kunnen. Ik pak 1 van mijn 6 paar laarzen en zet ze klaar bij mijn bed. Ik pak mijn outfit dat ik al klaar heb liggen en loop ermee in mijn pyjama naar de douche. Oeps.. handdoek vergeten. Ik loop weer terug naar mijn kamer en pak mijn allergrootste vissen handdoek, daarna ga ik douchen. Oh oke, sorry
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 1, 2010 9:21:38 GMT -5
(Ok)
Ik deed de scones de oven in en zag dat alles op tafel stond. "zotteke, wil je Sony en Alix even wakker maken en Melody dan kan jij naar de kamer ernaast om Jean-Paul en Laura wakker te maken."zei Trudie. Ik liep zachtjes mijn kamer in en maakte eerst Alix wakker. "wat, hoe laat is het?"vroeg Alix slaapdronken. "het is bijna half 8."antwoordde ik. Nadat Alix de kamer uit was trok in de Ipod van Sony uit en zei dat ze wakker moest worden. Sony trok haar deken weer lekker over zich heen. "Als je niet opstaat zijn de pannekoeken en scones al op."zei ik en ze schoot klaar wakker. "Mm, scones pannekoeken."zei Sony.
|
|
|
Post by E. on Jan 1, 2010 9:21:47 GMT -5
Toen ik beneden kwam was Laura al naar school. De meeste die later beneden kwamen zaten nu nog te eten. "Mmm dat ruikt lekker" zei ik. Ik pakte een geroosterd broodje en deed er ham en kaas op, net een tosti. Buiten regende het hard, mijn wekkerradio had dus gelijk. Knap hoor, van Piet Paulusma.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 1, 2010 9:22:15 GMT -5
Trudie roept dat we naar school moeten. 'O shit! Ik moet nog me tas inpakken.' Ik neem gauw de laatste paar hapjes van me pannenkoek en sprint dan naar me kamer. Ik pak de benodigde boeken, doe me muts op en trek me jas aan. Daarna ren ik gauw de deur uit. 'Doei Trudie, tot vanmiddag!' Schreeuw ik nog. Ik doe me fiets open en rijd meteen weg richting school.
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 1, 2010 9:22:13 GMT -5
Toen iedereen heeft zich ondertussen voorgesteld had aan Chicary. Riep Trudie 'Kom naar school nu, daar kunnen jullie wel verder praten met Chicary in de pauzes' Iedereen pakte de fiets en gingen naar school. Kom op niet zo snel!
|
|
|
Post by chicary on Jan 1, 2010 9:23:15 GMT -5
Ik kijk naar buiten en zie dat het heel hard regent. Onee nu moet ik weer die stomme jas aan. Opeens zie ik mijn vader voor het huis staan, helemaal nat. Hij heeft iets vast. Ik loop snel naar de voordeur en doe hem open. "wat mot dat? zei Victor. 'Ik ben de vader van Chicary ik kom haar jas brengen, want die heeft ze wel nodig als je ziet hoe het buiten is.' 'Bedankt pap' zei ik en pakte mijn jas en gaf hem zijn jas terug, 'Maar nu moet ik echt weer terug want ik moet nog eten.' Mijn vader gaf me een dikke knuffel en ik liep snel weer naar de keuken. Terwijl ik mijn vader nog met victor zag praten.
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 1, 2010 9:23:55 GMT -5
"Tru. Heb je nog een scone over?"vroeg ik. "Ik heb er nog 4 maar Jean-Paul en Laura hebben nog niet gegeten. Dus neem er maar 1 mee."zei ze. "Bedankt Tru."zei ik, pakte mijn spullen en vertrok naar school.
|
|
|
Post by chicary on Jan 1, 2010 9:26:15 GMT -5
Wacht Clemence! riep ik. 'Mag ik met je mee fietsen?'
|
|
|
Post by E. on Jan 1, 2010 9:28:49 GMT -5
Toen ik uitgegeten was pakte ik boven mijn tas. Daarna liep ik weer naar beneden en zag ik Victor praten met een aardig uitziende man. "Dag meneer" zei ik toen ik langs hem naar buiten liep. Had hij nou die jas van Chicary aan, die lelijke? Het regende nu nog harder en ik deed snel mijn muts op en mijn dure Gucci tas in 1 van mijn fietstassen. Net als ik weg wil gaan zie ik Clémence en Chicary naar buiten lopen, Chicary draagt een superhippe zwart met wit geruitte jas. Samen fietsen ze weg, zonder mij
|
|