|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 14:13:19 GMT -5
Ik kom na een lange tocht aan bij het internaat,het huis anubis noemen ze het hier."Ik vind het hier wel niet echt leuk uitzien,Gelukkig zijn er nog een paar meisjes om de tijd mee te verdrijven!"Zei ik vastberaden tegen mezelf.
|
|
|
Post by E. on Dec 30, 2009 14:19:53 GMT -5
De trein stopt bij het eindstation en ik stap uit. "Nu alleen nog een taxi bellen om naar het internaat te rijden," zeg ik en zoek m'n mobiel. O nee! Die zit nog in de koffer! Ik maak m'n koffer open en haal al m'n kleren overhoop terwijl mensen om me heen me raar aankijken. "Daar is ie!" roep ik hard, wat me nog meer blikken oplevert. Zonder me iets van de mensen aan te trekken bel ik de taxi. Even later komt de taxi aan en rijd ik naar het Anubis internaat.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 30, 2009 14:27:28 GMT -5
ok met "ik-vorm"
Ik loop naar de deur, pak mijn sleutel uit mijn jaszak en doe de deur open. Ik weet niet wat me te wachten stond. "Clémence, ben jij dat?"vroeg trudie de huishoudster. "hoe weet je dat nou?"vroeg ik me af. "Ik had je al gezien in het fietsenhok, haha."zei ze.
*De bel ging*
"Clémence, wil je even de deur open maken?"vroeg trudie. "Jaha" Ik liep naar de deur en deed de deur open....
|
|
|
Post by E. on Dec 30, 2009 14:31:56 GMT -5
Na een lange taxirit kom ik aan bij het huis. "Bedankt," zeg ik nog tegen de taxichauffeur als ik uit de taxi ben gestapt en m'n koffer uit de kofferbak heb gehaald. Dan kijk ik naar het grote huis. Het ziet eigenlijk er best eng uit. "Je kan het," zeg ik tegen mezelf en ik loop de oprit op. Bij de deur zie ik een jongen staan. "Hoi" zeg ik. "Geen spullen bij je?" zegt hij en hij kijkt naar m'n lege handen. "Oeps!" roep ik en ik ren de oprit weer af. M'n koffer staat nog op de straat en er komt net een auto aan. Gelukkig stopt die op het laatste moment en de man in de auto kijkt erg boos. Snel pak ik mijn koffer en sleep 'm naar de stoep. Dat ging maar net goed.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 30, 2009 14:45:00 GMT -5
"Hé Jean-Paul!" Zei ik. "Wie is dat?" En ik wees naar de taxi met het meisje ervoor. "weet ik veel, vast nieuw ofzo."zei Jean-Paul. "vlak nadat Eva weg is gegaan? vroeg ik. "Je weer hoe Viktor is; De ene eruit, de andere erin." Jean-Paul loopt naar binnen en ik loop erachter aan. "He Jean-Paul, zullen we vanavond wat leuks doen??
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 30, 2009 14:52:37 GMT -5
De deur stond op een kier en ik hoorde een paar stemmen. Dat waren vast en zeker Jean-Paul en Clémence. Snel stormde ik de trap af. 'Is dat onze newbie?' vroeg ik. 'Ja!' zei Clémence en Jean-Paul keek begerig naar de nieuweling. 'Geweldig' antwoordde ik. Ik ging snel naar haar toe. 'Moet ik die helpen dragen?' bood ik aan aan het nieuwe meisje.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 30, 2009 15:00:20 GMT -5
"Sony.."Zei ik. "Waarom..." "Omdat we haar toch thuis moeten laten voelen."zei Sony.
|
|
|
Post by E. on Dec 30, 2009 15:00:47 GMT -5
Even een vraagje tussendoor: Wie zijn Truus en Anton?
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 30, 2009 15:02:05 GMT -5
Sorry ik haad het begin niet gelezen...
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 15:08:21 GMT -5
Ik wandelde even rustig verder,doorheen het huis...'Woow!Wat een mooie kamers!"Dacht ik in mezelf."Jean-pierre!"hoorde ik toen iemand roepen en liep er haastig naar toe.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 30, 2009 15:10:25 GMT -5
"Jean-Pierre!"Riep Trudie. "Je moet Clémence en Sony helpen met corvee!."
|
|